Sorry, wie ben jij ook alweer?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Probeer het maar te nuanceren. Je geeft gewoon openlijk en bloot toe dat je hier louter kwam om dit topic te verzieken. Dat mag, we hebben gelachen, maar weer nu gewoon een man en accepteer de consequenties.
Nu ga ik dit topic verlaten om niet alle aandacht van Tjacka af te halen. Tjacka het ga je goed. Ik begrijp je beslissing met gedrochten als Luigi als user.
Het is al jaren gebruikelijk dat afscheidstopics worden gelardeerd met een welgemeend 'wie?' om de 10 posts ofzo. Stel je gewoon niet zo aan janksmoel.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In welk opzicht is deze post relevant aan het onderwerp? Wat ben jij een vreemd figuur zeg.
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Lees de OP dan even voor je besluit al dan niet te reageren debiel.
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Het is al jaren gebruikelijk dat afscheidstopics worden gelardeerd met een welgemeend 'wie?' om de 10 posts ofzo. Stel je gewoon niet zo aan janksmoel.
En toch doe je erg veel moeite je acties te onderbouwen en te nuanceren. Spijtig alleen dat je besluit af te sluiten met een persoonlijke aanval. Opnieuw een TR geplaatst, kinderachtig gedragquote:Op maandag 17 februari 2014 13:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Het is al jaren gebruikelijk dat afscheidstopics worden gelardeerd met een welgemeend 'wie?' om de 10 posts ofzo. Stel je gewoon niet zo aan janksmoel.
Anders kom jij ook nog ff moeilijk doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Lees de OP dan even voor je besluit al dan niet te reageren debiel.
Ga eens buitenspelen autist!quote:Op maandag 17 februari 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch doe je erg veel moeite je acties te onderbouwen en te nuanceren. Spijtig alleen dat je besluit af te sluiten met een persoonlijke aanval. Opnieuw een TR geplaatst, kinderachtig gedrag
Nou, als we een nieuwe mod zoeken mag jij voorop, ok? Nu opgeflikkerstraalt.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch doe je erg veel moeite je acties te onderbouwen en te nuanceren. Spijtig alleen dat je besluit af te sluiten met een persoonlijke aanval. Opnieuw een TR geplaatst, kinderachtig gedrag
Dus nu noem je mij al een NSB'er welke de doodstraf heeft gekregen?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:49 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nou, als we een nieuwe mod zoeken mag jij voorop, ok? Nu opgeflikkerstraalt.
Wat schattig.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:50 schreef Luigi het volgende:
[..]
Pas op want hij plaatst zo een TR hoor!
En dan weet je het wel.
Dus.
En dan mij van trollen beschuldigenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus nu noem je mij al een NSB'er welke de doodstraf heeft gekregen?
Echt, als jij morgen nog kunt posten schrijf ik een klachtenbrief
Je weet toch hopelijk wel wie Mussert is? Of heb je ooit iemand eenzelfde grapje horen maken en kopieer je het stoer als je bent één op één?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:51 schreef Luigi het volgende:
[..]
En dan mij van trollen beschuldigen. Well played, well played.
Een klachtenbrief.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus nu noem je mij al een NSB'er welke de doodstraf heeft gekregen?
Echt, als jij morgen nog kunt posten schrijf ik een klachtenbrief
Die met die snor toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet toch hopelijk wel wie Mussert is?
Wie?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:54 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat zo'n rare idioot als luigi alle aandacht per se op zichzelf wil vestigen.
Sommige mensen hebben nou eenmaal een ziekelijke wens voor aandacht.
Niets mis met zijn reactie(s) hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:54 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat zo'n rare idioot als luigi alle aandacht per se op zichzelf wil vestigen.
Denk eerder dat het hem juist geen ene tiefus kan schelen. Is maar een gokje hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:54 schreef GGMM het volgende:
Wie?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan dit weer gewoon over Tjacka gaan?
Bedankt
Jammer dat je de standaard zo laag legt. Je zou hier best een serieus forum van kunnen maken als je dit soort idioterie niet toelaat.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niets mis met zijn reactie(s) hoor.
Typisch weer dat jij net als bij alle ONZ trolls ook dit soort rotzooi weer aanmoedigt. Tjacka gaat gemist worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niets mis met zijn reactie(s) hoor.
Dat wil hij vooral iedereen doen geloven ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Denk eerder dat het hem juist geen ene tiefus kan schelen. Is maar een gokje hoor.
1995 belde, ze willen hun grapje terug.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die man die op zondag je moeder komt aanboren.
Dit, tevens TR gemacht.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan dit weer gewoon over Tjacka gaan?
Bedankt
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je de standaard zo laag legt. Je zou hier best een serieus forum van kunnen maken als je dit soort idioterie niet toelaat.
Voeg dit forum anders gewoon samen met ONZ.
Hoho, het enige wat luigi zei is "wie?". Nou dat komt in elk afscheids en welkoms topic voor. Lekker boeiend en gewoon niet op reageren als je het zo erg vindt. Dan was dit topic nog gewoon een afscheidstopic voor Tjacka geweest.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch weer dat jij net als bij alle ONZ trolls ook dit soort rotzooi weer aanmoedigt. Tjacka gaat gemist worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |