Jij wilt wel heel nadrukkelijk over zijn graf regerenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik werp mij bij deze wel op als de messias van GC. Het licht aan het einde van de tunnel.
Geen showprocessen maar enkel nog streng doch rechtvaardige beslissingen. Ik ben bereid om te branden voor de keuzes die ik zal maken. Ram die nagel maar door mijn handpalm heen. Ik zal volhardend zijn en blijven op dit subforum te zuiveren van gespuis zoals Luigi.
I'm Yvonne from Hollandquote:
Helaas.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als de knuffel lijkt op Christian Eriksen dan wel.
Geen iPhone?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef yvonne het volgende:
Nu we hier toch zitten. Ik heb Sony Xperia, abo verloopt bijna, welke zal ik doen? De nwe Samsung of de nieuwe Sony?
Dit topic is van Tjacka dus een chinafoonquote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef yvonne het volgende:
Nu we hier toch zitten. Ik heb Sony Xperia, abo verloopt bijna, welke zal ik doen? De nwe Samsung of de nieuwe Sony?
Uhuh, nope, dan ga ik er qua camera op achteruit.quote:
Een Samsung.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef yvonne het volgende:
Is Tjacka een Chinees ja?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit topic is van Tjacka dus een chinafoon
Oh je wil gewoon moderator worden?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik werp mij bij deze wel op als de messias van GC. Het licht aan het einde van de tunnel.
Geen showprocessen maar enkel nog streng doch rechtvaardige beslissingen. Ik ben bereid om te branden voor de keuzes die ik zal maken. Ram die nagel maar door mijn handpalm heen. Ik zal volhardend zijn en blijven om dit subforum te zuiveren van gespuis zoals Luigi.
Windows Phone. Snel, degelijk en praktisch voor een prettigere prijs.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef yvonne het volgende:
Oh, maar wat is er zo speciaal aan?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, Tjacka heeft een chinafoon.
Wat zijn je eisen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef yvonne het volgende:
Hij komt uit china.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, maar wat is er zo speciaal aan?
Er wil iemand mod worden zie ikquote:Op maandag 17 februari 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan toch dit soort onzin posten? Mensen zoals jij verzieken dit forum met dit soort zwakke pogingen tot uitdagen en zuigen.
TR is gezet hopelijk wordt er wat meegedaan.
Nog een fijne dag verder
Wat?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef jogy het volgende:
Komt deze nou in de top 10 van kortste modschappen trouwens?
Denk 't niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef jogy het volgende:
Gewoon een Huawei.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uhuh, nope, dan ga ik er qua camera op achteruit.
quote:
Was het niet nummer 37 of 39.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan er nr 34 met lijst mee bestellen![]()
Met de nr34metlijstapp
Nee joh.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef jogy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |