abonnement Unibet Coolblue
pi_136804729
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:19 schreef Nat-Water het volgende:
Wat ontzettend kortzichtig. Je kan het probleem ook bij de bron proberen aan te pakken, natuurlijk.
Dat zou bij moord ook goed werken. Je zou met terugwerkende kracht 'de bron' celstraf moeten geven omdat ze bij haar man durfde weg te gaan.

Ik ga denk ik zo'n maglite aanschaffen. Handig voor als ik de bron van mijn irritaties wil corrigeren. :')
pi_136804812
quote:
Dat zal best, maar ik heb de schrik er aardig in zitten nadat iemand even 's nachts mijn slaapkamer in komt stormen. :{
dat zal best maar waarschijnlijk komen ze niet terug als je achter ze aan bent gegaan dan denken ze wel 2 keer na
pi_136804924
Ik ben er gewoon fysiek beroerd van. Vuile klerelijers.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_136805042
Sterkte man, lijkt me ook echt waardeloos.
pi_136806338
Sporenonderzoek: voetafdruk gevonden, geen vingerafdrukken (handschoenen). Koevoet meegenomen. Nu lekker glas ruimen. -O-

Wat dit betreft heb ik toch wat meer respect voor witteboordencriminaliteit.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_136806400
Ik heb een lange maglite naast mijn bed, gewoon voor het geval dat. Doet toch wat meer zeer als ik daar een inbreker mee op z'n kop sla dan een kleerhanger.
Mokkel met stuntstok
  maandag 17 februari 2014 @ 12:16:33 #107
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_136806507
Is al bekend of het een oost-Europeaan was of gewoon een bontkraagje?
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
pi_136806566
quote:
Helaas gebeurt het nog steeds regelmatig; inbraak. Hoe kun je het best handelen wanneer je te maken krijgt met inbraak?

Als de inbreker er nog is:
Wanneer je merkt dat de inbreker nog aanwezig is, is het niet verstandig om bewust een confrontatie met hem/haar aan te gaan. Je weet immers niet met wat voor persoon (of misschien zelfs personen) je te maken hebt. Misschien is de inbreker zelfs wel gewapend en kun je daardoor in gevaarlijke situaties terecht komen.

Inbrekers willen niet opgemerkt worden, dus het maken van veel lawaai kan een goede methode zijn om de dief weg te jagen. Bijvoorbeeld door ergens hard op te gaan slaan. Op die manier maak je duidelijk dat er iemand aanwezig is. Ook willen dieven niet gezien worden, lichten aanzetten kan de dief ook afschrikken.

Is er toch sprake van een confrontatie met de dader? Dan is het het veiligst om de inbreker proberen kalm te houden. Ook de inbreker verwacht niet betrapt te worden en kan geschrokken zijn en daardoor in zijn paniek onverwachts gaan handelen. Probeer niet tegen te werken of dreigen, op die manier kan de inbreker boos en agressief worden.

Probeer ondertussen zoveel mogelijk eigenschappen/kenmerken van de dader op te merken en te onthouden. Hoor je bijvoorbeeld een accent, zie je bepaalde merken op kleding of bepaalde sieraden? Door dit soort dingen te onthouden kun je achteraf een betere omschrijving geven aan de politie. Deze moet je zodra de dader weg is inlichten.
Zo hoort het dus, maar ik denk dat het ook wat met je karakter te maken heeft hoe je reageert. Ik ben een erg rustig persoon, maar het blijkbaar ineens mis gaat dan vlieg ik er bovenop. Weet ik dat ook weer. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_136806613
quote:
5s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:16 schreef Salah-al-Din het volgende:
Is al bekend of het een oost-Europeaan was of gewoon een bontkraagje?
Weet ik veel, maakt dat uit? Het boeit mij geen donder of het een blonde gozer met blauwe ogen was of een Marokkaan. Beiden horen niet om half 3 's nachts in mijn slaapkamer te zijn.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_136806703
quote:
13s.gif Op maandag 17 februari 2014 11:26 schreef Skv het volgende:
Ik ben er gewoon fysiek beroerd van. Vuile klerelijers.
Sterkte :* ik heb er ook vrij lang last van gehad. Als ik thuiskom ben ik ook altijd blij dat de voordeur nog dicht zit :')
Tap tap tap
pi_136807007
-edit-

[ Bericht 49% gewijzigd door Skv op 17-02-2014 12:40:24 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_136807090
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 07:43 schreef Fe2O3 het volgende:
Een inbreker wil in 3 a 4 min weer buiten staan, die gaat echt geen verstoppertje spelen met de messen uit het keukenblok :') Als ze wapens bij hebben (bijv. een KOEVOET) dan kunnen ze daar ook mee slaan toch.

Veel herrie maken er erachteraan dan weet je iig zeker dattie niet terug komt (als jij thuis bent)
Ze verstoppen ze niet om mee te slaan. Hoe dom ben jij?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 12:35:46 ]
pi_136807119
---

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 12:40:34 ]
pi_136807124
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ze verstoppen ze niet om mee te slaan. Hoe dom ben jij?
Koevoet was uiteraard gebruikt om het raam open te breken. :P
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_136807197
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:36 schreef Skv het volgende:

[..]

Koevoet was uiteraard gebruikt om het raam open te breken. :P
'Ze hebben toch AL een koevoet, dus waarom zouden ze MESSEN VERSTOPPEN?'


Dit stukje debiel redeneren wilde ik even aan de kaak stellen.
  maandag 17 februari 2014 @ 12:39:25 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136807218
We weten waar je huis woont.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator maandag 17 februari 2014 @ 12:39:29 #117
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136807222
quote:
13s.gif Op maandag 17 februari 2014 06:53 schreef Skv het volgende:
Sodefuck, dat was me het nachtje wel weer.

Ik woon samen met mijn vriendin in een zolderappartement in een groot vrijstaand huis. Onderburen zijn een weekje op vakantie en we waren heerlijk aan het slapen. Om een uur of half 3 gaat ineens het luik naar onze slaapkamer open. Ik dacht dat het mijn vriendin was (die gaat 's nachts wel eens vaker naar de wc), maar die lag naast me. Het blijkt dus godverdomme een inbreker te zijn die mijn luik openduwt en mijn slaapkamer binnenstapt. Tering zeg. :{

In een adrenalinerush begon ik te schreeuwen en ben ik achter de inbreker (die hevig geschrokken een 'oooooh' uitbracht toen ik uit bed stormde) aangerend. Hij had echter een traplengte voorsprong en vluchtte beneden door het raam naar buiten. Direct de politie gebeld die met een hond onderzoek heeft gedaan, en daarna een tijdelijk raam laten plaatsen.

Op de benedenverdieping is één ruimte volledig overhoop gehaald en op in mijn appartement is in de kastjes getrokken, gezocht in het tasje van mijn vriendin en is er gerotzooid in de doosjes van mijn bescheiden horlogeverzameling (horloges lagen gelukkig elders). Morgen komt de technische recherche sporenonderzoek doen. Er zijn iig vingerafdrukken op de posten en de stakkers hebben een koevoet achtergelaten. :')

Dan even terug naar waarom ik dit topic open: de politie zei dat ik in het vervolg allesbehalve achter de inbreker aan moet gaan. Het schijnt dat de wat professionelere sujetten het messenblok uit de keuken meenemen en de messen over de verdiepingen verspreiden voor het geval ze betrapt worden. Moet zeggen dat ik er niet over na heb gedacht, maar op de auto pilot er achteraan ben gevlogen. Ik ben nu iig voornemens om een alu honkbalknuppel aan te schaffen voor het geval zoiets zich weer voordoet.

Ik ben benieuwd hoe andere Fok!kers zouden reageren op zoiets: er achteraan? In bed blijven liggen met een deken over je hoofd? Ik ga ondertussen nog even nagenieten van mijn adrenalinerush. :')
Die knul ligt hier netjes op mijn slaapkamer te wachten totdat een soortgelijk geval wat jij beschrijft zich voordoet O-) :7
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_136807761
Volgens de technische recherche mag ik van geluk spreken dat de optelsom '2 man + koevoet van 80 cm' versus '1 man in trainingsbroek op blote voeten' niet gemaakt is en dat ze zijn gevlucht.

Volgende keer ga ik ze vriendelijk verzoeken om weg te gaan. Schriftelijk. In drievoud.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 17 februari 2014 @ 13:06:57 #119
418901 Applecreampie
Like Applecreampie
pi_136807978
2 keer meegemaakt.

eerste keer sliep ik met een vriendin bij haar thuis. Haar ouders waren op een feestje en we sliepen alleen in het huis. Was 15 op dat moment. Misschien ook wel te jong om in dat soort situaties te zitten. Maar toen ik doorhad dat er iemand in het huis was ben ik naar mijn vriendin gegaan en zijn we beide bang in haar bed gekropen. Toen het een tijdje stil was zijn we stil naar beneden geslopen voor een telefoon, eenmaal beneden stond de inbreker rustig de kasten leeg te halen, wij begonnen te gillen/huilen. Die vent draait zich om, ziet ons doodsbang zijn, schreeuwt dat we op moeten donderen of hij vermoord ons en we zijn het huis uitgerent naar de buren. Die zijn direct naar ons huis gegaan maar de inbreker was weg.
Hij had veel sporen achter gelaten, en bleek achteraf ook een bekende, dus gepakt en gestraft gelukkig.

Tweede keer woonde ik op kamers in een vrijstaand herenhuis. Luxe buurt. Gezamelijke huiskamer. Ik hoorde gerommel midden in de nacht en ben met grote waterpijp (ik weet het :'), maar had niks anders op het moment) er naar toe geslopen. In de huiskamer aankomend zag ik dat de tv al weg was, en 2 jongens van max 18 jaar waren bezig boxjes van de muren te halen. Ik brulde een godverdomme, waar is mijn televisie, hun schrokken zich te pletter, lieten alles uit hun handen vallen en vlogen het huis uit. Ik er nog achteraan,maar ze waren snel en ik haalde mn poten open aan het scherpe grind. Zag ze letterlijk langs mn neus scheuren, kenteken zat niet op de auto en daarmee verwenen hun en mijn televisie.

Nu kan het aan de leeftijd hebben gelegen, maar in mijn geval was angst tonen de slechte keus. De inbreker voelde zich sterker dan ons want wij waren bang, dus hij won op dat moment. Al helemaal door te roepen dat hij ons ging vermoorden, mn vriendin wist toen niet hoe hard ze mij mee moest trekken naar buiten.
De 2de keer hadden ze me eventueeel nog tegen de grond gekregen met zn 2en. Maar door te domineren met een voorwerp in mijn handen en dreigend te schreeuwen schrokken de daders dus zodanig dat ze het dan wel op een lopen zetten.

Het jammere blijft wel, hoe stoer ik mezelf ook vond na die 2de keer, er ligt een hele mooie rode honkbalknuppel in de slaapkamer voor het geval dat. Ik heb een alarm, en 2 extra sloten op de deur, en een vent naast me dus ik ben veilig. Maar de angst blijft. Als ik gerommel hoor, of mijn vriend kan niet slapen en zit 's nachts te rommelen, schiet ik in angst al overeind. In slaap komen lukt me dan ook niet meer. Ook slaap ik nog lichter sinds de inbraken, dus verstoor ik mijn slaapritme onbewust.

Je zou niet denken dat zulke dingen zo'n grote schade geestelijk achterlaten, maar dat doen ze dus wel. Het frustreert, want ik ken ook situaties waarin ingebroken werd uit nood, en dat men het doet om te overleven. Ik snap alleen niet waarom ze dan geen miljoenen bedrijf bestelen. Die slaapt er geen nacht minder om, ik wel.
  maandag 17 februari 2014 @ 13:08:26 #120
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_136808016
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 07:43 schreef Fe2O3 het volgende:
Een inbreker wil in 3 a 4 min weer buiten staan, die gaat echt geen verstoppertje spelen met de messen uit het keukenblok :') Als ze wapens bij hebben (bijv. een KOEVOET) dan kunnen ze daar ook mee slaan toch.

Veel herrie maken er erachteraan dan weet je iig zeker dattie niet terug komt (als jij thuis bent)
Een professionele inbreker maakt een schema van hoe lang hij bezig zal zijn. Messen neerleggen doet ie gewoon op weg naar de slaapkamer. Duur niet heel lang hoor.
Gr gr. de KLB Keizer
pi_136808049
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:08 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

Een professionele inbreker maakt een schema van hoe lang hij bezig zal zijn. Messen neerleggen doet ie gewoon op weg naar de slaapkamer. Duur niet heel lang hoor.
Dat zei de politie ook inderdaad. Ze pakken dan gewoon het messenblok uit de keuken had hij het over. Maar ik vraag me af of ik een volgende keer rationeel genoeg ben om rustig te blijven. Godverdomme wat was ik boos zeg.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_136808107
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:06 schreef Applecreampie het volgende:
2 keer meegemaakt.

eerste keer sliep ik met een vriendin bij haar thuis. Haar ouders waren op een feestje en we sliepen alleen in het huis. Was 15 op dat moment. Misschien ook wel te jong om in dat soort situaties te zitten. Maar toen ik doorhad dat er iemand in het huis was ben ik naar mijn vriendin gegaan en zijn we beide bang in haar bed gekropen. Toen het een tijdje stil was zijn we stil naar beneden geslopen voor een telefoon, eenmaal beneden stond de inbreker rustig de kasten leeg te halen, wij begonnen te gillen/huilen. Die vent draait zich om, ziet ons doodsbang zijn, schreeuwt dat we op moeten donderen of hij vermoord ons en we zijn het huis uitgerent naar de buren. Die zijn direct naar ons huis gegaan maar de inbreker was weg.
Hij had veel sporen achter gelaten, en bleek achteraf ook een bekende, dus gepakt en gestraft gelukkig.

Tweede keer woonde ik op kamers in een vrijstaand herenhuis. Luxe buurt. Gezamelijke huiskamer. Ik hoorde gerommel midden in de nacht en ben met grote waterpijp (ik weet het :'), maar had niks anders op het moment) er naar toe geslopen. In de huiskamer aankomend zag ik dat de tv al weg was, en 2 jongens van max 18 jaar waren bezig boxjes van de muren te halen. Ik brulde een godverdomme, waar is mijn televisie, hun schrokken zich te pletter, lieten alles uit hun handen vallen en vlogen het huis uit. Ik er nog achteraan,maar ze waren snel en ik haalde mn poten open aan het scherpe grind. Zag ze letterlijk langs mn neus scheuren, kenteken zat niet op de auto en daarmee verwenen hun en mijn televisie.

Nu kan het aan de leeftijd hebben gelegen, maar in mijn geval was angst tonen de slechte keus. De inbreker voelde zich sterker dan ons want wij waren bang, dus hij won op dat moment. Al helemaal door te roepen dat hij ons ging vermoorden, mn vriendin wist toen niet hoe hard ze mij mee moest trekken naar buiten.
De 2de keer hadden ze me eventueeel nog tegen de grond gekregen met zn 2en. Maar door te domineren met een voorwerp in mijn handen en dreigend te schreeuwen schrokken de daders dus zodanig dat ze het dan wel op een lopen zetten.

Het jammere blijft wel, hoe stoer ik mezelf ook vond na die 2de keer, er ligt een hele mooie rode honkbalknuppel in de slaapkamer voor het geval dat. Ik heb een alarm, en 2 extra sloten op de deur, en een vent naast me dus ik ben veilig. Maar de angst blijft. Als ik gerommel hoor, of mijn vriend kan niet slapen en zit 's nachts te rommelen, schiet ik in angst al overeind. In slaap komen lukt me dan ook niet meer. Ook slaap ik nog lichter sinds de inbraken, dus verstoor ik mijn slaapritme onbewust.

Je zou niet denken dat zulke dingen zo'n grote schade geestelijk achterlaten, maar dat doen ze dus wel. Het frustreert, want ik ken ook situaties waarin ingebroken werd uit nood, en dat men het doet om te overleven. Ik snap alleen niet waarom ze dan geen miljoenen bedrijf bestelen. Die slaapt er geen nacht minder om, ik wel.
Pff, ik hoop dat het op mij niet zo afgeeft. Ben vandaag maar thuis gebleven van werk en schrik me de tyfus van elk geluid dat ik hoor/denk te horen. Glas is opgeruimd en de deuren beneden zitten nu potdicht.

Heb echt zwaar een stressgevoel, vooral omdat een of andere klootzak in mijn woning is geweest, met het doel om spullen waar ik zelf hard voor gewerkt heb mee te jatten. En mijn vriendin zal ook wel wat panisch zijn de komende periode denk ik. Maar snel een grote maglite kopen.

Heb het gevoel dat het nu pas in begint te werken van zich vannacht af heeft gespeeld om eerlijk te zijn.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 17 februari 2014 @ 13:11:55 #123
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_136808110
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:09 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat zei de politie ook inderdaad. Ze pakken dan gewoon het messenblok uit de keuken had hij het over. Maar ik vraag me af of ik een volgende keer rationeel genoeg ben om rustig te blijven. Godverdomme wat was ik boos zeg.
Je kan natuurlijk ook gewoon glas neerleggen, dan hoor je 'm aankomen.
Gr gr. de KLB Keizer
pi_136808177
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:11 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook gewoon glas neerleggen, dan hoor je 'm aankomen.
Ik kan ook gewoon al mijn eigendommen weggeven, dan kunnen ze ook niks meer stelen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_136808263
Eerst moet de inbreker langs de waakhond komen ( doet eigenlijk geen vlieg kwaad :') maar slaat wel aan).
En ik heb honkbalknuppeltje, boksbeugel enz. altijd onder mijn bed liggen, dus ik zou zijn nek gewoon breken

Maarja succes in ieder geval, hij zal toch niet terugkomen dus maak je geen zorgen.

[ Bericht 13% gewijzigd door LMLucky op 17-02-2014 13:30:33 ]
pi_136808340
Ik hoop trouwens dat jij / je vriendin een beetje kunnen slapen vannacht. Bekijk het van de positieve kant - die inbreker durft waarschijnlijk niet terug te komen.
Oh.
pi_136808470
Bij mijn moeder thuis hebben ze ook wel eens geprobeerd in te breken maar nog voor hij binnen kon komen was me moeder al wakker van het ge rommel aan de deur. Me moeder trok zo het rolgordijn voor de deur om hoog en meneer sprong van 2 hoog naar beneden.

[ Bericht 0% gewijzigd door chucky1987 op 17-02-2014 14:06:10 ]
pi_136808633
Heeft TS inmiddels al een flinke hond aangeschaft?
pi_136809414
Daarom heb ik een zwaard op me kamer :) en een groot mes.

Al 2x gedacht dat ik iemand hoorde beneden, maar was gelukkig niks.

Ik steek hem gewoon overhoop, ookal kom ik in de problemen. Voor mij verliest een inbreker alle rechten als hij mijn huis betreed.
pi_136809578
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:28 schreef Pokkelmans het volgende:
Heeft TS inmiddels al een flinke hond aangeschaft?
Nee, gadverdamme. :r
Ik wil een 6D-maglite. :7
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_136809606
Brrr... wat een verhaal! :o

Misschien moet ik me ook maar een maglite gaan aanschaffen. :{ Want nu heb ik hooguit een kussen binnen handbereik om mee te gooien en ik verwacht dat dat weinig indruk zal maken op meneer de inbreker. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_136809685
quote:
11s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:52 schreef Cat22 het volgende:
Brrr... wat een verhaal! :o

Misschien moet ik me ook maar een maglite gaan aanschaffen. :{ Want nu heb ik hooguit een kussen binnen handbereik om mee te gooien en ik verwacht dat dat weinig indruk zal maken op meneer de inbreker. :')
Ligt eraan hoe je eruit ziet ook, misschien ie hij wel gecharmeerd van kussen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 13:54:14 ]
  maandag 17 februari 2014 @ 13:54:57 #133
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_136809739
Je kan beter een object naast je bed leggen dat er niet direct uitziet als wapen, en wat mogelijk opgevoerd kan worden als noodweer-object. Als je een scherp zwaard naast je bed legt en je steekt die inbreker neer dan zal dat worden gezien als excessief geweld, en ga je zelf de bak in. Als je bijvoorbeeld een staande lamp gebruikt om die boef af te tuigen dan kom je er wel mee weg.

Kunst dus om zorgvuldig te kiezen wat dat object kan zijn.
Chaos is a ladder.
pi_136810466
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:51 schreef Skv het volgende:

[..]

Nee, gadverdamme. :r
Ik wil een 6D-maglite. :7
Nouja, ik kan me voorstellen dat je de komende tijd wat makkelijker in slaap valt wetende dat er een flinke hond in je woonkamer ligt te pitten. Grijpt ie de inbreker niet, dan verliest deze in ieder geval het element van de verrassing als jij je maglite tevoorschijn tovert :P
  maandag 17 februari 2014 @ 14:11:44 #135
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_136810534
quote:
11s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:52 schreef Cat22 het volgende:
Brrr... wat een verhaal! :o

Misschien moet ik me ook maar een maglite gaan aanschaffen. :{ Want nu heb ik hooguit een kussen binnen handbereik om mee te gooien en ik verwacht dat dat weinig indruk zal maken op meneer de inbreker. :')
_O-
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_136810681
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

_O-
Ja, lach maar. -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_136810709
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:54 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe je eruit ziet ook, misschien ie hij wel gecharmeerd van kussen
Aangezien ik -6 heb en ik vast geen tijd heb om mijn bril te pakken mis ik hem vast. Dwama. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_136810815
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Nouja, ik kan me voorstellen dat je de komende tijd wat makkelijker in slaap valt wetende dat er een flinke hond in je woonkamer ligt te pitten. Grijpt ie de inbreker niet, dan verliest deze in ieder geval het element van de verrassing als jij je maglite tevoorschijn tovert :P
Met een deobus en een aansteker heb je ook altijd het element van verassing _O_
pi_136810857
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:17 schreef Murdera het volgende:

[..]

Met een deobus en een aansteker heb je ook altijd het element van verassing _O_
En de wetenschap dat de premie die je hebt betaald voor je brandverzekering eindelijk wat gaat opleveren. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_136810915
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En de wetenschap dat de premie die je hebt betaald voor je brandverzekering eindelijk wat gaat opleveren. O+
en een avondje minder aan stroomkosten om die verwarming op te stoken O+
pi_136816786
[img]duitse herder[/img] met zo'n hond flikken ze het ook niet
pi_136818558
Toch maar aangeschaft: http://www.saturn.nl/mcs/(...)8806.html?langId=-11

Heb ik in ieder geval íets naast mijn bed staan.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_136818572
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:34 schreef Skv het volgende:
Toch maar aangeschaft: http://www.saturn.nl/mcs/(...)8806.html?langId=-11

Heb ik in ieder geval íets naast mijn bed staan.
Da's wel een hele lange hoor :o
Mokkel met stuntstok
pi_136818669
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:35 schreef Mord_Sith het volgende:
Da's wel een hele lange hoor
Waarom genoegen nemen met 40 cm als je 50 kan krijgen?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_136818729
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:38 schreef Skv het volgende:

[..]

Waarom genoegen nemen met 40 cm als je 50 kan krijgen?
:9~
Mokkel met stuntstok
  maandag 17 februari 2014 @ 17:41:34 #146
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136818774
Matroos hond is gek op inbrekers.
Heb altijd honden gehad, heb je geen last van inbrekers. Werkt beter dan alarmsystemen en als ze er eentje pakken ben je niet zuur, itt tot stoere zaklampmeppers en andere wapens.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_136818918
Ai eng! Sterkte TS.

Ik dacht als eerste dat ik hard op de trap ga stampen en naar beneden ga. Maar dat is hoogst onwaarschijnlijk.. heb een zoon van 7 maanden en hij is de eerste die ik pak om te beschermen. Mijn vriend draait vaak nachtdiensten dus snachts sowieso meer oplettend, ook omdat het aantal inbraken hier flink is toegenomen de afgelopen maanden.
  Moderator maandag 17 februari 2014 @ 18:17:38 #148
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_136819885
BBgun kopen die op een echt pistool lijkt onder je bed leggen. zullen ze wel van schrikken. Verder ze niet met een honkbalknuppel in elkaar meppen, dan wordt je nml te pakken genomen door het OM :')

Man, en dan te bedenken: in Amerika mag je inbrekers gewoon doodknallen _O-
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  maandag 17 februari 2014 @ 18:20:32 #149
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136819960
Hij liep zo in mijn mes, en dat tien keer achter elkaar...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_136821314
M'n pa heeft zo'n inbreker een keer in een hoekje van de keuken gedreven, dreigend met een speer, lol. Toen gewacht tot de politie kwam en ze hem konden afvoeren. Hij schreeuwde nog "Maar dit is mijn huis, dit zijn mijn spullen!" toen ze hem het huis uit sleepten hehehe. De andere 2 inbrekers konden wel ontkomen btw.
pi_136822660
oke
Gino ♥
  maandag 17 februari 2014 @ 19:37:48 #152
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_136822683
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:51 schreef Skv het volgende:

[..]

Nee, gadverdamme. :r
Ik wil een 6D-maglite. :7
Pak een 4D. daas nog handzaam ook.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_136822709
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:37 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Pak een 4D. daas nog handzaam ook/
hhaah jij heet Kevin

zo heet mijn hond ook
Gino ♥
pi_136822769
quote:
6s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Een legaal handvuurwapen zal jij nooit onder je bed/tafel mogen bewaren.
In Nederland helaas niet :).

quote:
9s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En op gebrek aan respect staat de doodstraf.
Nee hoor, maar het is belachelijk dat mensen die hun huis en familie beschermen beperkt worden in hun verdediging. Ik wil niet nadenken over hoe hard ik kan slaan als er een inbreker in mijn huis staat.

Als ik zie dat hij ongewapend is en hem fysiek waarschijnlijk wel kan handelen zonder zelf gevaar te lopen heeft die geluk. Anders krijgt hij zonder na te denken met volledig kracht een knuppel op zijn kneiter.
pi_136822954
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:37 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Pak een 4D. daas nog handzaam ook.

[ afbeelding ]
Zoals ik al zei: waarom een 4 nemen als je ook een 6 kan hebben? Een halve meter aan lomp gewicht lijkt me wel prima. Kan je nog wat afstand bewaren ook, mocht het nodig zijn.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 17 februari 2014 @ 19:45:27 #156
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136823005
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:44 schreef Skv het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: waarom een 4 nemen als je ook een 6 kan hebben? Een halve meter aan lomp gewicht lijkt me wel prima. Kan je nog wat afstand bewaren ook, mocht het nodig zijn.
Probleem is dat openbaar ministerie je dan voor (poging tot) doodslag gaat vervolgen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_136823226
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 07:52 schreef Skv het volgende:

[..]

Is dat duur? Ik denk er aan om een Alu honkbalknuppel te kopen.
Goed plan denk ik. Bij bol kun je die ook wel kopen. Ik heb er zelf één in de auto liggen. :')
pi_136823229
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Probleem is dat openbaar ministerie je dan voor (poging tot) doodslag gaat vervolgen
Idioten bij elkaar :{
pi_136823241
Als die zaklampen zo goed zijn als die HID lampen van die duitse asobakken, kun je gewoon de inbreker verblinden.
pi_136825174
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Probleem is dat openbaar ministerie je dan voor (poging tot) doodslag gaat vervolgen
Bij een 4 niet en bij een 6 wel? Dan ga ik wel voor de optie waarbij ikzelf wat veiliger ben en zorg ik er voor dat ik niemand doodsla.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_136825327
Cool story bro, las ooit dat degene waarbij werd ingebroken de inbreker vroeg om beveiligingstips :7. SES / Student dwingt dief TV weer aan te sluiten. hier dus, gevonden door te zoeken op 'tips inbreker fok "pindakaas"', geniaal :').
  maandag 17 februari 2014 @ 20:43:59 #162
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_136825627
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 06:57 schreef ukga het volgende:
Volgens de politie moet je er niet achter aangaan....

Hebben ze ook een passende oplossing als ze al in je slaapkamer staan? Of moet je ze vriendelijk in een Slavische taal vragen om je huis te verlaten?
nee, de overheid wilt geen concurrentie
  maandag 17 februari 2014 @ 20:50:55 #163
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_136825930
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 06:57 schreef ukga het volgende:
Volgens de politie moet je er niet achter aangaan....

Hebben ze ook een passende oplossing als ze al in je slaapkamer staan? Of moet je ze vriendelijk in een Slavische taal vragen om je huis te verlaten?
Nee je moet je broekje uit doen en op je buik op de grond gaan liggen en je billetjes spreiden.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_136829223
Damn, zwaar kut dat ze bij je in hebben gebroken.
Gelukkig hebben ze je horloges niet gevonden.

Ik zou trouwens de stofzuiger op de slaapkamer neerzeggen, dan kun je daar snel de buis vanaf halen en daar mee slaan.
Of gewoon de stang van de kleerkast vervangen door een loeizwaar exemplaar. en zo maken dat je hem er snel uit kan tillen.

Als ik er eentje in huis tegenkom kan die wat beleven, en als ze mijn schuur leeg aan het halen zijn al helemaal. dan ga ik er met hond en hooivork op af.
  maandag 17 februari 2014 @ 22:11:56 #165
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136830214
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:33 schreef Skv het volgende:

[..]

Bij een 4 niet en bij een 6 wel? Dan ga ik wel voor de optie waarbij ikzelf wat veiliger ben en zorg ik er voor dat ik niemand doodsla.
Neuh, bij een 4 is het waarschijnlijk alleen maar poging, bij een 6 doodslag
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_136831867
inbrekers :r

afmaken en aan varkens voeren toch ja toch.
pi_136834185
Ligt er aan in wat voor staat ik ben. Een keer kwam ik redelijk aangeschoten thuis, was een uur of 4 s nachts en toen stond er een man aan het slot van ons huis te klooien. Ik roep gelijk 'what the fack doe jij gast, oprotten!'Mn oermens kwam gelijk naar boven en ik dacht die mep ik even in elkaar. :') Bleek het m'n boer te zijn die ook thuis kwam van een feestje :') . Maar als ik nuchter ben zou ik waarschijnlijk eerst schrikken, dan schreeuwen en er dan achter aan gaan, ligt er aan of het een bigboy is of niet, zo ben ik dan ook wel weer.

[ Bericht 6% gewijzigd door koenes op 18-02-2014 00:18:42 ]
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
  dinsdag 18 februari 2014 @ 08:20:36 #168
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136837569
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:55 schreef koenes het volgende:
Bleek het m'n boer te zijn die ook thuis kwam van een feestje :')
Die lijfeigenen worden met de dag vrijpostiger
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_136837776
en hoe ben je de nacht doorgekomen?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 13:00:47 #170
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_136845333
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:44 schreef Skv het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: waarom een 4 nemen als je ook een 6 kan hebben? Een halve meter aan lomp gewicht lijkt me wel prima. Kan je nog wat afstand bewaren ook, mocht het nodig zijn.
Die 6 D is echt niet praktisch.

maar je kan ze zo passen in bijna elke "handige mannen" winkel
  dinsdag 18 februari 2014 @ 13:04:01 #171
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136845449
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:00 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Die 6 D is echt niet praktisch.

maar je kan ze zo passen in bijna elke "handige mannen" winkel
Vooral in je auto neerleggen, eerste verkeerscontrole ben je zuur wegens verboden wapenbezit
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_136845470
Ik zou huilend onder de dekens blijven liggen inde hoop dat hij me niks aandoet.
pi_136847889
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:00 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Die 6 D is echt niet praktisch.

maar je kan ze zo passen in bijna elke "handige mannen" winkel
Hoeft ook niet praktisch te zijn, als het maar groot is. Ik kan zo'n ding van een kilo best optillen lijkt me. Hij komt straks binnen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_136847916
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 08:37 schreef Bart.Sch het volgende:
en hoe ben je de nacht doorgekomen?
Na een nacht met 1,5 uur slaap heb ik vannacht behoorlijk diep gepit hoor. O+ Ben alleen nog wel steeds aardig gesloopt. ;)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_136847944
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vooral in je auto neerleggen, eerste verkeerscontrole ben je zuur wegens verboden wapenbezit
Ik rij motor en heb niet de behoefte om een zaklamp mee te nemen voor onderweg. ;)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 14:01:10 #176
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_136848156
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:55 schreef Skv het volgende:

[..]

Hoeft ook niet praktisch te zijn, als het maar groot is. Ik kan zo'n ding van een kilo best optillen lijkt me. Hij komt straks binnen.
oke super

kun je gelijk ook honkballen ;-)
pi_146572988
Aftermath: dief heeft 7 horloges gejat, een zonnebril van 200 Euro, contant geld en (blijkbaar) een reserve-autosleutel. De auto is keurig 6 maanden na de inbraak voor de deur meegejat. :r
..en weer teruggevonden door de politie. En de verzekering heeft uitgekeerd. Anyway, ik hoop het nooit weer mee te maken.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 12 november 2014 @ 14:36:47 #178
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146573021
Mooi dat je auto weer teruggevonden is. Zonder schade?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146573097
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:36 schreef kanovinnie het volgende:
Mooi dat je auto weer teruggevonden is. Zonder schade?
Het was de auto van mijn onderburen maar inderdaad, geen schade. Ze hebben 'm meegenomen en 's avonds had de politie 'm al weer gevonden. Ze stelden voor bij de auto te wachten tot er iemand in zou stappen. Alleen vergoedde de verzekering alle schade die in dat geval werd gemaakt weer niet. Dus auto maar gewoon weer opgehaald.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_146574603
Ik heb een uit de kluiten gewassen zaklamp naast mijn bed liggen, deze kan je op de diverse Chineze verkoopsites vinden. Een MagLite kan ook, maar deze is nog een slag groter en niet eens zo heel duur. Oh, en hij geeft ook nog aardig licht, mocht dat ook belangrijk zijn. :')
pi_146574651
Ik heb nu zo'n 6-cel maglite en een luchtbuks. Niet voor inbrekers, meer voor het gevoel.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_146636176
1) Je zou inbrekers wat mij betreft gewoon kapot mogen schoppen totdat ze niet meer bewegen daarna aan stukken mogen snijden en verwerken tot hondenvoer om geld mee te besparen. Als een soort compensatie. Echt waar wat een minderwaardige kakkerlakken zijn dat.

Voor de rest zou ik er niet ongewapend achteraan vliegen als ze al op de vlucht zijn dan heb je je doel al bereikt (je huis en je geliefde veilig gesteld) en loop je alleen maar meer risico. Schreeuwen en eventueel een wapen pakken (bijv. knuppel) is de beste oplossing denk ik.

Jaar of tien terug hadden mijn broer en ik een inbreker betrapt in ons ouderlijk huis. We hebben hem een paar keer goed weten te raken maar hij was helaas in staat weg te rennen :{. De politie beweerde dat je inbrekers niet met stukken hout mocht slaan :{w
pi_146644384
quote:
7s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:23 schreef Skv het volgende:
Ik heb nu zo'n 6-cel maglite en een luchtbuks. Niet voor inbrekers, meer voor het gevoel.
luchtbuks heb je niets aan..

beter taser of honkbal knuppel
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_146644732
Ik slaap gewoon door inbrekers heen. :') Evenals mijn kat die bij me lag die nacht. :')__!
  woensdag 29 april 2015 @ 13:22:01 #185
67670 Skv
Cynist.
pi_152121758
quote:
'Helft slachtoffers overval slaapt met wapen'

Bijna de helft van alle slachtoffers van een woninginbraak heeft een wapen naast het bed liggen. Dat staat in een onderzoek onder 1100 inbraakslachtoffers in opdracht van de Stichting Nationale Inbraakpreventie Weken, die is opgericht door een beveiligingsbedrijf.

Volgens de stichting heeft 46 procent van de inbraakslachtoffers een wapen in huis. Meestal gaat het om een honkbalknuppel of een ander voorwerp waarmee een flinke klap kan worden uitgedeeld. Ongeveer 20 procent grijpt naar een zwaarder middel, zoals pepperspray, een mes of een vuurwapen.

De stichting heeft begrip voor het feit dat slachtoffers het heft in eigen hand nemen. "75 procent van de slachtoffers slaapt na een inbraak slecht en heeft daar langdurig last van", zei voorzitter Coen Staal in het NOS Radio 1 Journaal.

Sleutelspecialist
Toch raadt hij eigenrichting af. "Je kunt beter een sleutelspecialist laten komen. Kijk door de ogen van een inbreker naar je eigen huis. Een goed slot of anti-inbraakstrip kan een inbreker doen besluiten naar een ander huis te gaan, in plaats van jouw huis te pakken."

Het onderzoek wordt morgen aangeboden aan minister Van der Steur van Veiligheid en Justitie.
http://nos.nl/artikel/203(...)laapt-met-wapen.html

• Check.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_152124393
quote:
Ik zag vandaag een oproepje van EditieNL en moest meteen aan jou en dit topic denken..
Mokkel met stuntstok
pi_152126321
En om deze reden zouden wapens in Nederland legaal moeten worden. Inbreken? Wat mij betreft mag de eigenaar van het huis je dan gewoon doodschieten. Risico van het vak.
  woensdag 29 april 2015 @ 16:32:14 #189
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_152127897
Deze mensen :') Allemaal waardeloze ideeën :')

Deze moet je hebben. Schiet je die inbrekers zo kapot.
pi_152128022
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:32 schreef pinman het volgende:
Deze mensen :') Allemaal waardeloze ideeën :')
[ afbeelding ]
Deze moet je hebben. Schiet je die inbrekers zo kapot.
Wtf is dat :')
pi_152128078
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:36 schreef Trebo het volgende:

[..]

Wtf is dat :')
quote:
The ARC gun, also referred to as the "Mulcher," is an alien weapon that fires a stream of electricity. Like all alien weapons, it only discharges in the hands of a non-human or a mutated Wikus.
uit een computerspelletje
  woensdag 29 april 2015 @ 16:37:34 #192
436335 pinman
Ik haat Transformers
  woensdag 29 april 2015 @ 16:37:55 #193
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_152128106
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:37 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

[..]

uit een computerspelletje
Computerspel :')
Dat komt uit een film. District 9
pi_152128180
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:37 schreef pinman het volgende:

[..]

Computerspel :')
Dat komt uit een film. District 9
Oh sorry hoor
pi_152128200


Doe dan zoiets })
  woensdag 29 april 2015 @ 16:51:40 #196
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_152128527
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 07:33 schreef kanovinnie het volgende:
Ik denk dat je goed gereageerd hebt. Lijkt me wel een broodje aap dat ze messen verspreiden
dat, wat een verhaal zeg _O-
  woensdag 29 april 2015 @ 16:53:18 #197
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_152128581
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 15:40 schreef Carlos93 het volgende:
En om deze reden zouden wapens in Nederland legaal moeten worden. Inbreken? Wat mij betreft mag de eigenaar van het huis je dan gewoon doodschieten. Risico van het vak.
die lag nog te slapen toen de inbreker zijn keeltje doorsneed, voor het geval de bewoner een vuurwapen had..
pi_152128737
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 07:33 schreef kanovinnie het volgende:
Ik denk dat je goed gereageerd hebt. Lijkt me wel een broodje aap dat ze messen verspreiden, want ze willen zo snel mogelijk weer het huis uit gaan en messen verspreiden kost tijd en maakt herrie.
Geen broodje aap. Bij een familielid lag het grootste mes uit het blok al klaar onderaan de trap. Met een handdoek er omheen gewikkeld tegen de vingerafdrukken.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  woensdag 29 april 2015 @ 17:03:08 #199
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_152128859
En dit moet ik allemaal geloven? :')

deze niet hebben voor de anti's :') :
Ik drink geen kraantjeswater.
  woensdag 29 april 2015 @ 17:09:30 #200
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_152129049
Een dikke bezemsteel komt ook hard aan hoor.
Dan wel een waar per ongeluk de borstel "vanaf gevallen" is :P
Speak only if it improves upon the silence....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')