Nokia smartphones zijn ook aids.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beide 33 per maand.
Maar ik dacht dat iedereen Nokia helemaal ruck vond
Ze zijn weer terug.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beide 33 per maand.
Maar ik dacht dat iedereen Nokia helemaal ruck vond
Braaf zo. Zoek je zelf een bushokkie op?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was op jouw offtopic onzin gericht. Maar ik heb het opgegeven, kennelijk heb je connecties. Ik zal mij moeten schikken in al je beledigingen.
lr is een schatjequote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik Littlerabbit een zeer geschikte kandidaat voor het nieuwe moderatorschap. Een vakkundig persoon, weet zich altijd groot en netjes te houden. Hij kent de mensen, maar heeft geen connecties. Volledig neutraal op elk gebied.
Mag ik?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Braaf zo. Zoek je zelf een bushokkie op?
Ik vind jou niet schattig hoor.quote:
lijkt me geweldig! iemand met relativeringsvermogen en niet snel uit de slof schiet en haar gevoel voor humor is ook perfect voor de functie.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik Littlerabbit een zeer geschikte kandidaat voor het nieuwe moderatorschap. Een vakkundig persoon, weet zich altijd groot en netjes te houden. Hij kent de mensen, maar heeft geen connecties. Volledig neutraal op elk gebied.
Ik heb een schijthekel aan die bomen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan iedereen even normaal doen verdomme. Dit is Tjackas feestje. Een plaatje tussendoor om weer rustig te worden
[ afbeelding ]
Ok nu weer rustig.
Ik heb je helaas moeten noten.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een schijthekel aan die bomen.
µµµµµµquote:
Ik voel mij geroepen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:36 schreef jogy het volgende:
Ik start alvast een campagne op. het wordt wel weer eens tijd voor een mod die na twee dagen jankend haar toetsenbord in de open haard gooit.
Ik sta al tijden op 215, ik wil die streak voortzettenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb je helaas moeten noten.
ontdekking van de dagquote:
In onze conflicten zou LR voor mij kiezen, Stijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
LR kiest altijd voor mij.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
In onze conflicten zou LR voor mij kiezen, Stijn.
Dan ben ik bij deze #antiLittlerabbitquote:Op maandag 17 februari 2014 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |