Ik begrijp dat ook wel hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:40 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ik geef er geen waardeoordeel aan. Ik begrijp wel waarom, ze willen de beste zijn dus dan is dat meer noodzaak. Ze presteren al op hun top qua trainen en eten dus 'harder en beter trainen' is dan geen optie. Iets met genen etc.
Dan vraag ik me af wat je er wanhopig aan vindt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook wel hoor.
Tja, dat is lastig uit te leggen. Het is namelijk niet een rationeel iets, maar een mening die voornamelijk gebaseerd is op gevoel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:44 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat je er wanhopig aan vindt.
Was die linkse niet de wereldrecordhouder bicepsomvang? Die z'n armen zijn toch eens gebarsten, niet?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:49 schreef theunderdog het volgende:
Maja, misschien komt dat ook wel door dit soort mentaal gehandicapten.
[ afbeelding ]
Volgens mij wel inderdaad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Was die linkse niet de wereldrecordhouder bicepsomvang? Die z'n armen zijn toch eens gebarsten, niet?
Veel mensen vinden de pro bodybuilders' fysiek ook niet echt mooi omdat ze op het moment suprême vooral fucking droog zijn. Heb Roelly Winklaar een tijdje zien trainen in Rotterdam en zolang die niet 2 weken met z'n benen omhoog had gezeten was-ie vooral heel breed en zou zo'n fysiek voor het grote publiek wellicht al beter te behappen zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef Atemno het volgende:
Ja dat snap ik. Maar zoals ik in een eerdere post wilde benadrukken, dat is walgelijk en misbruik. Het jammere is dat mensen bodybuilding vaak aan die plaatjes associëren.
ligt er maar net aan of je aanleg hebt voor gyno ... maar met verkeerd of niet nakuren kan het ook gebeuren .. als je er vroeg bij bent kan je het nog laten verdwijnen zonder operatie .. anders zullen ze het eruit moeten snijden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:53 schreef theunderdog het volgende:
Hoe groot is de kans op "borsten" nu eigenlijk bij het gebruik van Annabolen steroide?
jij bedoelt Greg Valentino denk ik .. daarvan zijn drain filmpjes te zien op youtube .. lekker veel pus en synthol.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Was die linkse niet de wereldrecordhouder bicepsomvang? Die z'n armen zijn toch eens gebarsten, niet?
synthol wordt en werd bijvoorbeeld gebruikt door hele bekende tier 1 bodybuilders.. om bijv achterlopende kuiten op te vullen. Kuiten moet je genetisch gezien geluk mee hebben(lange aanhechting bijv) anders zullen ze nooit in visuele topvorm zijn zonder synthol.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:49 schreef theunderdog het volgende:
Maja, misschien komt dat ook wel door dit soort mentaal gehandicapten.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nu we het toch over toplichamen hebben: wie vind jij de betere/mooiere bodybuilder: Ronnie Coleman of Frank Zane? A.k.a. moderne Olympians vs. Old School Olympians.Zane vind ik voor het oog mooier idd absoluut, sowieso de oldschool era!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar...
Je kan dus niet zeggen dat er geen proportie is bij Coleman .. hij is echt super symmetrisch ... daar staat hij bekend om. En dat hij zo groot was vind ik een kunst opzich ... echt een mass freak. Een rug ..zo ongelovelijk!(nog beter dan yates persoonlijk vind ik)
ik word er bijna emotioneel van .. hoe groot en freaky een mens kan zijn ... pure kunst wel.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
Gyno gebeurt bijna nooit las ik. Echt heel heel zelden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ligt er maar net aan of je aanleg hebt voor gyno ... maar met verkeerd of niet nakuren kan het ook gebeuren .. als je er vroeg bij bent kan je het nog laten verdwijnen zonder operatie .. anders zullen ze het eruit moeten snijden.
je kan zelfs melk gaan geven
klopt, maar toch zie ik het wel af en toe .. komt omdat ik denk ik veel in de scene rondkijkquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:00 schreef Atemno het volgende:
[..]
Gyno gebeurt bijna nooit las ik. Echt heel heel zelden.
Vriend, zelfs in dit topic was er iemand die gyno had (Panzermaus door zijn Pandakuur + 3 liter melk per dag)quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:00 schreef Atemno het volgende:
[..]
Gyno gebeurt bijna nooit las ik. Echt heel heel zelden.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:58 schreef dreamerbulk het volgende:
en een andere memorabele vermelding zijn natuurlijk de benen van Tom Platz(ook nog redelijk oldschool bodybuilder):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus, die kans is klein. En nog serieuzer, is Panzer niet natty dan..quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, zelfs in dit topic was er iemand die gyno had (Panzermaus door zijn Pandakuur + 3 liter melk per dag)
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:06 schreef Atemno het volgende:
[..]
Serieus, die kans is klein. En nog serieuzer, is Panzer niet natty dan..
Nope, zeker niet. Ik loop ook rond met een schijf achter m'n tepel waar foto's van gemaakt moesten worden. Schijnt ook gyno te zijn terwijl ik nog nooit iets heb aangeraakt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
maar als natty kan je ook gyno ontwikkelen kende iemand vroeger die moest zich ook laten opereren. Het is niet exclusief aan gebruik van die shit te wijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij hem kwam er ook melk uit de tepels idd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:06 schreef Atemno het volgende:
[..]
dit dusquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:10 schreef Xa1pt het volgende:
ond met een schijf achter m'n tepel waar foto's van gemaakt moesten worden. Schijnt ook gyno te zijn terwijl ik nog nooit iets heb aangeraakt.
schijt een hond in het bos?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:06 schreef Atemno het volgende:
[..]
iig nog side raises, en rear delt oefening toevoegen en nog een extra triceps oefening pushdown ofzoquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Volgens mij is dit wel een solide ppl schema? Alles 5x5 doen? Moet alleen wel aan mijn flexibiliteit werken want stiff legged deadlifts gaat me niet lukken.
Push
Chest:
Flat Bench Press 2x6-12
Incline Bench Press 1x6-12
Barbell Shoulder Press 3x6-12
Dips 2x4-12
Legs:
Legs-Quads,Hamstrings,Calves
Squats 3x6-12
Overhand Deadlifts 3x6-12
Hack Squats/Dumbell Lunges 2x6-12
Stiff Legged Deadlifts 2x6-12
Pull:
Pull-ups 2x4-12
Barbell Rows 2x6-12
Barbell Curls 2x6-12
Barbell Shrugs 2x6-12
Vind deze onderstaande nog beter eruit zien eigenlijk, alleen dan wide grip pulls ups doen ipv chins? Kan alleen geen DL doen ivm geblesseerde hiel.
PULL:
Deadlift 3x5
Row 5x5
Chins 4x5, then 1 bw set
PUSH:
Bench 5x5
Shoulder Press 5x5
DIP 4x5, then 1 bw set
LEGS:
Squat 3x5
Leg press 5x5
SLDL 5x5
Calfs 3x 6-20
Ik ga voor die 2e schema.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
iig nog side raises, en rear delt oefening toevoegen en nog een extra triceps oefening pushdown ofzo
en vind het behoorlijk weinig volume bij die eerste .... heel weinig setjes.
5x5 grote compounds doen, daarna 3-4 setjes elke oefening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |