Dit!quote:Op maandag 17 februari 2014 08:21 schreef Etcetera het volgende:
Via mijn exwe werden vrienden, en toen de relatie met mijn ex uitging bleek dat we elkaar echt leuk vonden
nu wonen we samen. En met mijn ex ben ik nog steeds bevriend.
quote:Op maandag 17 februari 2014 02:36 schreef Moira. het volgende:
Via FOK!
Jaren geleden (2010) elkaar als user 'leren kennen' in de nachtbaggers van ONZ, elkaar eind 2012 weer tegengekomen op FOK! en toegevoegd op Facebook, en sinds ik de Stoners-reeks in ONZ had gemaakt (januari 2013) waar hij veel meepostte leerden we elkaar wat beter kennen, wat meer DM'en enzo.
En toen besloten we 'gewoon' een keer af te spreken (11 maanden geleden ofzo), zonder bijbedoelingen verder.
Maar dat klikte gewoon zo goed dat we bij elkaar zijn blijven plakken en dat is dus uitgebloeid tot een enorm toffe relatie
Dit, maar nu is het wel mijn ex.quote:
Het voordeel is wel dat je jullie je hele leven onafscheidelijk zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Tijdens mijn geboorte keek hij me al liefdevol aan: 5 schattige vingertjes.mijn rechterhand
Nou, ik mag hopen dat 'ie hem af en toe ook even loslaatquote:Op maandag 17 februari 2014 15:43 schreef HSG het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat je jullie je hele leven onafscheidelijk zijn.
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:27 schreef muzas het volgende:
Bij de albert heijn.
Was in de bonus een limited edition
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:44 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind ons verhaal altijd best gênant om te vertellen, omdat ik zo jong was, en toen dacht ik echt dat ik al heel volwassen was.
Ik zat als 12 jarige verveelde puber altijd op zo'n spelletjes site. En daar had je ook een chatbox. We raakte aan de praat omdat we dezelfde muziek leuk vonden en hebben uiteindelijk een half jaar gemsnt. Toen ik 13 was en hij 15 kregen we het idiote idee dat we wel een keer af wilde spreken. Dus ik heel bang aan mijn mams gevraagd of dat mocht. En wonder boven wonder vond ze dat goed (Ja nee, is toch leuk! Dan moet hij maar hier naar toe komen, dan kan hij bij de bushalte hierachter uitstappen etc.), de slimste zet ever want zo had ze er alle controle over. Dus hij is uiteindelijk met de bus (ik geloof dat hij ruim 1 uur onderweg was) hierheen gekomen en in eerste instantie zeiden we dat we wel 1 keer per maand af konden spreken, maar eigenlijk werd dat vanaf het begin ieder weekend, al die jaren heeft hij maar 1 weekend overgeslagen, en van een zaterdag middag ging het naar hele zaterdagen, tot hij bleef logeren (bij mijn broer op zijn kamer), en later bleven we hele weekenden bij elkaar, vaak 1 nacht bij mijn ouders en de andere nacht bij zijn moeder. En ondertussen ben ik 20, volgend weekend zijn we 7 jaar samen en we wonen ook alweer 2 jaar samen.
Godverquote:Op maandag 17 februari 2014 15:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Tijdens mijn geboorte keek hij me al liefdevol aan: 5 schattige vingertjes.mijn rechterhand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |