quote:Op maandag 17 februari 2014 11:53 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
ja, dat is zo, maar bij Emil staat zijn uiteindelijke stemgedrag vaak extra laf, omdat het totaal niet strookt met zijn gedrag over de rest van de maand. Bij anderen, zoals bijvoobeeld Ruud of Giorgio, weet je dat ze de hele maand braaf zullen doen, wat de redactie voor ze heeft bedacht. Alleen de ongeleide projectielen, zoals Billy en Isalabiel, moeten ze flink onder de medicijnen houden, anders stemmen die op een onbewaakt ogenblik toch weer anders, dan ze was opgedragen.
gewoon in een nacht alles erafquote:Op maandag 17 februari 2014 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
Billy heeft haar verf gekregen en heur haar nog een keer gebleekt...ik hoop dat het uitvaltof tenminste er uit gaat zien als een strobos
Eerst slaapkamersquote:Op maandag 17 februari 2014 11:54 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Kost geen drol, die hebbn ze bij de Hornbach
ik hoop dat het lukt, tis al erg genoeg om te zien af en toequote:Op maandag 17 februari 2014 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
Billy heeft haar verf gekregen en heur haar nog een keer gebleekt...ik hoop dat het uitvaltof tenminste er uit gaat zien als een strobos
Een kale billy dat moet eruit zien als gollum ofzoquote:Op maandag 17 februari 2014 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
Allereerst de ferrarirode verf jonguhhhhhquote:
Neem die 2 van Hakim maar meequote:
Ik zit nu mijn brein te kraken, maar ik weet zeker dat ik haar al eens eerder heb gezien.quote:
valt mee dat ze heel dat bakje nog niet onder het blauwe zeil gepropt heeftquote:Op maandag 17 februari 2014 11:57 schreef Tayu het volgende:
1 keer raden wie als eerste in de nootjes graait:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
valt mee dat ze heel dat bakje nog niet onder het blauwe zeil gepropt heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |