abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 februari 2014 @ 20:50:53 #1
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_136787732

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
SPOILER: Versiebeheer
De OP staat hier
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zondag 16 februari 2014 @ 20:51:38 #2
25+ belegen, snap je?
pi_136787768
Ik wil nooit meer OP-en :{
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_136800670
Ik ga dit ook maar eens doen:

If not now, then when.
pi_136800795
Lol, whut.

If not now, then when.
  maandag 17 februari 2014 @ 07:41:26 #5
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_136801171
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 02:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga dit ook maar eens doen:

opzich wel een goed plan.
Ik heb een tijdje 2 onstekingen gehad van het eelt wat tussen de bar zat elke keer en keihard drukte op een halve cm er boven :') }:|
Niet funny is dat

'k pulk het er gewoon af na het deadliften. hebbie wat te doen.
  maandag 17 februari 2014 @ 08:45:37 #6
25+ belegen, snap je?
pi_136801703
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 07:41 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje 2 onstekingen gehad van het eelt wat tussen de bar zat elke keer en keihard drukte op een halve cm er boven :') }:|
Niet funny is dat

Dat.

Ik zoek gewoon een ruwe bar op en schuur daar met me handen ook overheen tot het weer gladjes is
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_136802321

Convenient.

quote:
11s.gif Op maandag 17 februari 2014 04:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, whut.

[ afbeelding ]
Protons be overrated. :D
  maandag 17 februari 2014 @ 09:46:40 #8
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_136802809
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:46 schreef RaymondK het volgende:

[..]

lol

op een gegeven moment heb je gewoon 2 gym biches nodig voor e.e.a.
_O-

En een wardrobe dwarf :+
Gewoon twee chicks mee naar de gym. :D Schrok me trouwens dood op het einde. :')
pi_136806533
quote:
11s.gif Op maandag 17 februari 2014 04:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, whut.

[ afbeelding ]
dat is uit zijn shakes, hij eet daarnaast denk ik ook nog wat vlees haha

""I eat a lot meat (prefer beef but also pork and chicken) Drink a lot of high mineral content water (they have a few brands in Russia) Potatoes, rice and pasta. The way we cook pasta in Russia is almost exactly like american mac and cheese""

"i don't have any assistance lifts. as i mentioned earlier i train very simply -just a lot of basic lift exercise"

"I only do the three basic exercises but always all three. The program hasn't changed over the years. I also - run - 6-8km twice a week when I am not preparing for a meet - work on a boxing bag about once a week
I am not saying this approach is better than others. It just seems to be best for me."

gast weet niet eens wat 5/3/1 is haha wat een held

[ Bericht 16% gewijzigd door dreamerbulk op 17-02-2014 12:33:43 ]
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_136807957
quote:

[..]

Niet funny is dat

Ik word een beetje zat van 't pulken onderhand. Het is ook ontzettend slecht.

quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:17 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

dat is uit zijn shakes, hij eet daarnaast denk ik ook nog wat vlees haha

""I eat a lot meat (prefer beef but also pork and chicken) Drink a lot of high mineral content water (they have a few brands in Russia) Potatoes, rice and pasta. The way we cook pasta in Russia is almost exactly like american mac and cheese""

"i don't have any assistance lifts. as i mentioned earlier i train very simply -just a lot of basic lift exercise"

"I only do the three basic exercises but always all three. The program hasn't changed over the years. I also - run - 6-8km twice a week when I am not preparing for a meet - work on a boxing bag about once a week
I am not saying this approach is better than others. It just seems to be best for me."

gast weet niet eens wat 5/3/1 is haha wat een held
Ja, ik wou al fucking zeggen. Dan gooi ik de whey direct m'n raam uit.

Wel baas ja dat het zo simpel is, maar iemand in de comments zei dat hij wel degelijk andere oefeningen doet.
If not now, then when.
pi_136807985
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik word een beetje zat van 't pulken onderhand. Het is ook ontzettend slecht.

[..]

Ja, ik wou al fucking zeggen. Dan gooi ik de whey direct m'n raam uit.

Wel baas ja dat het zo simpel is, maar iemand in de comments zei dat hij wel degelijk andere oefeningen doet.
nee iemand zei dat een vriend van hem een paar jaar terug met hem trainde, en toen liet hij hem allerlei assistance doen. Als beginner heb je idd ook wel veel aan assistenten oefeningen omdat je ook je kleine spieren wilt bouwen.

zie niet in waarom die zou liegen, denk dat als je alleen de compounds doet je net zo sterk kunt worden mits je de juiste percentages gebruikt :P
  maandag 17 februari 2014 @ 13:09:44 #13
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_136808050
Hah! Het is vandaag 5/3/1 week 3 (de 5/3/1 week zegmaar, weet niet hoe ik het anders moet zeggen :') ) en de squat was aan de beurt. Mijn oude theoretische 1RM was 120kg en vandaag was het dus tijd voor... 120kg x 1.

Spotter erbij (gozer met 1RM van 175kg), goed inademen en gaan met die banaan. Ging prima! Had nog wel wat gewicht bij gekund! Aangezien je in week 3 op 95% trained, ligt mijn theoretische squat 1RM nu dus op 125kg *O*

Best blij mee, aangezien mij nsquat niet mijn sterkste lift is. Ik kan me nog goed kan herinneren dat ik moest gaan zitten bij 105kg. Progress *O*
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_136808141
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:09 schreef star_gazer het volgende:
Hah! Het is vandaag 5/3/1 week 3 (de 5/3/1 week zegmaar, weet niet hoe ik het anders moet zeggen :') ) en de squat was aan de beurt. Mijn oude theoretische 1RM was 120kg en vandaag was het dus tijd voor... 120kg x 1.

Spotter erbij (gozer met 1RM van 175kg), goed inademen en gaan met die banaan. Ging prima! Had nog wel wat gewicht bij gekund! Aangezien je in week 3 op 95% trained, ligt mijn theoretische squat 1RM nu dus op 125kg *O*

Best blij mee, aangezien mij nsquat niet mijn sterkste lift is. Ik kan me nog goed kan herinneren dat ik moest gaan zitten bij 105kg. Progress *O*
^O^ ^O^
  maandag 17 februari 2014 @ 13:13:33 #15
236125 33
the exploding psychology
pi_136808159
quote:

Nice brah, voelt goed he? :D
pi_136808249
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:07 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

nee iemand zei dat een vriend van hem een paar jaar terug met hem trainde, en toen liet hij hem allerlei assistance doen. Als beginner heb je idd ook wel veel aan assistenten oefeningen omdat je ook je kleine spieren wilt bouwen.

zie niet in waarom die zou liegen, denk dat als je alleen de compounds doet je net zo sterk kunt worden mits je de juiste percentages gebruikt :P
Ah, my bad then. :P

Het zet je wel aan het denken h, die simpele manier van trainen. Waarom meer doen dan nodig is?

quote:

Congratzionale! Op naar de 130. w/
If not now, then when.
  maandag 17 februari 2014 @ 13:18:00 #17
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_136808281
quote:

Cool. ^O^
  maandag 17 februari 2014 @ 13:19:30 #18
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_136808330
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Het zet je wel aan het denken h, die simpele manier van trainen. Waarom meer doen dan nodig is?

Ik vind Wendler zijn kijk op assistance oefeningen wel goed. Hij zegt dat je een verdomd goede reden moet hebben voor een assistance oefening, if not, drop it like its hot.
  maandag 17 februari 2014 @ 13:21:14 #19
236125 33
the exploding psychology
pi_136808380
Vandaag was squatday. Ik wilde na een uitgebreide warming up weer even maxen. 1RM was/is 180kg attg (zonder riem).

Wat een klotedag was dit zeg. :') Bij 160kg (lowbar) voelde ik al dat het hem niet ging worden, maar na attg ging het gewicht redelijk snel omhoog. Dus 180 kg (weer lowbar) op de rug, maar neen..na het uitlopen besloot ik het gewicht weer te racken. Teruggegaan naar 140kg en 5 sets van 6 gedaan.

Geen gains meer bij het cutten. Nouja, na de zomer weer lekker chubby worden en wat pr's halen :D.
pi_136808533
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:21 schreef 33 het volgende:
Vandaag was squatday. Ik wilde na een uitgebreide warming up weer even maxen. 1RM was/is 180kg attg (zonder riem).

Wat een klotedag was dit zeg. :') Bij 160kg (lowbar) voelde ik al dat het hem niet ging worden, maar na attg ging het gewicht redelijk snel omhoog. Dus 180 kg (weer lowbar) op de rug, maar neen..na het uitlopen besloot ik het gewicht weer te racken. Teruggegaan naar 140kg en 5 sets van 6 gedaan.

Geen gains meer bij het cutten. Nouja, na de zomer weer lekker chubby worden en wat pr's halen :D.
verstandig ... wou dat ik dat verstand had eerder .. had me een hoop blessures in het verleden gescheeld.
  maandag 17 februari 2014 @ 14:25:50 #21
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_136811195
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ah, my bad then. :P

[..]

Congratzionale! Op naar de 130. w/
Dat duurt wel even. 5/3/1 gains zijn langzaam :) Maargoed, ik heb geen haast!

Zijn er hier mensen die weleens een comp hebben gedaan? Ik maak geen schijn van kans uiteraard, maar gewoon voor het meedoen en de motivatie lijkt het me best leuk een keer!
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_136811904
quote:

[..]

Niet funny is dat

Doe handschoentjes aan
SPOILER
pi_136812046
Handschoentjes bij het deadliften? Laat me niet lachen!

Straps / magnesium zou alles moeten oplossen. Bar hoger/lager in de palm hebben - of zelfs de kootjes - kan het ook oplossen.
pi_136816040
quote:

quote:

Bij de laatste werkset moet je toch, als je meer kunt, meer dan de voorgeschreven reps-nummers doen. Dus niet hoger qua gewicht. In jouw geval had je dus wel 2 of 3 reps kunnen doen. Het klopt wel dat Wendler voorschrijft om wat reps in de tank te laten.

Misschien zou je ook nog kunnen kiezen voor Jokersets. Persoonlijk vind ik dat echt een leuke toevoeging aan 5/3/1
  maandag 17 februari 2014 @ 17:41:42 #25
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_136818784
Waarom benchen mensen met hu benen opgetrokken in de lucht? Meestal typische bro die ik t zie doen.
  maandag 17 februari 2014 @ 17:48:24 #26
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_136819027
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:41 schreef Hiatus het volgende:
Waarom benchen mensen met hu benen opgetrokken in de lucht? Meestal typische bro die ik t zie doen.
Ik heb altijd het idee dat ze moeten pissen maar eerst nog even snel willen benchen...

Maar zonder gekheid. het is totaal onnodig en zelfs link, je raakt makkelijk je balans kwijt en ook al hangt er niet veel aan de bar, hij is en blijft vrij hard. Volgens mij doen ze het omdat je je buikspieren dan wat meer nodig hebt.
pi_136820029
quote:
dan denken ze dat ze chest "isoleren" ofzo lol

ik zie het als een recept voor schouder blessures op den duur
  maandag 17 februari 2014 @ 18:35:28 #28
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_136820406
Ik ben van plan eind februari te gaan beginnen met cutten. Wat was die link ook alweer waar je je onderhoud kan berekenen? Ik ben 1.90 m lang en weeg momenteel ~97 kg. Ik wil graag richting de 90 kg gaan met zo weinig mogelijk spierverlies uiteraard. Hoe kan ik dit het best aanpakken? Ik zal uiteraard minder kcals binnen moeten krijgen dan dat ik nodig heb, maar hoeveel precies minder? Ook zal ik 2x per week cardio gaan doen. En moet ik lager in de carbs gaan zitten?
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
pi_136820690
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:35 schreef jeurse04 het volgende:
Ik ben van plan eind februari te gaan beginnen met cutten. Wat was die link ook alweer waar je je onderhoud kan berekenen? Ik ben 1.90 m lang en weeg momenteel ~97 kg. Ik wil graag richting de 90 kg gaan met zo weinig mogelijk spierverlies uiteraard. Hoe kan ik dit het best aanpakken? Ik zal uiteraard minder kcals binnen moeten krijgen dan dat ik nodig heb, maar hoeveel precies minder? Ook zal ik 2x per week cardio gaan doen. En moet ik lager in de carbs gaan zitten?
begin gewoon nu alvast met kcal afbouwen tot het punt waarbij je begint af te vallen, verlaag de kcals daarna pas weer wanneer je niet meer afvalt ... rince and repeat..

dat is het meest veilige en meest simpele

Afbouwen doe je meestal met carbs ja en eventueel later iets vet omdat je ook wel carbs wilt overhouden om die volheid en energie te behouden.
  maandag 17 februari 2014 @ 18:54:10 #30
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_136821100
Welke grappenmaker zei dat je je flesje water tussen knien moet houden bij leg extension?

It bloody hurt!
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_136821111
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:54 schreef stinkie het volgende:
Welke grappenmaker zei dat je je flesje water tussen knien moet houden bij leg extension?

It bloody hurt!
schuldig!

_O- dag erna ging ik kapot van spierpijn lol
  maandag 17 februari 2014 @ 19:59:23 #32
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_136823635
Er was hier ooit een turk die zijn triceps verrekt had bij de leg extension :')

Speaking of which, hoe zou het met ErwinNL gaan? Die zou inmiddels al 150 kg moeten wegen, puur spier!
Confidence through competence
pi_136823643
quote:
Om je onderrug te ontlasten.
(zei een bodypumpjuf 100 jaar geleden eens tijdens de les).
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_136823666
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:35 schreef jeurse04 het volgende:
Raymond is onze cutspecialist.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_136824315
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:59 schreef Stereotomy het volgende:

Speaking of which, hoe zou het met ErwinNL gaan? Die zou inmiddels al 150 kg moeten wegen, puur spier!
:D , dat was best grappig toen. Vanaf januari vorig jaar al bezig toch?

Ik vraag me eigenlijk af: hoe kan een RayK eigenlijk weg komen met een 5500kcals @183cm (correct me if I'm wrong) met overzienbare fatgains en een zittend beroep maar iemand anders met dezelfde lengte en activiteit niet zonder een harde dreamerbulk te zetten?

Dat ecto- vs endoverschil is toch geen 3000kcals per dag?
BEASTMODE
pi_136825864
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:14 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Ik vraag me eigenlijk af: hoe kan een RayK eigenlijk weg komen met een 5500kcals @183cm (correct me if I'm wrong) met overzienbare fatgains en een zittend beroep maar iemand anders met dezelfde lengte en activiteit niet zonder een harde dreamerbulk te zetten?

-10% - +10% las ik hier ooit als extreemste uiterste(Stereo correct me if wrong).

Tevens, denken dat RayK ecto is haha. :')
pi_136826074
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:49 schreef Atemno het volgende:

[..]

-10% - +10% las ik hier ooit als extreemste uiterste(Stereo correct me if wrong).

Tevens, denken dat RayK ecto is haha. :')
Ja ik had ook ooit een verschil van een calorie of 300 per dag gelezen. Dat kan het dus nooit zijn.
BEASTMODE
pi_136828560
quote:

[..]

Ik vind het ook moeilijk te bevatten ja. Meer spier is wel een groter onderhoud, maar zoveel is inderdaad bizar.
If not now, then when.
pi_136829567
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik vind het ook moeilijk te bevatten ja. Meer spier is wel een groter onderhoud, maar zoveel is inderdaad bizar.
Ja dat 'meer spier' is ook niet benoemswaardig qua kcals in rust. Ik zet mijn geld op een lintworm.
BEASTMODE
pi_136829627
ik deed ff een testje vorige week, ging 3 dagen lang op 4k zitten en minimaal zout, was 3.5kg lichter erna :')
pi_136829712

02:27 zie je duidelijk dat hij zijn lichaam ook meebeweegt en ik zie de meeste mensen in de fitness dit eigenlijk doen. Is dit nu wel goed of niet?

Want de sportinstructeur waar ik fitness zeggen van niet, en dat je moet proberen het enkel en alleen vanuit je armen te doen.
pi_136829746
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:00 schreef dreamerbulk het volgende:
ik deed ff een testje vorige week, ging 3 dagen lang op 4k zitten en minimaal zout, was 3.5kg lichter erna :')
Yeah, maar jij bent ook een stuk langer. Hoeveel eet jij ongeveer per dag?
If not now, then when.
pi_136829753
'Testje'

Kom er maar in thefxr
BEASTMODE
pi_136829771
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:02 schreef theunderdog het volgende:

02:27 zie je duidelijk dat hij zijn lichaam ook meebeweegt en ik zie de meeste mensen in de fitness dit eigenlijk doen. Is dit nu wel goed of niet?

Want de sportinstructeur waar ik fitness zeggen van niet, en dat je moet proberen het enkel en alleen vanuit je armen te doen.
als beginner is het belangrijk alles strict aan te leren, later als je gevorderd ben kan je meer "cheat" achtige uitvoering permiteren.

leer je dit vanaf het begin verkeerd in, is de kans op blessures in de toekomst groter.
pi_136829818
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Yeah, maar jij bent ook een stuk langer. Hoeveel eet jij ongeveer per dag?
tussen de 4.5 en 5-nogwat-k

niet extreem veel, maar bouw heel langzaam op omdat ik nog jaren wil bulken
pi_136829822
Ik doe zelf altijd een mix; 2 sets zwaar en een beetje cheat en daarna 2 sets lichter en strict.
If not now, then when.
pi_136829856
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik doe zelf altijd een mix; 2 sets zwaar en een beetje cheat en daarna 2 sets lichter en strict.
niks mis met cheatreps idd, kunnen ook goed helpen bij massa aanzetten op je side delts
pi_136829865
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:04 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

tussen de 4.5 en 5-nogwat-k

niet extreem veel, maar bouw heel langzaam op omdat ik nog jaren wil bulken
Metabolic capacity aka Layne Norton theory. :P
If not now, then when.
pi_136829938
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:05 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

niks mis met cheatreps idd, kunnen ook goed helpen bij massa aanzetten op je side delts
Ja precies. Kan me die post van jou nog wel herinneren en ik zag laatst Alberto Nunez ook cheat reps prefereren. Merk zelf bij bicep curls dat cheat reps een beter effect hebben voor strength gains ook.
If not now, then when.
  maandag 17 februari 2014 @ 22:10:28 #50
19297 stinkie
pi_136830135
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:54 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

schuldig!

_O- dag erna ging ik kapot van spierpijn lol
gewichten waren iets minder vandaag dan vorige week, maar ik voel nu de spierpijn al. Morgen waarschijnlijk al minder, maar woensdag benen als rubber.

Bidon kwam wel compleet vernaggeld uit de gym deze keer
pi_136830173
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:10 schreef stinkie het volgende:

[..]

gewichten waren iets minder vandaag dan vorige week, maar ik voel nu de spierpijn al. Morgen waarschijnlijk al minder, maar woensdag benen als rubber.

Bidon kwam wel compleet vernaggeld uit de gym deze keer
persoonlijk vind ik het heel effectief omdat je die abductor feel erbij krijgt.

nice! Ik wil ooit een dicht flesje kunnen laten exploderen ;)
  maandag 17 februari 2014 @ 22:14:12 #52
19297 stinkie
pi_136830325
quote:

[..]

ik haat hem.

Maar spier doet wel een hoop. Ik ben nu 5 kilo zwaarder dan afgelopen zomer. Moet er eigenlijk van af, maar in de spiegel valt het wel mee, iig qua verhouding. Gewicht neemt langzaam af terwijl ik behoorlijk meer eet.

Voordeel is dat nu een heel stuk zwaarder kan trainen dan in een echte cut, plateaus worden nog steeds doorbroken
pi_136830424
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:14 schreef stinkie het volgende:

[..]

ik haat hem.

Maar spier doet wel een hoop. Ik ben nu 5 kilo zwaarder dan afgelopen zomer. Moet er eigenlijk van af, maar in de spiegel valt het wel mee, iig qua verhouding. Gewicht neemt langzaam af terwijl ik behoorlijk meer eet.

Voordeel is dat nu een heel stuk zwaarder kan trainen dan in een echte cut, plateaus worden nog steeds doorbroken
klinkt beetje als een recomp

zolang je zwaarder kan gaan gain je tenminste wel muscle!
pi_136831238
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:16 schreef dreamerbulk het volgende:
zolang je zwaarder kan gaan gain je tenminste wel muscle!
Pullups en andere bodyweight shit gaan vaak nog wel 'omhoog' in dem cutz. Dat vind ik altijd wel fijn, toch nog iets aan progressie.
BEASTMODE
pi_136831374
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:35 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Pullups en andere bodyweight shit gaan vaak nog wel 'omhoog' in dem cutz. Dat vind ik altijd wel fijn, toch nog iets aan progressie.
klopt idd, ik groeide ook echt ziek in mn pullup gains wanneer ik cutte
  maandag 17 februari 2014 @ 22:39:31 #56
25+ belegen, snap je?
pi_136831408
Als ik ooit echt ga cutten moet ik daarna aan de AAS om terug in die huid te groeien
Olifantenhuid FTW

Even herhaling qua vraag want geheugen als een zeef

Hoeveel % kan ik 5x5 beste pakken ?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_136831497
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Als ik ooit echt ga cutten moet ik daarna aan de AAS om terug in die huid te groeien
Olifantenhuid FTW

Even herhaling qua vraag want geheugen als een zeef

Hoeveel % kan ik 5x5 beste pakken ?
ligt eraan wat je doel is?
Begin je blanco? Dan gewoon met zo licht mogelijk

Ben je al gevorderd..zou op 60/70% beginnen en dan steeds beetje verhogen totdat je gaat peaken rond je 1RM en dan pr'en
  maandag 17 februari 2014 @ 22:42:37 #58
25+ belegen, snap je?
pi_136831545
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:41 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

ligt eraan wat je doel is?
Begin je blanco? Dan gewoon met zo licht mogelijk

Ben je al gevorderd..zou op 60/70% beginnen en dan steeds beetje verhogen totdat je gaat peaken rond je 1RM en dan pr'en
Nog 2 weken Smolov maar tussendoor de DL en Squat ga ik niet maxen want dood
Dus gewoon ff voor nu dat ik ze wel blijf pakken
En daarna ga ik over die cube morgen ff uitprinten beginnen met lezen
Komt precies goed uit want heb dan precies weekje vrij om er ff in te komen

maar 70 % it is
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_136831597
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Nog 2 weken Smolov maar tussendoor de DL en Squat ga ik niet maxen want dood
Dus gewoon ff voor nu dat ik ze wel blijf pakken
En daarna ga ik over die cube morgen ff uitprinten beginnen met lezen
Komt precies goed uit want heb dan precies weekje vrij om er ff in te komen
dan zou ik gewoon lekker tussen de 70-80% blijven en je reps zo explosief mogelijk doen ... zodra het grinds worden, gewicht verminderen.
  maandag 17 februari 2014 @ 22:48:22 #60
25+ belegen, snap je?
pi_136831788
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:43 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

dan zou ik gewoon lekker tussen de 70-80% blijven en je reps zo explosief mogelijk doen ... zodra het grinds worden, gewicht verminderen.
we'll do en dan na die 2 weken gaan we alles eens maxen dan gaat minimaal 220 met DL de lucht in })

en bench hopelijk 125 maar 120 is ook goed
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')