quote:Op maandag 17 februari 2014 17:44 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind ons verhaal altijd best gênant om te vertellen, omdat ik zo jong was, en toen dacht ik echt dat ik al heel volwassen was.
Ik zat als 12 jarige verveelde puber altijd op zo'n spelletjes site. En daar had je ook een chatbox. We raakte aan de praat omdat we dezelfde muziek leuk vonden en hebben uiteindelijk een half jaar gemsnt. Toen ik 13 was en hij 15 kregen we het idiote idee dat we wel een keer af wilde spreken. Dus ik heel bang aan mijn mams gevraagd of dat mocht. En wonder boven wonder vond ze dat goed (Ja nee, is toch leuk! Dan moet hij maar hier naar toe komen, dan kan hij bij de bushalte hierachter uitstappen etc.), de slimste zet ever want zo had ze er alle controle over. Dus hij is uiteindelijk met de bus (ik geloof dat hij ruim 1 uur onderweg was) hierheen gekomen en in eerste instantie zeiden we dat we wel 1 keer per maand af konden spreken, maar eigenlijk werd dat vanaf het begin ieder weekend, al die jaren heeft hij maar 1 weekend overgeslagen, en van een zaterdag middag ging het naar hele zaterdagen, tot hij bleef logeren (bij mijn broer op zijn kamer), en later bleven we hele weekenden bij elkaar, vaak 1 nacht bij mijn ouders en de andere nacht bij zijn moeder. En ondertussen ben ik 20, volgend weekend zijn we 7 jaar samen en we wonen ook alweer 2 jaar samen.
Ik vind er geen bal aanquote:Op maandag 17 februari 2014 16:43 schreef Zippow het volgende:
Dit is echt een super leuk topic. Ik hoop dat ik ook ooit zo'n leuk verhaal kan posten haha.
Via de R&P Uitelkaar/Gedumpt SC ook nog eensquote:
Tof verhaal toch? Unieker dan dat je elkaar ontmoet heb in de kroeg ofzoquote:Op maandag 17 februari 2014 17:44 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind ons verhaal altijd best gênant om te vertellen, omdat ik zo jong was, en toen dacht ik echt dat ik al heel volwassen was.
Ik zat als 12 jarige verveelde puber altijd op zo'n spelletjes site. En daar had je ook een chatbox. We raakte aan de praat omdat we dezelfde muziek leuk vonden en hebben uiteindelijk een half jaar gemsnt. Toen ik 13 was en hij 15 kregen we het idiote idee dat we wel een keer af wilde spreken. Dus ik heel bang aan mijn mams gevraagd of dat mocht. En wonder boven wonder vond ze dat goed (Ja nee, is toch leuk! Dan moet hij maar hier naar toe komen, dan kan hij bij de bushalte hierachter uitstappen etc.), de slimste zet ever want zo had ze er alle controle over. Dus hij is uiteindelijk met de bus (ik geloof dat hij ruim 1 uur onderweg was) hierheen gekomen en in eerste instantie zeiden we dat we wel 1 keer per maand af konden spreken, maar eigenlijk werd dat vanaf het begin ieder weekend, al die jaren heeft hij maar 1 weekend overgeslagen, en van een zaterdag middag ging het naar hele zaterdagen, tot hij bleef logeren (bij mijn broer op zijn kamer), en later bleven we hele weekenden bij elkaar, vaak 1 nacht bij mijn ouders en de andere nacht bij zijn moeder. En ondertussen ben ik 20, volgend weekend zijn we 7 jaar samen en we wonen ook alweer 2 jaar samen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Zoals het inderdaad hoort, via Fok!. Maar zowel ik als mijn vrouw zijn natuurlijk ook oer-Fok!'ers
Registratiedata:
ik: zaterdag 30 september 2000 @ 17:56
vrouw: maandag 9 april 2001 @ 21:57
In 2002 elkaar wat beter leren kennen in de, toen toffe, topicreeks: SC / Samen in bad..... Later dat jaar afgesproken om een keer naar de Efteling te gaan en toen was het eigenlijk wel klaar
Ondertussen zijn we 11,5 jaar verder, wonen we alweer 9 jaar samen, zijn we 3 jaar getrouwd en loopt er sinds 2 jaar een ECHTE Fok! baby op de wereld dankzij ons
Saillant detail, ik ben op Fok! gekomen dankzij mijn ex
Haha, toeval bestaatquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Ik ben ook op Fok gekomen dankzij mijn ex
![]()
Inmiddels ben ik 7,5 jaar samen met blieblie/bleiblei, met wie ik afgelopen mei trouwde.
Het grappigste is nog wel dat we drie jaar lang samen op dezelfde middelbare school zaten. Hij was kakker en ik was stink-alto. Hij herkende mij dus nog wel van de middelbare (mensen met groen haar vallen nou eenmaal sneller op) maar we hadden nooit een woord gewisseld tot we elkaar in de Eindhoven-SC ontmoetten hier op Fok.
We bleken op 700 meter van elkaar te wonen, dus we gingen een keer bier drinken samen, en toen was het gebeurd.
Wanneer is het vervolg gepland?quote:Fok-huwelijken
Je een oer FOK!ker vinden, en alsnog het telkens verkeerd schrijven. Valt me tegen van je. Van de rest ook trouwens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Zoals het inderdaad hoort, via Fok!. Maar zowel ik als mijn vrouw zijn natuurlijk ook oer-Fok!'ers
Registratiedata:
ik: zaterdag 30 september 2000 @ 17:56
vrouw: maandag 9 april 2001 @ 21:57
In 2002 elkaar wat beter leren kennen in de, toen toffe, topicreeks: SC / Samen in bad..... Later dat jaar afgesproken om een keer naar de Efteling te gaan en toen was het eigenlijk wel klaar
Ondertussen zijn we 11,5 jaar verder, wonen we alweer 9 jaar samen, zijn we 3 jaar getrouwd en loopt er sinds 2 jaar een ECHTE Fok! baby op de wereld dankzij ons
Saillant detail, ik ben op Fok! gekomen dankzij mijn ex
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |