quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
Danoontje.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Varkensvlees in champignonsaus, patat en wat salade. Danoontje toe.
quote:
Moet vast wel een slowmotje van zijn, de NOS kennende.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:37 schreef heywoodu het volgende:
Kamelenteen bij Lotte zeg als ze over de finish komt
Met melk?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Varkensvlees in champignonsaus, patat en wat salade. Danoontje toe.
Niet goed genoeg.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:38 schreef Redefine het volgende:
Leenstra zal toch vooral balen van haar race, dan van de vierde plaats.
Mooi man. Ik heb tagliatelle met champignons gegeten. Zonder melk. Wel had ik vanochtend cornflakes met melk.quote:
Otten snijdt liever zijn arm eraf voor brons, dan hier goud winnen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef schoolstudent het volgende:
Lekker, die soundtrack van 127 hours bij deze montage.
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooi man. Ik heb tagliatelle met champignons gegeten. Zonder melk. Wel had ik vanochtend cornflakes met melk.
quote:
Die was wel uitgenodigd maar kon de studio niet meer vinden #Otter.quote:
ik doe liever mijn ogen en oren dicht.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:41 schreef JohnDDD het volgende:
die wenkbrauwen van Ter Mors
ik kan gewoon bij dat soort vrouwen naar niets anders dan hun wenkbrauwen kijken
En Otter kon die er ook niet naartoe sturen, want er stonden allemaal apen tussen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die was wel uitgenodigd maar kon de studio niet meer vinden #Otter.
Het is dat je erover begint, maar ik had er nog niet naar gekeken.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:41 schreef JohnDDD het volgende:
ik kan gewoon bij dat soort vrouwen naar niets anders dan hun wenkbrauwen kijken
Kan je niet aan Littlerabbit vragen om je huidige UI wat op te fleuren?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn week eerbetoon aan Nick is nu voorbij helaas
Maar hij blijft in mijn hart.
Ik zat twee weken geleden bij de kapper en die vroeg ineens of ze mijn wenkbrauwen ook mocht bijwerken. Ik zei Ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:41 schreef JohnDDD het volgende:
Gewaagde uitspraak.quote:
Inderdaad een goeie tipquote:Op zondag 16 februari 2014 20:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik doe liever mijn ogen en oren dicht.
Mag je hebben als ik Olga krijgquote:
Is die niet oranje genoeg dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je niet aan Littlerabbit vragen om je huidige UI wat op te fleuren?
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zat twee weken geleden bij de kapper en die vroeg ineens of ze mijn wenkbrauwen ook mocht bijwerken. Ik zei Ja.
en jij bent eh was een vent?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zat twee weken geleden bij de kapper en die vroeg ineens of ze mijn wenkbrauwen ook mocht bijwerken. Ik zei Ja.
Oke...quote:Op zondag 16 februari 2014 20:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja maar, hij glinstert niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is die niet oranje genoeg dan?
Pics?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik geef haar bij deze aan jou.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag je hebben als ik Olga krijg
En nu heb je er weer gewoon 2?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
ik ook, ik ben een vent, das normaalquote:
En wat heeft dit met de Olympische Spelen te maken?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ben ik voor, ik verlos graag iemand uit zijn lijdenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Marco was al dagen aan het wachten totdat iemand hem dit zou vragen.
Net als de here Jezus.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ben ik voor, ik verlos graag iemand uit zijn lijden
Nee gewoon nee.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:45 schreef mrstylo het volgende:
Mening herzien.
Olga Fatkulina heeft wel wat.
Jij zit er met de stopwatch bij?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:44 schreef Redefine het volgende:
Laten we langer praten met de nummer twee dan met de nummer een. Logisch.
ik hoor Ireen liever praten dan Jorien.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:44 schreef Redefine het volgende:
Laten we langer praten met de nummer twee dan met de nummer een. Logisch.
Als ik maar weer opsta na 3 dagen vind ik alles bestquote:
Nee.quote:
Dochter van Boris Jeltsin, veel plezier er mee.quote:
Anna Fenninger, Silje Norendal, Theresa Johaug.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:46 schreef mrstylo het volgende:
Maar wat is jullie top 3 dan?
Sowieso die drie zussen op 1. Vooral de jongste.
J. Alba is mijn favoriete sportsterquote:Op zondag 16 februari 2014 20:46 schreef mrstylo het volgende:
Je moet een beetje van plattere gezichten houden. Echte aziaatjes vind ik niets maar half-halfquote:Op zondag 16 februari 2014 20:45 schreef mrstylo het volgende:
Mening herzien.
Olga Fatkulina heeft wel wat.
Olga van de Wolga.quote:
Anna Sidorova.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:46 schreef mrstylo het volgende:
Yep, het moet wel gezellig blijven...quote:Op zondag 16 februari 2014 20:47 schreef -0- het volgende:
Ben benieuwd of het Otterverhaal nog aangehaald gaat worden, zou me niet verbazen als afgesproken is dat te laten gaan.
Daar gaan we, volgens mij.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:47 schreef -0- het volgende:
Ben benieuwd of het Otterverhaal nog aangehaald gaat worden, zou me niet verbazen als afgesproken is dat te laten gaan.
Oh toch wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, het moet wel gezellig blijven...
De Opstapchuk van de Winterspelenquote:
Niets mis mee.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Anna Fenninger, Silje Norendal, Theresa Johaug.
Ritsma vs Otter, samen aan de Dr. Bibber.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laat ook nog even de mening van Rintje zien.
Hoi.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niets mis mee.
[..]
[ afbeelding ]
Eerste twee mogen mij altijd bellen, maar Theresa.
Echt een nobuddy.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef exile79 het volgende:
Wat is die Henrie Schut een waardeloze host zeg. Je valt toch bijna in slaap man.
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef exile79 het volgende:
Wat is die Henrie Schut een waardeloze host zeg. Je valt toch bijna in slaap man.
Hij laat zijn gasten gewoon uitpraten. Wat schandalig vind ik dat.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef exile79 het volgende:
Het is een shorttracker, hij wil liever succes op de shorttrack dan langebaan, nou enquote:
Af van Theresa hè.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niets mis mee.
[..]
[ afbeelding ]
Eerste twee mogen mij altijd bellen, maar Theresa.
En dan kan hij met z'n Otterspeer aan de slag?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef Cee het volgende:
Als Lotte met hem gaat trouwen heet ze Lotte Otter.
Ok. En nu?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij laat zijn gasten gewoon uitpraten. Wat schandalig vind ik dat.
#ReturnOfTheMart
Lotter.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef Cee het volgende:
Deze grap komt er niet helemaal lekker uit he?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef Cee het volgende:
Nee joh. Dit is niet helemaal serieus.quote:
Is hij nu niet meer bang?quote:
Hahaquote:
Onbegrijpelijk inderdaad, De Calk gaat echt wel medaille pakken in viermansbobquote:
Daar je kun je een prima een avondje bier mee zuipen inderdaad.quote:
Gelukkig behoort ie bij de viermansbob bij de wereldtop.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
21e in de 1e run tweemansbob, dus die pakt ook wel een goude.
Shorttrack komt ook nog he.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:52 schreef heywoodu het volgende:
25
Normaal gesproken worden het er gewoon 23 natuurlijk, met 2 x ploegen, 1 keer 5km en 3 keer 10km
als de shorttrackers overeind blijven in de relay is dat ook een medaille, want met vijf ploegen in de baan gaan er op zeker een paar onderuitquote:Op zondag 16 februari 2014 20:52 schreef heywoodu het volgende:
25
Normaal gesproken worden het er gewoon 23 natuurlijk, met 2 x ploegen, 1 keer 5km en 3 keer 10km
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daar je kun je een prima een avondje bier mee zuipen inderdaad.
Daaromquote:Op zondag 16 februari 2014 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig behoort ie bij de viermansbob bij de wereldtop.
Groetjes
Ja, die heb ik meegerekendquote:
quote:
in de viermansbob is hij wel rond de wereldtopquote:Op zondag 16 februari 2014 20:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
21e in de 1e run tweemansbob, dus die pakt ook wel een goude.
Jij bent ook leuk, want jij steunt mij in mijn pro-Olga-heidquote:
Nou niet gaan overdrijvenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de viermansbob is hij wel rond de wereldtop
Ja, maar 21 bij de tweemans klinkt niet heel erg goed.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de viermansbob is hij wel rond de wereldtop
quote:
Best een leuk spelletje hoor.quote:
Behoorlijk ja, vergelijk het met het besturen van een gewone personenauto of een vrachtwagenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar 21 bij de tweemans klinkt niet heel erg goed.
Weet niet of er veel verschil in zit verder.
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent ook leuk, want jij steunt mij in mijn pro-Olga-heid
rond de wereldtop, niet de wereldtopquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit potje pesten was even spannend als de gemiddelde Curlingschaats wedstrijd.
Hij had zich eigenlijk ook niet geplaatst voor de tweemans-bob, maar werd alsnog toegevoegd omdat hij er toch al is..quote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is een belediging voor curling. Was razendspannend vanmorgen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit potje pesten was even spannend als de gemiddelde Curling wedstrijd.
Wat, ik kaart nooit.quote:
ja, scheelt twee manquote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben de grootste Curling fan. Ik vind Curling zeer spannend.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is een belediging voor curling. Was razendspannend vanmorgen.
Dat is ook aanwezigquote:Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef Redefine het volgende:
De snowboarders zullen blij zijn deze Spelen. Schaatsen is top, Shorttrack zet zich op de kaart. En het Snowboarden dat, tsja....
Dan nog, hoe kan je pesten niet snappenquote:
Vanmorgen ook gekeken?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben de grootste Curling fan. Ik vind Curling zeer spannend.
QFTquote:Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef alors het volgende:
Zij heeft ook al van de lelijke wenkbrauwen. Gewoon afblijven als je er niet mee om kan gaan.
Niveau in het topic was erg hoog jaquote:Op zondag 16 februari 2014 20:56 schreef Cee het volgende:
Vanochtend veel gelachen met iedereen die Bell heet.
WATTSquote:Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Van die Nederlandse snowboarders kan je inmiddels een blooper reel van een uur maken.
Vanmiddag Anthony Curling gezien.quote:
Snowboarden is een beetje jammer ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef Redefine het volgende:
De snowboarders zullen blij zijn deze Spelen. Schaatsen is top, Shorttrack zet zich op de kaart. En het Snowboarden dat, tsja....
hadden ze het record maar gebrokenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:56 schreef Redefine het volgende:
Ze hebben van alles gebroken de zussen Berghuis. Maar ik denk toch vooral dat ze hun neus wel eens hebben gebroken.
Laat ik het zo zeggen: Ik weet niet welk spel dit is (nu wel dus), en daarom snap ik het niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan nog, hoe kan je pesten niet snappen
Hahah ik wilde ook nog een snor opmerking makenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:56 schreef JohnDDD het volgende:
Sow die Bell. Die wenkbrauwen idd. Ze hoeft gelukkig geen moeite meer te doen om een snorretje te tekenen als haar collega![]()
Zeer zeker. Daar praten we over 20 jaar nog over.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De epische pot Noorwegen - Schotland, dat was echt genieten.
Heb je nog nooit pesten gedaan?quote:
Neequote:Op zondag 16 februari 2014 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je nog nooit pesten gedaan?
Schijtlol.quote:
Valt wel mee. Of heb jij getekende wenkbrauwen?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:56 schreef JohnDDD het volgende:
Sow die Bell. Die wenkbrauwen idd. Ze hoeft gelukkig geen moeite meer te doen om een snorretje te tekenen als haar collega![]()
Ik snap helemaal wat hij zegt, vanuit zijn optiek. Maar het is niet zo handig om te vertellen. Alhoewel je ook kan nagaan waarom hij niet zou zeggen wat hij denkt. Maar dan toch.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:57 schreef -0- het volgende:
[..]
Snowboarden is een beetje jammer ja.
Shorttrack zet zich op de kaart inderdaad maar aan de andere kant presteert schaatsen zo ongelofelijk goed daar kan shorttrack niet tegenop, misschien is dat ook wel de frustratie van Otter. Doen ze het eindelijk redelijk goed krijg je dit met schaatsen.
Linkquote:Op zondag 16 februari 2014 20:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik weet niet welk spel dit is (nu wel dus), en daarom snap ik het niet.
Als ik het zou gaan spelen met iemand die het wel kent zou ik het ongetwijfeld na 5 minuten ook wel snappen.
Nu nog de rest van het gezicht bedekken?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef Redefine het volgende:
Britt staat die bril eigenlijk wel goed.
Hendriks zal het wel weer blussenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap helemaal wat hij zegt, vanuit zijn optiek. Maar het is niet zo handig om te vertellen. Alhoewel je ook kan nagaan waarom hij niet zou zeggen wat hij denkt. Maar dan toch.
Britt Dekker wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef Pino112 het volgende:
Alle mensen die Britt heten zijn niet serieus te nemen.
arme Brittenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef Pino112 het volgende:
Hij kreeg er een snorkel bij cadeau toen hij hem kocht.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef heywoodu het volgende:
Mensen die voor een interview hun zonnebril niet even afdoen
kusjes.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef Pino112 het volgende:
godverdommequote:
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |