Wat?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je de discussie op deze wijze uit de weg gaat.
Ik neem jou vanaf nu niet meer serieus.
Al kan ik me niet herinneren dat ik dit ooit gedaan heb.
C'est moi!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
'Hoi, ik ben yvonne uit Holland'
Als een van de postende hier zich dát kan herinneren dan neem ik die als nieuwe.
Ik heb ook verhalen over jou gehoord anders.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Crewbash. Wij modereren wel goed. Ga je schamen in de hoek schavuit!
Crewbash, TR gemacht.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook verhalen over jou gehoord anders.![]()
Was het cement wat alle bouwstenen op zijn plek hield op GC. Met zijn vertrek is de fundering weg en zal de boel hier spoedig in elkaar storten.
Teveel 'blauwe' ego's op één kluitje gaat geheid mis.
Ik doe een voorspelling.quote:
Echt jammerquote:Op maandag 17 februari 2014 14:08 schreef Tyron het volgende:
Overigens heb ik het verzoek om GC op mijn schouders te nemen direct afgewezen ter respect voor Tjacka.
Misschien als ik dit verlies verwerkt heb dat yvonne weer aan mag kloppen, maar nu even niet. Ben momenteel een emotioneel wrak.quote:
-troost-quote:Op maandag 17 februari 2014 14:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Misschien als ik dit verlies verwerkt heb dat yvonne weer aan mag kloppen, maar nu even niet. Ben momenteel een emotioneel wrak.
12? Ben je pedo ofzo??quote:Op maandag 17 februari 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe een voorspelling.
Ik hoop echt oprecht dat jij niet ouder dan 12 bent gezien je poststijl, en ik besef dat deze aanval ietwat hypocriet is maar soms moet je vuur met vuur bestrijden.
Wil je een knuffel?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Misschien als ik dit verlies verwerkt heb dat yvonne weer aan mag kloppen, maar nu even niet. Ben momenteel een emotioneel wrak.
Kano lijkt meer op Tom Boonen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als de knuffel lijkt op Christian Eriksen dan wel.
Jij wilt wel heel nadrukkelijk over zijn graf regerenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik werp mij bij deze wel op als de messias van GC. Het licht aan het einde van de tunnel.
Geen showprocessen maar enkel nog streng doch rechtvaardige beslissingen. Ik ben bereid om te branden voor de keuzes die ik zal maken. Ram die nagel maar door mijn handpalm heen. Ik zal volhardend zijn en blijven op dit subforum te zuiveren van gespuis zoals Luigi.
I'm Yvonne from Hollandquote:
Helaas.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als de knuffel lijkt op Christian Eriksen dan wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |