Pak een 4D. daas nog handzaam ook.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, gadverdamme.
Ik wil een 6D-maglite.
hhaah jij heet Kevinquote:Op maandag 17 februari 2014 19:37 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Pak een 4D. daas nog handzaam ook/
In Nederland helaas nietquote:Op maandag 17 februari 2014 09:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een legaal handvuurwapen zal jij nooit onder je bed/tafel mogen bewaren.
Nee hoor, maar het is belachelijk dat mensen die hun huis en familie beschermen beperkt worden in hun verdediging. Ik wil niet nadenken over hoe hard ik kan slaan als er een inbreker in mijn huis staat.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En op gebrek aan respect staat de doodstraf.
Zoals ik al zei: waarom een 4 nemen als je ook een 6 kan hebben? Een halve meter aan lomp gewicht lijkt me wel prima. Kan je nog wat afstand bewaren ook, mocht het nodig zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:37 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Pak een 4D. daas nog handzaam ook.
[ afbeelding ]
Probleem is dat openbaar ministerie je dan voor (poging tot) doodslag gaat vervolgenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: waarom een 4 nemen als je ook een 6 kan hebben? Een halve meter aan lomp gewicht lijkt me wel prima. Kan je nog wat afstand bewaren ook, mocht het nodig zijn.
Goed plan denk ik. Bij bol kun je die ook wel kopen. Ik heb er zelf één in de auto liggen.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Is dat duur? Ik denk er aan om een Alu honkbalknuppel te kopen.
Idioten bij elkaarquote:Op maandag 17 februari 2014 19:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Probleem is dat openbaar ministerie je dan voor (poging tot) doodslag gaat vervolgen
Bij een 4 niet en bij een 6 wel? Dan ga ik wel voor de optie waarbij ikzelf wat veiliger ben en zorg ik er voor dat ik niemand doodsla.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Probleem is dat openbaar ministerie je dan voor (poging tot) doodslag gaat vervolgen
nee, de overheid wilt geen concurrentiequote:Op maandag 17 februari 2014 06:57 schreef ukga het volgende:
Volgens de politie moet je er niet achter aangaan....
Hebben ze ook een passende oplossing als ze al in je slaapkamer staan? Of moet je ze vriendelijk in een Slavische taal vragen om je huis te verlaten?
Nee je moet je broekje uit doen en op je buik op de grond gaan liggen en je billetjes spreiden.quote:Op maandag 17 februari 2014 06:57 schreef ukga het volgende:
Volgens de politie moet je er niet achter aangaan....
Hebben ze ook een passende oplossing als ze al in je slaapkamer staan? Of moet je ze vriendelijk in een Slavische taal vragen om je huis te verlaten?
Neuh, bij een 4 is het waarschijnlijk alleen maar poging, bij een 6 doodslagquote:Op maandag 17 februari 2014 20:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Bij een 4 niet en bij een 6 wel? Dan ga ik wel voor de optie waarbij ikzelf wat veiliger ben en zorg ik er voor dat ik niemand doodsla.
Die lijfeigenen worden met de dag vrijpostigerquote:Op maandag 17 februari 2014 23:55 schreef koenes het volgende:
Bleek het m'n boer te zijn die ook thuis kwam van een feestje
Die 6 D is echt niet praktisch.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: waarom een 4 nemen als je ook een 6 kan hebben? Een halve meter aan lomp gewicht lijkt me wel prima. Kan je nog wat afstand bewaren ook, mocht het nodig zijn.
Vooral in je auto neerleggen, eerste verkeerscontrole ben je zuur wegens verboden wapenbezitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die 6 D is echt niet praktisch.
maar je kan ze zo passen in bijna elke "handige mannen" winkel
Hoeft ook niet praktisch te zijn, als het maar groot is. Ik kan zo'n ding van een kilo best optillen lijkt me. Hij komt straks binnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die 6 D is echt niet praktisch.
maar je kan ze zo passen in bijna elke "handige mannen" winkel
Na een nacht met 1,5 uur slaap heb ik vannacht behoorlijk diep gepit hoor.quote:
Ik rij motor en heb niet de behoefte om een zaklamp mee te nemen voor onderweg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vooral in je auto neerleggen, eerste verkeerscontrole ben je zuur wegens verboden wapenbezit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |