Yup en die nieuwe stemt Emil weg, klaar voor mekaarquote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Marenda het volgende:
[..]
Heb je het over elite ,de echte worden Jimmy,Emiel en Nicolien.
Haha, okee, Jim is dus issue i.i.gquote:Op maandag 17 februari 2014 12:34 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Neen, omgekeerd.
Een Nieuwe zal never nooit op Jimmy stemmen, want die heeft jimmy op de streams gevolgd en daar valt weinig op aan te merken.
maar ik ben Aike nietquote:Op maandag 17 februari 2014 12:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik Aike zou zijn zou ik Hakim er absoluut nog niet uit willen hebben. Hij is een bruikbaar instrument en heeft de groep aardig onder de knoet.
Hij neemt de recherche mee?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:34 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Mark, Utopia, is onderweg.
Dit stond in zijn brief:
Volgens mij hebben we aan alles gedacht om deze exercitie zo goed mogelijk te laten lopen ..
Andrea als schietschijf ;-)
en dat de nieuwe dan zegt: Jammer dat hakim alleen een elitestem heeft want die wilde ik eigenlijk weg. Helaas moet ik nu Emiel wegstemmen want jullie willen dat. En dan Alle jongens over de zeik. De nieuwe legt het later aan hen uit en vormt een blok tegen pakim en van lotje getikt...zoiets ;-)quote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Marenda het volgende:
[..]
Heb je het over elite ,de echte worden Jimmy,Emiel en Nicolien.
Ik zag op de 360 dat andrea die kleding uit deed...ze liepen naar de keuken maar ze staat nu ook weer in die zakken te graaien.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:34 schreef beequeen het volgende:
Zei Vanas tegen Andrea dat ze het vest uit moest doen? Iemand?
en de schoorstenen van Pernisquote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Hakim: "Waarom is het in Rotterdam 10 graden en hier maar 6?"
Isa: "Rotterdam heeft de warmte van de boten."
en blij toequote:Op maandag 17 februari 2014 12:34 schreef Capaja het volgende:
[..]
maar ik ben Aike niet :D
Capaja wil Hakim er graag uit hebben![]()
dan ben ik benieuwd wat er met de groep gebeurt
grijpt emil dan de macht ?
of wordt het ineens wel een eenheid
Zei ze dat echt?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Hakim: "Waarom is het in Rotterdam 10 graden en hier maar 6?"
Isa: "Rotterdam heeft de warmte van de boten."
Twee op Hakim zou voor mooie taferelen zorgen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup en die nieuwe stemt Emil weg, klaar voor mekaar
Dankjewel. Ik kijk nooit naar die camera.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef blanket het volgende:
Ik zag op de 360 dat andrea die kleding uit deed...ze liepen naar de keuken maar ze staat nu ook weer in die zakken te graaien.
Hakim gaat er echt niet uit net zoals Brian er nooit uit zou gaan bij DGK. Hij is de gemerik van de show.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik vind hem TOP !![]()
en dan amanda erin die wil hakim er wel uit gok ik
kan ze samen met aike het dagelijks bestuur gaan runnen
Opdracht op de valreep?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
spullen terug doen
Busted !!!!!1quote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
spullen terug doen
Ze doen maar,vond Emiel nog wel leuk.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup en die nieuwe stemt Emil weg, klaar voor mekaar
quote:
eenheid, krijgen we duo AiMilquote:Op maandag 17 februari 2014 12:34 schreef Capaja het volgende:
[..]
maar ik ben Aike niet![]()
Capaja wil Hakim er graag uit hebben![]()
dan ben ik benieuwd wat er met de groep gebeurt
grijpt emil dan de macht ?
of wordt het ineens wel een eenheid
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Hakim gaat er echt niet uit net zoals Brian er nooit uit zou gaan bij DGK. Hij is de gemerik van de show.
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb op Vannas gestemd als je er niet eens tegen kunt dat er verse kip bereid word in plaats van met water geinjecteerde blokken kifilet van de plus hoor je daar niet thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |