abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 17 februari 2014 @ 20:30:12 #51
9859 crew  Karina
Woman
pi_136825005
quote:
17s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:44 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind ons verhaal altijd best gênant om te vertellen, omdat ik zo jong was, en toen dacht ik echt dat ik al heel volwassen was :') .

Ik zat als 12 jarige verveelde puber altijd op zo'n spelletjes site. En daar had je ook een chatbox. We raakte aan de praat omdat we dezelfde muziek leuk vonden en hebben uiteindelijk een half jaar gemsnt. Toen ik 13 was en hij 15 kregen we het idiote idee dat we wel een keer af wilde spreken. Dus ik heel bang aan mijn mams gevraagd of dat mocht. En wonder boven wonder vond ze dat goed (Ja nee, is toch leuk! Dan moet hij maar hier naar toe komen, dan kan hij bij de bushalte hierachter uitstappen etc.), de slimste zet ever want zo had ze er alle controle over. Dus hij is uiteindelijk met de bus (ik geloof dat hij ruim 1 uur onderweg was) hierheen gekomen en in eerste instantie zeiden we dat we wel 1 keer per maand af konden spreken, maar eigenlijk werd dat vanaf het begin ieder weekend, al die jaren heeft hij maar 1 weekend overgeslagen, en van een zaterdag middag ging het naar hele zaterdagen, tot hij bleef logeren (bij mijn broer op zijn kamer), en later bleven we hele weekenden bij elkaar, vaak 1 nacht bij mijn ouders en de andere nacht bij zijn moeder. En ondertussen ben ik 20, volgend weekend zijn we 7 jaar samen en we wonen ook alweer 2 jaar samen.
*; Wat een leuk verhaal.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_136826873
We studeerden allebei in Nijmegen en we woonden naast elkaar op kamers. Ik had liefde op het eerste gezicht, zij moest niets van mij hebben maar dat is redelijk bijgetrokken. 10 jaar geleden inmiddels.
pi_136827507
Via een datingsite, zondags eerste contact,woensdag 1e date( 19-5-10), sloeg de vlam in de pan aan beide kanten, in 2012 samen gaan wonen, 13-5-13 getrouwd en in augustus verwachten we ons eerste kindje O+ O+
S. 2014
J. 2016
pi_136828082
Ze zat in een restaurant aan de tafel naast ons met haar zusje. Toen ze weggingen kwam haar zusje opeens weer alleen naar binnen om m'n nummer te vragen.
Ze was zelf te verlegen dus had ze d'r zusje gestuurd.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_136836011
Via Last.fm (toen nog Audioscrobbler). We gingen naar hetzelfde festival. Een kleine 7 jaar later wonen we ruim een jaar samen.
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_136836502
quote:
15s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:43 schreef Zippow het volgende:
Dit is echt een super leuk topic. Ik hoop dat ik ook ooit zo'n leuk verhaal kan posten haha.
Ik vind er geen bal aan
  dinsdag 18 februari 2014 @ 08:46:15 #57
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_136837883
quote:
15s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:00 schreef zarGon het volgende:
Via FOK!, zoals het hoort.
Via de R&P Uitelkaar/Gedumpt SC ook nog eens :') _O-

Fucking gay! Maar wel al bijna 1,5 jaar :7
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 08:48:37 #58
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_136837927
via fok natuurlijk, ergens anders kom ik niet
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_136838198
Via een feest op onze universiteit in Japan.

Ze sprak een paar woorden Engels, en ik vroeg haar of ze me Japans kon leren. Ze zei dat ze Koreaans was. Gvr, daar gaat m'n smoes. Maar je spreekt toch wel Japans? Ja, dat sprak ze ook. Ik heb een les Japans gehad, en daarna hebben we het maar over interessantere zaken gehad, en andere dingen gedaan.

We zijn ondertussen al weer bijna 3 jaar getrouwd. En mijn Japans is nog steeds erg brak.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_136838253
quote:
15s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:00 schreef zarGon het volgende:
Via FOK!, zoals het hoort.
:D
pi_136838484
Zoals het inderdaad hoort, via Fok!. Maar zowel ik als mijn vrouw zijn natuurlijk ook oer-Fok!'ers :P

Registratiedata:
ik: zaterdag 30 september 2000 @ 17:56
vrouw: maandag 9 april 2001 @ 21:57

In 2002 elkaar wat beter leren kennen in de, toen toffe, topicreeks: SC / Samen in bad..... Later dat jaar afgesproken om een keer naar de Efteling te gaan en toen was het eigenlijk wel klaar ;)

Ondertussen zijn we 11,5 jaar verder, wonen we alweer 9 jaar samen, zijn we 3 jaar getrouwd en loopt er sinds 2 jaar een ECHTE Fok! baby op de wereld dankzij ons O+

Saillant detail, ik ben op Fok! gekomen dankzij mijn ex *O*
  dinsdag 18 februari 2014 @ 09:29:14 #62
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136838573
quote:
17s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:44 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind ons verhaal altijd best gênant om te vertellen, omdat ik zo jong was, en toen dacht ik echt dat ik al heel volwassen was :') .

Ik zat als 12 jarige verveelde puber altijd op zo'n spelletjes site. En daar had je ook een chatbox. We raakte aan de praat omdat we dezelfde muziek leuk vonden en hebben uiteindelijk een half jaar gemsnt. Toen ik 13 was en hij 15 kregen we het idiote idee dat we wel een keer af wilde spreken. Dus ik heel bang aan mijn mams gevraagd of dat mocht. En wonder boven wonder vond ze dat goed (Ja nee, is toch leuk! Dan moet hij maar hier naar toe komen, dan kan hij bij de bushalte hierachter uitstappen etc.), de slimste zet ever want zo had ze er alle controle over. Dus hij is uiteindelijk met de bus (ik geloof dat hij ruim 1 uur onderweg was) hierheen gekomen en in eerste instantie zeiden we dat we wel 1 keer per maand af konden spreken, maar eigenlijk werd dat vanaf het begin ieder weekend, al die jaren heeft hij maar 1 weekend overgeslagen, en van een zaterdag middag ging het naar hele zaterdagen, tot hij bleef logeren (bij mijn broer op zijn kamer), en later bleven we hele weekenden bij elkaar, vaak 1 nacht bij mijn ouders en de andere nacht bij zijn moeder. En ondertussen ben ik 20, volgend weekend zijn we 7 jaar samen en we wonen ook alweer 2 jaar samen.
Tof verhaal toch? Unieker dan dat je elkaar ontmoet heb in de kroeg ofzo :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 09:32:38 #63
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136838657
Ik had een date met een FOK!ster, welke gezellig was maar van beide kanten geen click, zij raadde mij een dating site aan na afloop (knuz) en hier binnen een week mijn huidige vriendin ontmoet, twee weken later mee afgesproken voor de eerste keer en na een hoop dates wonen we inmiddels samen :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 18 februari 2014 @ 09:41:35 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_136838869
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Zoals het inderdaad hoort, via Fok!. Maar zowel ik als mijn vrouw zijn natuurlijk ook oer-Fok!'ers :P

Registratiedata:

In 2002 elkaar wat beter leren kennen in de, toen toffe, topicreeks: SC / Samen in bad..... Later dat jaar afgesproken om een keer naar de Efteling te gaan en toen was het eigenlijk wel klaar ;)

Ondertussen zijn we 11,5 jaar verder, wonen we alweer 9 jaar samen, zijn we 3 jaar getrouwd en loopt er sinds 2 jaar een ECHTE Fok! baby op de wereld dankzij ons O+

:D Ik ben ook op Fok gekomen dankzij mijn ex :')

Inmiddels ben ik 7,5 jaar samen met blieblie/bleiblei, met wie ik afgelopen mei trouwde.
Het grappigste is nog wel dat we drie jaar lang samen op dezelfde middelbare school zaten. Hij was kakker en ik was stink-alto. Hij herkende mij dus nog wel van de middelbare (mensen met groen haar vallen nou eenmaal sneller op) maar we hadden nooit een woord gewisseld tot we elkaar in de Eindhoven-SC ontmoetten hier op Fok.

We bleken op 700 meter van elkaar te wonen, dus we gingen een keer bier drinken samen, en toen was het gebeurd. O+

Fok-huwelijken O+
disclaimer
pi_136838939
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:D Ik ben ook op Fok gekomen dankzij mijn ex :')

Inmiddels ben ik 7,5 jaar samen met blieblie/bleiblei, met wie ik afgelopen mei trouwde.
Het grappigste is nog wel dat we drie jaar lang samen op dezelfde middelbare school zaten. Hij was kakker en ik was stink-alto. Hij herkende mij dus nog wel van de middelbare (mensen met groen haar vallen nou eenmaal sneller op) maar we hadden nooit een woord gewisseld tot we elkaar in de Eindhoven-SC ontmoetten hier op Fok.

We bleken op 700 meter van elkaar te wonen, dus we gingen een keer bier drinken samen, en toen was het gebeurd. O+
Haha, toeval bestaat ;)

quote:
Fok-huwelijken O+
Wanneer is het vervolg gepland? ;)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 09:46:19 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_136838997
Hopelijk snel :P
disclaimer
pi_136839045
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
Hopelijk snel :P
Ik zal je wat educatieve filmpjes sturen haha
  dinsdag 18 februari 2014 @ 09:51:02 #68
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136839095
Inmiddels man, maar - heel origineel - ook via FOK :P.
KuikenGuppy
pi_136840562
Via WoW
  dinsdag 18 februari 2014 @ 10:55:20 #70
365422 Catatafish
Stories will soon be told.
pi_136840993
Met Carnaval :') .

Vrijdag ontmoet toen ze voor mij in de rij stond. Beetje luchtig lopen ouwehoeren, verder binnen nog eventjes maar ik was natuurlijk een lafaard , dus niets ondernomen. Wel op de terugweg tegen mijn vrienden gezegd. Hee, dat was wel een leuk meisje hé? Er klonken instemmende geluiden.

Maandag fruhshoppen (voor de niet-Carnavallers: dan ga je om 10:00 full-wasted). Toen zag ik haar weer staan in het dorp waar ze achteraf dus bleek te wonen. Weer beetje gekletst en weer gewoon weggelopen zonder actie te ondernemen. Rond een uurtje of 17:00 liepen we naar het station en ging een vriend van me vol op z'n plaat. Er klonk gelach van een fietster en ra-ra: het was wederom die meid. Wij hebben samen gelachen maar ze had haast ging er vrij snel weer vandoor.

Toen kwamen we op het station aan, en wie zat daar? Juist.. en toen heb ik mezelf een goede dienst bewezen door haar nr te vragen. Ging vlekkeloos daarna, nu drie jaartjes samen *) .
pi_136841964
- nevermind -

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2014 15:21:25 ]
pi_136842033
Fok! in het (nu ter ziele gegaande) Gothic topic 7 jaar terug bijna. Ze zocht een lift naar een concert, ik bood aan.

Nu alweer ruim 2 jaar getrouwd *;
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_136845004
Via badoo. Profiel aangemaakt zonder echte bedoelingen. Totdat zij voorbij kwam en er een gesprek op gang kwam. We bleken dezelfde interesses te hebben. Op onze eerste date zouden we gaan paintballen. Hebben we tot nu toe nog steeds niet gedaan :D. Dat was anderhalf jaar geleden. Wonen nu een halfjaartje samen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_136845147
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:25 schreef Tha_Duck het volgende:

Registratiedata:

Je een oer FOK!ker vinden, en alsnog het telkens verkeerd schrijven. Valt me tegen van je. Van de rest ook trouwens.

Het is FOK!
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:56:03 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_136845177
nou nou, 't is wat.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')