Je bent me voor.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef Fopje het volgende:
Het waren 3 fantastische dagen.
Bedankt Tjack!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Dit.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent me voor.
Maar Tjacka is lief.
Die 'grap' was al gemaakt, of bezit je daadwerkelijk niet de intelligentie om op een linkje te klikken/een OP van 2 regels te lezen?quote:
Gewoon geen zin. En desinteresse.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die 'grap' was al gemaakt, of bezit je daadwerkelijk niet de intelligentie om op een linkje te klikken/een OP van 2 regels te lezen?
En dan toch dit soort onzin posten? Mensen zoals jij verzieken dit forum met dit soort zwakke pogingen tot uitdagen en zuigen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:41 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gewoon geen zin. En desinteresse.
Heb je honger trouwens?
Jezus christus te paard, er stopt een moderator met moderatenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan toch dit soort onzin posten? Mensen zoals jij verzieken dit forum met dit soort zwakke pogingen tot uitdagen en zuigen.
TR is gezet hopelijk wordt er wat meegedaan.
Nog een fijne dag verder
Probeer het maar te nuanceren. Je geeft gewoon openlijk en bloot toe dat je hier louter kwam om dit topic te verzieken. Dat mag, we hebben gelachen, maar weer nu gewoon een man en accepteer de consequenties.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:44 schreef Luigi het volgende:
[..]
Jezus christus te paard, er stopt een moderator met moderaten. Jankerd.
Sorry, wie ben jij ook alweer?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Probeer het maar te nuanceren. Je geeft gewoon openlijk en bloot toe dat je hier louter kwam om dit topic te verzieken. Dat mag, we hebben gelachen, maar weer nu gewoon een man en accepteer de consequenties.
Nu ga ik dit topic verlaten om niet alle aandacht van Tjacka af te halen. Tjacka het ga je goed. Ik begrijp je beslissing met gedrochten als Luigi als user.
Het is al jaren gebruikelijk dat afscheidstopics worden gelardeerd met een welgemeend 'wie?' om de 10 posts ofzo. Stel je gewoon niet zo aan janksmoel.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In welk opzicht is deze post relevant aan het onderwerp? Wat ben jij een vreemd figuur zeg.
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Lees de OP dan even voor je besluit al dan niet te reageren debiel.
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Het is al jaren gebruikelijk dat afscheidstopics worden gelardeerd met een welgemeend 'wie?' om de 10 posts ofzo. Stel je gewoon niet zo aan janksmoel.
En toch doe je erg veel moeite je acties te onderbouwen en te nuanceren. Spijtig alleen dat je besluit af te sluiten met een persoonlijke aanval. Opnieuw een TR geplaatst, kinderachtig gedragquote:Op maandag 17 februari 2014 13:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Het is al jaren gebruikelijk dat afscheidstopics worden gelardeerd met een welgemeend 'wie?' om de 10 posts ofzo. Stel je gewoon niet zo aan janksmoel.
Anders kom jij ook nog ff moeilijk doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Lees de OP dan even voor je besluit al dan niet te reageren debiel.
Ga eens buitenspelen autist!quote:Op maandag 17 februari 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch doe je erg veel moeite je acties te onderbouwen en te nuanceren. Spijtig alleen dat je besluit af te sluiten met een persoonlijke aanval. Opnieuw een TR geplaatst, kinderachtig gedrag
Nou, als we een nieuwe mod zoeken mag jij voorop, ok? Nu opgeflikkerstraalt.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch doe je erg veel moeite je acties te onderbouwen en te nuanceren. Spijtig alleen dat je besluit af te sluiten met een persoonlijke aanval. Opnieuw een TR geplaatst, kinderachtig gedrag
Dus nu noem je mij al een NSB'er welke de doodstraf heeft gekregen?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:49 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nou, als we een nieuwe mod zoeken mag jij voorop, ok? Nu opgeflikkerstraalt.
Wat schattig.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:50 schreef Luigi het volgende:
[..]
Pas op want hij plaatst zo een TR hoor!
En dan weet je het wel.
Dus.
En dan mij van trollen beschuldigenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus nu noem je mij al een NSB'er welke de doodstraf heeft gekregen?
Echt, als jij morgen nog kunt posten schrijf ik een klachtenbrief
Je weet toch hopelijk wel wie Mussert is? Of heb je ooit iemand eenzelfde grapje horen maken en kopieer je het stoer als je bent één op één?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:51 schreef Luigi het volgende:
[..]
En dan mij van trollen beschuldigen. Well played, well played.
Een klachtenbrief.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus nu noem je mij al een NSB'er welke de doodstraf heeft gekregen?
Echt, als jij morgen nog kunt posten schrijf ik een klachtenbrief
Die met die snor toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet toch hopelijk wel wie Mussert is?
Wie?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:54 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat zo'n rare idioot als luigi alle aandacht per se op zichzelf wil vestigen.
Sommige mensen hebben nou eenmaal een ziekelijke wens voor aandacht.
Niets mis met zijn reactie(s) hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:54 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat zo'n rare idioot als luigi alle aandacht per se op zichzelf wil vestigen.
Denk eerder dat het hem juist geen ene tiefus kan schelen. Is maar een gokje hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:54 schreef GGMM het volgende:
Wie?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan dit weer gewoon over Tjacka gaan?
Bedankt
Jammer dat je de standaard zo laag legt. Je zou hier best een serieus forum van kunnen maken als je dit soort idioterie niet toelaat.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niets mis met zijn reactie(s) hoor.
Typisch weer dat jij net als bij alle ONZ trolls ook dit soort rotzooi weer aanmoedigt. Tjacka gaat gemist worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niets mis met zijn reactie(s) hoor.
Dat wil hij vooral iedereen doen geloven ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Denk eerder dat het hem juist geen ene tiefus kan schelen. Is maar een gokje hoor.
1995 belde, ze willen hun grapje terug.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die man die op zondag je moeder komt aanboren.
Dit, tevens TR gemacht.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan dit weer gewoon over Tjacka gaan?
Bedankt
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je de standaard zo laag legt. Je zou hier best een serieus forum van kunnen maken als je dit soort idioterie niet toelaat.
Voeg dit forum anders gewoon samen met ONZ.
Hoho, het enige wat luigi zei is "wie?". Nou dat komt in elk afscheids en welkoms topic voor. Lekker boeiend en gewoon niet op reageren als je het zo erg vindt. Dan was dit topic nog gewoon een afscheidstopic voor Tjacka geweest.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch weer dat jij net als bij alle ONZ trolls ook dit soort rotzooi weer aanmoedigt. Tjacka gaat gemist worden.
Precies, een totaal overbodige reactie. Dit stond luid en duidelijk in de OP. Dat soort reacties voegen helemaal geen reet toe.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:57 schreef Fopje het volgende:
Hoho, het enige wat luigi zei is "wie?".
Omdat je er nooit wat aan doet ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:57 schreef Fopje het volgende:
Nou dat komt in elk afscheids en welkoms topic voor.
Tuurlijk, draai de boel maar omquote:Op maandag 17 februari 2014 13:57 schreef Fopje het volgende:
Lekker boeiend en gewoon niet op reageren als je het zo erg vindt. Dan was dit topic nog gewoon een afscheidstopic voor Tjacka geweest.
He wie met wat?!quote:Op maandag 17 februari 2014 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit, tevens TR gemacht.
GGMM misbruikt dit prachtige topic om zijn persoonlijke vete met Luigi uit te vechten.
Als ik Sherlock op jouw naam en "wie?" invoer krijg ik ook genoeg hits. Dus wat wil je nou precies?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, een totaal overbodige reactie. Dit stond luid en duidelijk in de OP. Dat soort reacties voegen helemaal geen reet toe.
[..]
Omdat je er nooit wat aan doet ja.
[..]
Tuurlijk, draai de boel maar omNu moeten wij niet zo zeuren.
Het gaat mij er dan ook meer om waar dit topic heenging nadat ik hem er op een normale manier op aangesproken had. Ten eerste zijn bekentenis inderdaad enkel vervelend te willen doen en vervolgens zijn laffe aanvallen op mijn persoon.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
[..]
Hoho, het enige wat luigi zei is "wie?". Nou dat komt in elk afscheids en welkoms topic voor. Lekker boeiend en gewoon niet op reageren als je het zo erg vindt. Dan was dit topic nog gewoon een afscheidstopic voor Tjacka geweest.
Graag 3 voorbeelden waarbij ik dat in afscheidstopics heb gezegd.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als ik Sherlock op jouw naam en "wie?" invoer krijg ik ook genoeg hits. Dus wat wil je nou precies?
NOT SHIT SHERLOCK!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als ik Sherlock op jouw naam en "wie?" invoer krijg ik ook genoeg hits. Dus wat wil je nou precies?
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het gaat mij er dan ook meer om waar dit topic heenging nadat ik hem er op een normale manier op aangesproken had. Ten eerste zijn bekentenis inderdaad enkel vervelend te willen doen en vervolgens zijn laffe aanvallen op mijn persoon.
Ik heb best een dikke huid, maar zodra dit soort schandalige teksten worden gesteund door de moderator op het subforum waar de teksten gebezigd worden dan wordt het zwart voor mijn ogen.
M'n toyboy, maar hij is stuk.quote:
Hoi Yvonne. Ook zo verdrietig?quote:
En dan schiet je zo door een deur van een discotheek heen ofzo?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het gaat mij er dan ook meer om waar dit topic heenging nadat ik hem er op een normale manier op aangesproken had. Ten eerste zijn bekentenis inderdaad enkel vervelend te willen doen en vervolgens zijn laffe aanvallen op mijn persoon.
Ik heb best een dikke huid, maar zodra dit soort schandalige teksten worden gesteund door de moderator op het subforum waar de teksten gebezigd worden dan wordt het zwart voor mijn ogen.
Crewbash. Wij modereren wel goed. Ga je schamen in de hoek schavuit!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Yvonne. Ook zo verdrietig?
Het gaat niet makkelijk voor mij worden het niveau hier hoog te houden zonder een goede moderatie.
1.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag 3 voorbeelden waarbij ik dat in afscheidstopics heb gezegd.
2.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wil hij vooral iedereen doen geloven ja.
3.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:35 schreef GGMM het volgende:
Jammer, tijden geleden dat ik zo'n leuke collega had.
Het ga je goed.
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:54 schreef GGMM het volgende:
En de persoonlijke aanvallen blijven maar komen. Als ze nou nog op iets gebaseerd waren... Dit is gewoon kwetsen om het kwetsenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:03 schreef Luigi het volgende:
[..]
En dan schiet je zo door een deur van een discotheek heen ofzo?
Raar figuur ben jij. Eng, ook.
'Hoi, ik ben yvonne uit Holland'quote:
quote:
Je hebt er genoeg om weg te geven jaquote:Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef Tyron het volgende:
Jongens, nu weer normaal doen anders ga ik notes uitdelen.
Ja, en ik was er uitgekeken.quote:
Jammer dat je de discussie op deze wijze uit de weg gaat.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt er genoeg om weg te geven ja
Allemaal positief uiteraard.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt er genoeg om weg te geven ja
JA IK HUIL EN WEEN!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Yvonne. Ook zo verdrietig?
Het gaat niet makkelijk voor mij worden het niveau hier hoog te houden zonder een goede moderatie.
Wat?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je de discussie op deze wijze uit de weg gaat.
Ik neem jou vanaf nu niet meer serieus.
Al kan ik me niet herinneren dat ik dit ooit gedaan heb.
C'est moi!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
'Hoi, ik ben yvonne uit Holland'
Als een van de postende hier zich dát kan herinneren dan neem ik die als nieuwe.
Ik heb ook verhalen over jou gehoord anders.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Crewbash. Wij modereren wel goed. Ga je schamen in de hoek schavuit!
Crewbash, TR gemacht.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook verhalen over jou gehoord anders.![]()
Was het cement wat alle bouwstenen op zijn plek hield op GC. Met zijn vertrek is de fundering weg en zal de boel hier spoedig in elkaar storten.
Teveel 'blauwe' ego's op één kluitje gaat geheid mis.
Ik doe een voorspelling.quote:
Echt jammerquote:Op maandag 17 februari 2014 14:08 schreef Tyron het volgende:
Overigens heb ik het verzoek om GC op mijn schouders te nemen direct afgewezen ter respect voor Tjacka.
Misschien als ik dit verlies verwerkt heb dat yvonne weer aan mag kloppen, maar nu even niet. Ben momenteel een emotioneel wrak.quote:
-troost-quote:Op maandag 17 februari 2014 14:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Misschien als ik dit verlies verwerkt heb dat yvonne weer aan mag kloppen, maar nu even niet. Ben momenteel een emotioneel wrak.
12? Ben je pedo ofzo??quote:Op maandag 17 februari 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe een voorspelling.
Ik hoop echt oprecht dat jij niet ouder dan 12 bent gezien je poststijl, en ik besef dat deze aanval ietwat hypocriet is maar soms moet je vuur met vuur bestrijden.
Wil je een knuffel?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Misschien als ik dit verlies verwerkt heb dat yvonne weer aan mag kloppen, maar nu even niet. Ben momenteel een emotioneel wrak.
Kano lijkt meer op Tom Boonen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als de knuffel lijkt op Christian Eriksen dan wel.
Jij wilt wel heel nadrukkelijk over zijn graf regerenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik werp mij bij deze wel op als de messias van GC. Het licht aan het einde van de tunnel.
Geen showprocessen maar enkel nog streng doch rechtvaardige beslissingen. Ik ben bereid om te branden voor de keuzes die ik zal maken. Ram die nagel maar door mijn handpalm heen. Ik zal volhardend zijn en blijven op dit subforum te zuiveren van gespuis zoals Luigi.
I'm Yvonne from Hollandquote:
Helaas.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als de knuffel lijkt op Christian Eriksen dan wel.
Geen iPhone?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef yvonne het volgende:
Nu we hier toch zitten. Ik heb Sony Xperia, abo verloopt bijna, welke zal ik doen? De nwe Samsung of de nieuwe Sony?
Dit topic is van Tjacka dus een chinafoonquote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef yvonne het volgende:
Nu we hier toch zitten. Ik heb Sony Xperia, abo verloopt bijna, welke zal ik doen? De nwe Samsung of de nieuwe Sony?
Uhuh, nope, dan ga ik er qua camera op achteruit.quote:
Een Samsung.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef yvonne het volgende:
Is Tjacka een Chinees ja?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit topic is van Tjacka dus een chinafoon
Oh je wil gewoon moderator worden?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik werp mij bij deze wel op als de messias van GC. Het licht aan het einde van de tunnel.
Geen showprocessen maar enkel nog streng doch rechtvaardige beslissingen. Ik ben bereid om te branden voor de keuzes die ik zal maken. Ram die nagel maar door mijn handpalm heen. Ik zal volhardend zijn en blijven om dit subforum te zuiveren van gespuis zoals Luigi.
Windows Phone. Snel, degelijk en praktisch voor een prettigere prijs.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef yvonne het volgende:
Oh, maar wat is er zo speciaal aan?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, Tjacka heeft een chinafoon.
Wat zijn je eisen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef yvonne het volgende:
Hij komt uit china.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, maar wat is er zo speciaal aan?
Er wil iemand mod worden zie ikquote:Op maandag 17 februari 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan toch dit soort onzin posten? Mensen zoals jij verzieken dit forum met dit soort zwakke pogingen tot uitdagen en zuigen.
TR is gezet hopelijk wordt er wat meegedaan.
Nog een fijne dag verder
Wat?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef jogy het volgende:
Komt deze nou in de top 10 van kortste modschappen trouwens?
Denk 't niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef jogy het volgende:
Gewoon een Huawei.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uhuh, nope, dan ga ik er qua camera op achteruit.
quote:
Was het niet nummer 37 of 39.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan er nr 34 met lijst mee bestellen![]()
Met de nr34metlijstapp
Nee joh.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef jogy het volgende:
Stuur een DM naar arceequote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef jogy het volgende:
Die hebben ze nieteens meer in de winkel bij mijn TeleBoer dan hèquote:Op maandag 17 februari 2014 14:21 schreef Luigi het volgende:
Windows Phone 8 hoor ik ook hoop goede verhalen over ja.
Bellen, internetten, goeie cameraquote:Op maandag 17 februari 2014 14:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat zijn je eisen.
Nokia. Met WP 8.
Wat verbruik je per maand dan? Aan minuten, sms en data, dus.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die hebben ze nieteens meer in de winkel bij mijn TeleBoer dan hè
Ik ben bijna dood ja, ik wil ook nog weleens iets anders zien voor ik het verpleeghuis inmotequote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
Waarom ga je niet meer naar Turkije?
Facebook is stom.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben bijna dood ja, ik wil ook nog weleens iets anders zien voor ik het verpleeghuis inmote
Hoeveel jaar heb jij al geen facebook meer?
Hoeveel zou je betalen (per maand) voor dat Sony- of Samsung-ding als je bij je telefoonboer zou verlengen?quote:
Ik zou een RED essentials dan nemen ( abo) 300 bel, onbeperkt sms, 1Gbquote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat verbruik je per maand dan? Aan minuten, sms en data, dus.
http://tweakers.net/pricewatch/366244/nokia-lumia-1320-zwart.html.
Of als je een beest wil: http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/.
Dat was op jouw offtopic onzin gericht. Maar ik heb het opgegeven, kennelijk heb je connecties. Ik zal mij moeten schikken in al je beledigingen.quote:
Beide 33 per maand.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoeveel zou je betalen (per maand) voor dat Sony- of Samsung-ding als je bij je telefoonboer zou verlengen?
OLBIES FOREVER! NEVER FORGET!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was op jouw offtopic onzin gericht. Maar ik heb het opgegeven, kennelijk heb je connecties. Ik zal mij moeten schikken in al je beledigingen.
Nokia smartphones zijn ook aids.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beide 33 per maand.
Maar ik dacht dat iedereen Nokia helemaal ruck vond
Ze zijn weer terug.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beide 33 per maand.
Maar ik dacht dat iedereen Nokia helemaal ruck vond
Braaf zo. Zoek je zelf een bushokkie op?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was op jouw offtopic onzin gericht. Maar ik heb het opgegeven, kennelijk heb je connecties. Ik zal mij moeten schikken in al je beledigingen.
lr is een schatjequote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik Littlerabbit een zeer geschikte kandidaat voor het nieuwe moderatorschap. Een vakkundig persoon, weet zich altijd groot en netjes te houden. Hij kent de mensen, maar heeft geen connecties. Volledig neutraal op elk gebied.
Mag ik?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Braaf zo. Zoek je zelf een bushokkie op?
Ik vind jou niet schattig hoor.quote:
lijkt me geweldig! iemand met relativeringsvermogen en niet snel uit de slof schiet en haar gevoel voor humor is ook perfect voor de functie.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik Littlerabbit een zeer geschikte kandidaat voor het nieuwe moderatorschap. Een vakkundig persoon, weet zich altijd groot en netjes te houden. Hij kent de mensen, maar heeft geen connecties. Volledig neutraal op elk gebied.
Ik heb een schijthekel aan die bomen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan iedereen even normaal doen verdomme. Dit is Tjackas feestje. Een plaatje tussendoor om weer rustig te worden
[ afbeelding ]
Ok nu weer rustig.
Ik heb je helaas moeten noten.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een schijthekel aan die bomen.
µµµµµµquote:
Ik voel mij geroepen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:36 schreef jogy het volgende:
Ik start alvast een campagne op. het wordt wel weer eens tijd voor een mod die na twee dagen jankend haar toetsenbord in de open haard gooit.
Ik sta al tijden op 215, ik wil die streak voortzettenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb je helaas moeten noten.
ontdekking van de dagquote:
In onze conflicten zou LR voor mij kiezen, Stijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
LR kiest altijd voor mij.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
In onze conflicten zou LR voor mij kiezen, Stijn.
Dan ben ik bij deze #antiLittlerabbitquote:Op maandag 17 februari 2014 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |