SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
opzich wel een goed plan.quote:
Ik heb een tijdje 2 onstekingen gehad van het eelt wat tussen de bar zat elke keer en keihard drukte op een halve cm er boven![]()
![]()
Niet funny is dat
'k pulk het er gewoon af na het deadliften. hebbie wat te doen.![]()
Dat.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
opzich wel een goed plan.
Ik heb een tijdje 2 onstekingen gehad van het eelt wat tussen de bar zat elke keer en keihard drukte op een halve cm er boven![]()
![]()
Niet funny is dat
'k pulk het er gewoon af na het deadliften. hebbie wat te doen.
Ik zoek gewoon een ruwe bar op en schuur daar met me handen ook overheen tot het weer gladjes isStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
lolquote:Op maandag 17 februari 2014 09:28 schreef Panzermaus het volgende:
Convenient.
[..]
Protons be overrated.
op een gegeven moment heb je gewoon 2 gym biches nodig voor e.e.a.
En een wardrobe dwarf![]()
![]()
Gewoon twee chicks mee naar de gym.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
op een gegeven moment heb je gewoon 2 gym biches nodig voor e.e.a.
En een wardrobe dwarf![]()
Schrok me trouwens dood op het einde.
![]()
![]()
dat is uit zijn shakes, hij eet daarnaast denk ik ook nog wat vlees hahaquote:
""I eat a lot meat (prefer beef but also pork and chicken) Drink a lot of high mineral content water (they have a few brands in Russia) Potatoes, rice and pasta. The way we cook pasta in Russia is almost exactly like american mac and cheese""
"i don't have any assistance lifts. as i mentioned earlier i train very simply -just a lot of basic lift exercise"
"I only do the three basic exercises but always all three. The program hasn't changed over the years. I also - run - 6-8km twice a week when I am not preparing for a meet - work on a boxing bag about once a week
I am not saying this approach is better than others. It just seems to be best for me."
gast weet niet eens wat 5/3/1 is haha wat een held
[ Bericht 16% gewijzigd door dreamerbulk op 17-02-2014 12:33:43 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik word een beetje zat van 't pulken onderhand. Het is ook ontzettend slecht.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
![]()
Niet funny is dat
'k pulk het er gewoon af na het deadliften. hebbie wat te doen.Ja, ik wou al fucking zeggen. Dan gooi ik de whey direct m'n raam uit.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat is uit zijn shakes, hij eet daarnaast denk ik ook nog wat vlees haha
""I eat a lot meat (prefer beef but also pork and chicken) Drink a lot of high mineral content water (they have a few brands in Russia) Potatoes, rice and pasta. The way we cook pasta in Russia is almost exactly like american mac and cheese""
"i don't have any assistance lifts. as i mentioned earlier i train very simply -just a lot of basic lift exercise"
"I only do the three basic exercises but always all three. The program hasn't changed over the years. I also - run - 6-8km twice a week when I am not preparing for a meet - work on a boxing bag about once a week
I am not saying this approach is better than others. It just seems to be best for me."
gast weet niet eens wat 5/3/1 is haha wat een held
Wel baas ja dat het zo simpel is, maar iemand in de comments zei dat hij wel degelijk andere oefeningen doet.If not now, then when.![]()
nee iemand zei dat een vriend van hem een paar jaar terug met hem trainde, en toen liet hij hem allerlei assistance doen. Als beginner heb je idd ook wel veel aan assistenten oefeningen omdat je ook je kleine spieren wilt bouwen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik word een beetje zat van 't pulken onderhand. Het is ook ontzettend slecht.
[..]
Ja, ik wou al fucking zeggen. Dan gooi ik de whey direct m'n raam uit.
Wel baas ja dat het zo simpel is, maar iemand in de comments zei dat hij wel degelijk andere oefeningen doet.
zie niet in waarom die zou liegen, denk dat als je alleen de compounds doet je net zo sterk kunt worden mits je de juiste percentages gebruikt
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hah! Het is vandaag 5/3/1 week 3 (de 5/3/1 week zegmaar, weet niet hoe ik het anders moet zeggen) en de squat was aan de beurt. Mijn oude theoretische 1RM was 120kg en vandaag was het dus tijd voor... 120kg x 1.
Spotter erbij (gozer met 1RM van 175kg), goed inademen en gaan met die banaan. Ging prima! Had nog wel wat gewicht bij gekund! Aangezien je in week 3 op 95% trained, ligt mijn theoretische squat 1RM nu dus op 125kg
Best blij mee, aangezien mij nsquat niet mijn sterkste lift is. Ik kan me nog goed kan herinneren dat ik moest gaan zitten bij 105kg. Progress
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:09 schreef star_gazer het volgende:
Hah! Het is vandaag 5/3/1 week 3 (de 5/3/1 week zegmaar, weet niet hoe ik het anders moet zeggen) en de squat was aan de beurt. Mijn oude theoretische 1RM was 120kg en vandaag was het dus tijd voor... 120kg x 1.
Spotter erbij (gozer met 1RM van 175kg), goed inademen en gaan met die banaan. Ging prima! Had nog wel wat gewicht bij gekund! Aangezien je in week 3 op 95% trained, ligt mijn theoretische squat 1RM nu dus op 125kg
Best blij mee, aangezien mij nsquat niet mijn sterkste lift is. Ik kan me nog goed kan herinneren dat ik moest gaan zitten bij 105kg. Progress![]()
Nice brah, voelt goed he?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:09 schreef star_gazer het volgende:
Best blij mee, aangezien mij nsquat niet mijn sterkste lift is. Ik kan me nog goed kan herinneren dat ik moest gaan zitten bij 105kg. Progress![]()
![]()
Ah, my bad then.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nee iemand zei dat een vriend van hem een paar jaar terug met hem trainde, en toen liet hij hem allerlei assistance doen. Als beginner heb je idd ook wel veel aan assistenten oefeningen omdat je ook je kleine spieren wilt bouwen.
zie niet in waarom die zou liegen, denk dat als je alleen de compounds doet je net zo sterk kunt worden mits je de juiste percentages gebruikt
Het zet je wel aan het denken h, die simpele manier van trainen. Waarom meer doen dan nodig is?Congratzionale! Op naar de 130.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:09 schreef star_gazer het volgende:
Best blij mee, aangezien mij nsquat niet mijn sterkste lift is. Ik kan me nog goed kan herinneren dat ik moest gaan zitten bij 105kg. Progress
If not now, then when.![]()
Cool.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:09 schreef star_gazer het volgende:
![]()
Ik vind Wendler zijn kijk op assistance oefeningen wel goed. Hij zegt dat je een verdomd goede reden moet hebben voor een assistance oefening, if not, drop it like its hot.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het zet je wel aan het denken h, die simpele manier van trainen. Waarom meer doen dan nodig is?![]()
Vandaag was squatday. Ik wilde na een uitgebreide warming up weer even maxen. 1RM was/is 180kg attg (zonder riem).
Wat een klotedag was dit zeg.Bij 160kg (lowbar) voelde ik al dat het hem niet ging worden, maar na attg ging het gewicht redelijk snel omhoog. Dus 180 kg (weer lowbar) op de rug, maar neen..na het uitlopen besloot ik het gewicht weer te racken. Teruggegaan naar 140kg en 5 sets van 6 gedaan.
Geen gains meer bij het cutten. Nouja, na de zomer weer lekker chubby worden en wat pr's halen.
![]()
verstandig ... wou dat ik dat verstand had eerder .. had me een hoop blessures in het verleden gescheeld.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:21 schreef 33 het volgende:
Vandaag was squatday. Ik wilde na een uitgebreide warming up weer even maxen. 1RM was/is 180kg attg (zonder riem).
Wat een klotedag was dit zeg.Bij 160kg (lowbar) voelde ik al dat het hem niet ging worden, maar na attg ging het gewicht redelijk snel omhoog. Dus 180 kg (weer lowbar) op de rug, maar neen..na het uitlopen besloot ik het gewicht weer te racken. Teruggegaan naar 140kg en 5 sets van 6 gedaan.
Geen gains meer bij het cutten. Nouja, na de zomer weer lekker chubby worden en wat pr's halen.
Dat duurt wel even. 5/3/1 gains zijn langzaamquote:Op maandag 17 februari 2014 13:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, my bad then.
Het zet je wel aan het denken h, die simpele manier van trainen. Waarom meer doen dan nodig is?
[..]
Congratzionale! Op naar de 130.Maargoed, ik heb geen haast!
Zijn er hier mensen die weleens een comp hebben gedaan? Ik maak geen schijn van kans uiteraard, maar gewoon voor het meedoen en de motivatie lijkt het me best leuk een keer!"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Doe handschoentjes aanquote:Op maandag 17 februari 2014 07:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
![]()
Niet funny is dat
'k pulk het er gewoon af na het deadliften. hebbie wat te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Handschoentjes bij het deadliften? Laat me niet lachen!
Straps / magnesium zou alles moeten oplossen. Bar hoger/lager in de palm hebben - of zelfs de kootjes - kan het ook oplossen.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:09 schreef star_gazer het volgende:
Best blij mee, aangezien mij nsquat niet mijn sterkste lift is. Ik kan me nog goed kan herinneren dat ik moest gaan zitten bij 105kg. ProgressBij de laatste werkset moet je toch, als je meer kunt, meer dan de voorgeschreven reps-nummers doen. Dus niet hoger qua gewicht. In jouw geval had je dus wel 2 of 3 reps kunnen doen. Het klopt wel dat Wendler voorschrijft om wat reps in de tank te laten.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:09 schreef star_gazer het volgende:
Misschien zou je ook nog kunnen kiezen voor Jokersets. Persoonlijk vind ik dat echt een leuke toevoeging aan 5/3/1
Forum Opties Forumhop: Hop naar: