Koevoet lag beneden, ik zit dus op de bovenste verdieping. Wat betreft die messen: dat vertelde de agent die langskwam me.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:43 schreef Fe2O3 het volgende:
Een inbreker wil in 3 a 4 min weer buiten staan, die gaat echt geen verstoppertje spelen met de messen uit het keukenblokAls ze wapens bij hebben (bijv. een KOEVOET) dan kunnen ze daar ook mee slaan toch.
Veel herrie maken er erachteraan dan weet je iig zeker dattie niet terug komt (als jij thuis bent)
Ik weet niet wat er beneden is gestolen. Wel zag ik dat er tvs afgekoppeld klaar lagen om meegenomen te worden en een laptop. Boven heeft hij wel in mijn bureau getrokken en doosjes van horloges geopend, maar die waren gelukkig leeg. Tas van mijn vriendin is ook leeggegooid, 15E weg maar voor de rest is alles er nog.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:33 schreef kanovinnie het volgende:
Ik denk dat je goed gereageerd hebt. Lijkt me wel een broodje aap dat ze messen verspreiden, want ze willen zo snel mogelijk weer het huis uit gaan en messen verspreiden kost tijd en maakt herrie. Ik zou zelf denk ik hetzelfde gedaan hebben maar hem niet overmeesteren. Straks heeft ie nog een koevoet of mes bij zich en dat risico durf ik niet te nemen. Wel balen. Ben je veel kwijt?
Laatst was hier ook al een topic over, maar dan hypothetisch. Zal wel ff kijken of ik die terug kan vinden
Door de adrenaline kan ik het me ook niet goed herinneren. Ik dacht alleen maar: jij in mijn huis aan mijn spullen? Ik schop je helemaal verrot. Heb ook zoiets geschreeuwd toen ik vier trappen naar beneden achter hem aan ben gevlogen. Pfoe, wat was ik boos. En nog steeds.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:47 schreef Unites het volgende:
Als ik dit zo lees zou ik dat in die situatie echt niet durven denk ik, maar ik denk dat je op zo'n moment gewoon ineens spontaan reageert.
Nee ben misselijk en klaarwakker. Technische recherche komt straks voor sporenonderzoek, daarna ga ik slapen denk ik. Mis ik verdomme nog een werkdag ook!quote:Op maandag 17 februari 2014 07:49 schreef RaymondK het volgende:
ik heb een dikke maglite en een bijl onder m'n bed liggen.
Je denkt toch zeker niet dat ik Ja nee en amen ga zeggen tegen een inbreker![]()
![]()
Goed gedaan man.
Dit gun je helemaal niemand verder trouwens. Nog geslapen verder?
Luik naar je fritselkelder slaapkamer?
ah regel 1 zolder appartement![]()
![]()
Is dat duur? Ik denk er aan om een Alu honkbalknuppel te kopen.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:51 schreef Sannr_ het volgende:
Altijd een zaklampje in de buurt houden, en niet eentje die op penlites werkt: [ afbeelding ]
Beetje zaklamp en hij komt nergens met een keukenmes...
Nou ja, bedenk maar dat dat het minst erge is die werkdag...quote:Op maandag 17 februari 2014 07:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee ben misselijk en klaarwakker. Technische recherche komt straks voor sporenonderzoek, daarna ga ik slapen denk ik. Mis ik verdomme nog een werkdag ook!
Ze zeiden dat ik moest schreeuwen en iets naar hun hoofd moest gooien.quote:Op maandag 17 februari 2014 06:57 schreef ukga het volgende:
Volgens de politie moet je er niet achter aangaan....
Hebben ze ook een passende oplossing als ze al in je slaapkamer staan? Of moet je ze vriendelijk in een Slavische taal vragen om je huis te verlaten?
Dat maakt toch niet uit? Gewoon een 3 of 4 cel D maglite nemen idd.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Is dat duur? Ik denk er aan om een Alu honkbalknuppel te kopen.
Een echte maglite kost wel wat, de neppers niet. Als er maar veel van die grote batterijen in gaan. En in een rechtzaak is het toch anders als je de inbreker achterna ging met een zaklamp ipv een honkbalknuppel. Dat je uit schrikt en zelfverdediging ermee slaat zal iedere rechter snappen.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Is dat duur? Ik denk er aan om een Alu honkbalknuppel te kopen.
Dat kost kapitalen voor het huis waar ik woon. En het is niet in mijn eigendom, maar ik verwacht dat de eigenaar er wat mee gaat doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nou ja, bedenk maar dat dat het minst erge is die werkdag...
Beter beveiligen is dan de eerste stap.
Voor weinig heb je een redelijke alarminstallatie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |