De korfballers niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:07 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wij hebben toch ook liever brons (3e) op het WK voetbal dan goud op het WK korfbal
Neuh, dan is het logisch.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:08 schreef Montov het volgende:
Je zou Ter Mors niet blij maken door alleen te focussen op langebaan. Dat was de context van dat citaat. Dat is niet vreemd.
Duidelijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:08 schreef Montov het volgende:
Je zou Ter Mors niet blij maken door alleen te focussen op langebaan. Dat was de context van dat citaat. Dat is niet vreemd.
Gewoon wegblijft van de OS.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef opgebaarde het volgende:
Het lijkt mij beter voor iedereen als Ter Mors wegblijft bij de lange baan
Behalve voor de psycholoog van Rintje Ritsma.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef opgebaarde het volgende:
Het lijkt mij beter voor iedereen als Ter Mors wegblijft bij de lange baan
Omdat we korfbal een domme sport vinden. Althans, zo komt dat over als je dat zegt. En dat is dus de crux van die vergelijking. Het is denigrerend. Doe dan niet mee aan korfbal.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:07 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wij hebben toch ook liever brons (3e) op het WK voetbal dan goud op het WK korfbal
Dat ook weer niet. Ter Mors was echt bijzonder snel. De andere drie reden gewoon naar behoren.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef Ludacriss het volgende:
Ach who cares. Ze heeft gewoon de snelste tijd gereden, dan had Wust sneller moeten rijden.
Het zegt eerder iets over de lange baan schaatsers die langzamer waren dan Ter Mors.
Laat dat de voetballers zeggen nadat ze goud hebben gewonnen bij het wk korfbalquote:Op zondag 16 februari 2014 20:07 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat zegt niet perse iets. Ter Mors is gewoon goed maar traint anders. Kan dus veel betere bochten rijden dan Wüst.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef Ludacriss het volgende:
Ach who cares. Ze heeft gewoon de snelste tijd gereden, dan had Wust sneller moeten rijden.
Het zegt eerder iets over de lange baan schaatsers die langzamer waren dan Ter Mors.
Denk het wel. Blijkbaar kunnen de lange baan schaatsers toch iets leren van de shorttrackers. Anders zou Ter Mors met haar train technieken niet zomaar eerste worden op de lange baan.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zegt niet perse iets. Ter Mors is gewoon goed maar traint anders. Kan dus veel betere bochten rijden dan Wüst.
De vergelijking was dat shorttrack in de wereld een veel grotere sport is dan langebaanschaatsen. Vandaar dat Jorien ook 'maar' 4e werd op de 1500m daar. Meer concurrentie, hoger niveau.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat een vergelijking
Zijn er korfballers die ook op hoog niveau voetballen ja?
Ter Mors haalt de glans van haar gewonnen medaille af en doet meteen denigrerend over deze wedstrijd en waar al die andere dames al jaren fulltime voor trainen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef Ludacriss het volgende:
Soms ook wel hoor. Binnen mijn club is het een tijdje zo geweest dat de waterpolo'ers boos waren dat de wedstrijdafdeling meer geld kreeg dan dat zij kregen. Wat uiteindelijk ook logisch bleek te zijn ivm badhuur.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:12 schreef Strani het volgende:
Ik heb geen Nederlandse TV (op BVN na) maar heb ik het nou verkeerd dat de short-trackers in elk geval niet erg blij zijn met het langebaanschaatsen? Ik krijg er nogal een 'wij tegen de rest van de wereld'-gevoel bij.
Als dat zo is, dan moeten shorttrackers gewoon zelf meer afstand nemen van de langebaan. Zwemmers houden zich normaal ook niet bezig met wat schoonspringers zoal uitvoeren.
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:15 schreef kibo het volgende:
Maar, beste Otter, ze ging toch als een speer?
(Otterspeer is een schaatser )
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ter Mors haalt de glans van haar gewonnen medaille af en doet meteen denigrerend over deze wedstrijd en waar al die andere dames al jaren fulltime voor trainen.
Als ik met tennis terecht verlies van een gast die daarna rustig beweert dat hij het finale weekend niet kan en gaat opgeven, deze wedstrijd even zijn backhandje wilde trainen en ondanks de duizelingen van zijn hersenschudding slecht speelde en het niet leuk vond, kan je ook zeggen maar opgebaarde dan had je maar moeten winnen. Ik trek dat soort uitspraken slecht. Net zoals dat jij een schat van een vriendin hebt maar ik steek mijn penis liever in een Moulinex allessnijder no offence
Hoeft niet. Als zij meer talent heeft en ze trainen even goed wint zij.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:13 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Denk het wel. Blijkbaar kunnen de lange baan schaatsers toch iets leren van de shorttrackers. Anders zou Ter Mors met haar train technieken niet zomaar eerste worden op de lange baan.
Je eigen grappen uitleggenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:15 schreef kibo het volgende:
Maar, beste Otter, ze ging toch als een speer?
(Otterspeer is een schaatser )
![]()
Okay. Toch moet men die afstand misschien maar proberen te creëren. Op die manier hebben ze ook geen last van Ritsma's die het over shorttrack gaan hebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Soms ook wel hoor. Binnen mijn club is het een tijdje zo geweest dat de waterpolo'ers boos waren dat de wedstrijdafdeling meer geld kreeg dan dat zij kregen. Wat uiteindelijk ook logisch bleek te zijn ivm badhuur.
In Nederland is schaatsen veel groter dan shorttrack.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:15 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
De vergelijking was dat shorttrack in de wereld een veel grotere sport is dan langebaanschaatsen. Vandaar dat Jorien ook 'maar' 4e werd op de 1500m daar. Meer concurrentie, hoger niveau.
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Shorttrack is sowieso best kut trouwens.
Niet de beste wint, maar degene die niet op zijn bek gaat.
Wil jij zeggen dat je bij shorttrack niet veel meer afhankelijk bent van geluk dan bij andere sporten?quote:
Jij doet net alsof de beste nooit wintquote:Op zondag 16 februari 2014 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat je bij shorttrack niet veel meer afhankelijk bent van geluk dan bij andere sporten?
Bij korfbal winnen we bijna altijd dus is het logisch dat iets wat je als land bijna nooit wint als belangrijker wordt gezien. Een gouden medaille bij shorttrack zou de eerste in de NL-se geschiedenis zijn, een unicum.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:10 schreef Montov het volgende:
[..]
Omdat we korfbal een domme sport vinden. Althans, zo komt dat over als je dat zegt. En dat is dus de crux van die vergelijking. Het is denigrerend. Doe dan niet mee aan korfbal.
Ik geef wel een neuk maar Nederlanders winnen op de OS blijkbaar geen shorttrackgoud.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In Nederland is schaatsen veel groter dan shorttrack.
Win je schaatsgoud ben je eigenlijk al een held, win je shorttrackgoud geeft niemand een neuk.
Dat het versimpeld en overdreven was lijkt me toch wel duidelijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij doet net alsof de beste nooit wint
Als iemand al tijden zo post ga je dat toch voor waarheid aannemen of niet?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat het versimpeld en overdreven was lijkt me toch wel duidelijk.
Dat is natuurlijk onzin. Maar als fan was ik blijer geweest met goud voor Wüst. Dát mag dan natuurlijk ook. Ik ben verder natuurlijk wel blij met de 'sweep'.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:22 schreef Arth_NL het volgende:
Het blijft eng en moeilijk te verteren, een sporter met een mening.
Jup, daarom bijna geen sportbladen of programma's op tv waar de meest onbenullige vragen aan de sporters worden gesteld en waar eindeloos over de sporters wordt geouwehoerd.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:22 schreef Arth_NL het volgende:
Het blijft eng en moeilijk te verteren, een sporter met een mening.
Ze heeft minuten lang staan janken en juichen van geluk, dus nee dit gaat niet echt op.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:12 schreef Strani het volgende:
Ik heb geen Nederlandse TV (op BVN na) maar heb ik het nou verkeerd dat de short-trackers in elk geval niet erg blij zijn met het langebaanschaatsen? Ik krijg er nogal een 'wij tegen de rest van de wereld'-gevoel bij.
Als dat zo is, dan moeten shorttrackers gewoon zelf meer afstand nemen van de langebaan. Zwemmers houden zich normaal ook niet bezig met wat schoonspringers zoal uitvoeren.
Ik had het niet specifiek over Ter Mors hoor, maar over de scene als geheel.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ze heeft minuten lang staan janken en juichen van geluk, dus nee dit gaat niet echt op.
Was Groenendaal en Lars Boom die net NK was geworden.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:26 schreef clavier het volgende:
De hele discussie doet mij een beetje denken aan Lars Boom. De Vlamingen vonden het destijds niet leuk toen Lars aangaf dat hij liever ging wegwielrennen, terwijl hij er met de belangrijkste veldrijprijs vandoor ging.
Hij wil shorttrack promoten vanuit dat standpunt is de opmerking niet zo vreemd.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef Redefine het volgende:
De uitspraak van Otter is natuurlijk lachwekkend
De Telegraaf is weer eens aan het voeren. Lekker een relletje stoken, doen ze graag bij die pauperkrant.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:25 schreef marcodej het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)rde_schaatsen__.html
Volgens de Telegraaf blunderde ze in het shorttrack.
Dat doe je in elk geval niet op deze manier..quote:Op zondag 16 februari 2014 20:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij wil shorttrack promoten vanuit dat standpunt is de opmerking niet zo vreemd.
Dat doe je niet op zo'n manier. Dan kweek je alleen maar weerstand. Als hij ook gewoon goud voor goud had gezegd, was het wat anders. Maar goud voor brons is gewoon provoceren. Zeker nu het al niet meer de allereerste medaille ooit is.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij wil shorttrack promoten vanuit dat standpunt is de opmerking niet zo vreemd.
Daarom wil hij ook graag die medaille, zijn opmerking is denk ik gewoon eerlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat doe je in elk geval niet op deze manier..
Misschien is shorttrack wel kleiner zelfs, het aantal landen wat daar om de medailles vecht is daar doorgaans kleiner dan bij het langebaanschaatsen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef Klopkoek het volgende:
Hoeveel groter en competitiever is het short-tracken? Zijn er veel meer full-time schaatsers op de korte baan te vinden dan de lange baan? Gaat er wereldwijd meer geld in om? Kent het uberhaupt meer beoefenaars? Hoe zit het met de televisie buiten de Olympische Spelen om?
Dat geloof ik meteen, maar vooral ook erg dom. Het komt vooral over als jaloezie en da's ook niet erg collegiaal.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Daarom wil hij ook graag die medaille, zijn opmerking is denk ik gewoon eerlijk.
Wel een topcoach, ook hoe hij over het shorttrack spreekt. Maar hij heeft wel veel uitspraken die niet echt handig zijn, zoals gisteren over Sjinkie.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:30 schreef -0- het volgende:
[..]
Van Otter is gewoon zwakzinnig gelul zoals ik die man de laatste dagen wel vaker rare dingen uit heb horen kramen.
Ik zie er geen jaloezie in. Voor hem heeft een medaille bij shorttrack gewoon veel meer waarde, wat eruit blijkt is dat hij dus faalt als coach want blijkbaar weet hij dat met een goede schaatster als Ter Mors niet te bereiken. Gebrek aan tactische begeleiding???quote:Op zondag 16 februari 2014 20:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen, maar vooral ook erg dom. Het komt vooral over als jaloezie en da's ook niet erg collegiaal.
Hij zal vast een goede coach zijn inderdaad met groot hart voor zijn sport, nou nog leren hoe je interviews geeft met respect voor de rest.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel een topcoach, ook hoe hij over het shorttrack spreekt. Maar hij heeft wel veel uitspraken die niet echt handig zijn, zoals gisteren over Sjinkie.
Sorry watquote:Op zondag 16 februari 2014 20:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik zie er geen jaloezie in. Voor hem heeft een medaille bij shorttrack gewoon veel meer waarde, wat eruit blijkt is dat hij dus faalt als coach want blijkbaar weet hij dat met een goede schaatster als Ter Mors niet te bereiken. Gebrek aan tactische begeleiding???
Nogal onnodig en triest dit.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als iemand al tijden zo post ga je dat toch voor waarheid aannemen of niet?
Nou als je in de finale zit en er vallen twee en je wordt vierde dan doe je volgens mij iets niet goed en nu is wel duidelijk dat het niet aan haar schaatscapaciteiten van het moment kan liggen.quote:
Hoezo kan het niet aan haar schaatscapaciteiten van dat moment liggen? Heb je uberhaupt haar finale gezien, ze was helemaal stuk. En je kan ook niet concluderen dat die andere drie dames wel goud gewonnen zouden hebben vandaag, is een heel andere sportquote:Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nou als je in de finale zit en er vallen twee en je wordt vierde dan doe je volgens mij iets niet goed en nu is wel duidelijk dat het niet aan haar schaatscapaciteiten van het moment kan liggen.
Dat is meer dan logisch. Ireen had hier ook liever met 5 goud vertrokken.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:50 schreef Marcoss het volgende:
Ze zegt nu in ieder geval dat ze het goud niet in zou willen ruilen voor een shorttrack-medaille, maar zou teleurgesteld zijn als ze hier zonder shorttrack-medaille weg zou gaan..
Reactie zoals ter Mors het nu zegt is begrijpelijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:50 schreef Marcoss het volgende:
Ze zegt nu in ieder geval dat ze het goud niet in zou willen ruilen voor een shorttrack-medaille, maar zou teleurgesteld zijn als ze hier zonder shorttrack-medaille weg zou gaan..
Nee ik gok maar een beetje hoe die race is verlopen. Duidelijk is wel dat ze kansloos was in die race en daar zou ik me als bondscoach van de shorttrackers druk om maken. Helemaal als de vorm dus aanwezig is om optimaal te presteren.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:51 schreef opgebaarde het volgende:
Heb je uberhaupt haar finale gezien,
Ze was niet kansloos in die race. Zeg niks als je het niet begrijpt.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:53 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee ik gok maar een beetje hoe die race is verlopen. Duidelijk is wel dat ze kansloos was in die race en daar zou ik me als bondscoach van de shorttrackers druk om maken. Helemaal als de vorm dus aanwezig is om optimaal te presteren.
Kansloos niet maar als ze op positie 4 komt te zitten kan ze moeilijk inhalen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze was niet kansloos in die race. Zeg niks als je het niet begrijpt.
de top 10 hetzelfde waarschijnlijk. Ter Mors heeft veel meer het fysiek voor de langebaan, in tegenstelling tot die dwergen bij het shorttrack.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:01 schreef pfaf het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe de einduitslag vandaag eruit had gezien als alle shorttrackers van gisteren hadden mee gedaan..
Al die shorttracksters zijn normaliter niet geschikt voor het langebaan. Ter Mors heeft een hele andere bouw dan zijquote:Op zondag 16 februari 2014 21:01 schreef pfaf het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe de einduitslag vandaag eruit had gezien als alle shorttrackers van gisteren hadden mee gedaan..
Inderdaad, denk dat Sjinkie niet mee zou kunnen. Ter Mors zit eerder in de verkeerde sport.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al die shorttracksters zijn normaliter niet geschikt voor het langebaan. Ter Mors heeft een hele andere bouw dan zij
Ach kom op, nadat ze de kop pakte kwam die Engelse voorbij en lag ze kort daarna op plek 5. Na die val heeft ze alleen achter de anderen aan geschaatst dat noem ik kansloos verliezen, ze heeft geen moment meer de indruk gewekt dat ze nog iemand kon inhalen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze was niet kansloos in die race. Zeg niks als je het niet begrijpt.
En welke verstrekkende conclusies wil jij uit deze twee races trekken?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:06 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ach kom op, nadat ze de kop pakte kwam die Engelse voorbij en lag ze kort daarna op plek 5. Na die val heeft ze alleen achter de anderen aan geschaatst dat noem ik kansloos verliezen, ze heeft geen moment meer de indruk gewekt dat ze nog iemand kon inhalen.
Sjinkie Knegtquote:Op zondag 16 februari 2014 21:03 schreef Ludacriss het volgende:
Vraag me af of de Sjink mee zou kunnen op de 500 meter sprint op de lange baan.
Welke twee?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En welke verstrekkende conclusies wil jij uit deze twee races trekken?
Ik zeg toch niet dat ze niet goed presteert ze is juist uitstekend in vorm maar als je zegt dat deze medaille niet belangrijk is als bondscoach dan moet je je m.i. wel afvragen hoe het komt dat jouw pupil faalt bij wat je dan als coach (en pupil) zelf het aller belangrijkste vindt. Mijn conclusie is dus dat ter Mors voor het shorttrack niet de juiste begeleiding/training heeft of zelf mogelijk minder geschikt is daarvoor omdat ze acceleratie vermogen mist, beide zijn zaken die de coaching moet aanpakken/bespreken. Want het moet opgelost worden of ze kan beter langebaan gaan schaatsen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:12 schreef opgebaarde het volgende:
Nooit gesport?
Gisteren finale shorttrack en vandaag (finale) langebaan, Ter Mors was bij beide aanwezig
En die conclusie is gebaseerd op...?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze niet goed presteert ze is juist uitstekend in vorm maar als je zegt dat deze medaille niet belangrijk is als bondscoach dan moet je je m.i. wel afvragen hoe het komt dat jouw pupil faalt bij wat je dan als coach (en pupil) zelf het aller belangrijkste vindt. Mijn conclusie is dus dat ter Mors voor het shorttrack niet de juiste begeleiding/training heeft of zelf mogelijk minder geschikt is daarvoor omdat ze acceleratie vermogen mist, beide zijn zaken die de coaching moet aanpakken/bespreken. Want het moet opgelost worden of ze kan beter langebaan gaan schaatsen.
Maar mogelijk wint ze straks nog goud bij shorttrack.
Het ging er toch hier ook niet om wat ze goed kan, maar wat ze leuker vindt toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze niet goed presteert ze is juist uitstekend in vorm maar als je zegt dat deze medaille niet belangrijk is als bondscoach dan moet je je m.i. wel afvragen hoe het komt dat jouw pupil faalt bij wat je dan als coach (en pupil) zelf het aller belangrijkste vindt. Mijn conclusie is dus dat ter Mors voor het shorttrack niet de juiste begeleiding/training heeft of zelf mogelijk minder geschikt is daarvoor omdat ze acceleratie vermogen mist, beide zijn zaken die de coaching moet aanpakken/bespreken. Want het moet opgelost worden of ze kan beter langebaan gaan schaatsen.
Maar mogelijk wint ze straks nog goud bij shorttrack.
Haar uitstekende vorm en het vierde worden in een finale met drie niet gevallen tegenstanders.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:26 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Haar uitstekende vorm en het vierde worden in een finale met drie niet gevallen tegenstanders.
Lijkt mij niet want uiteindelijk wil je als sporter gewoon resultaten halen. Als het waarschijnlijk niets/weinig wordt met shorttrack kun je wel dromen van een medaille maar dan moet je denk ik als coach toch zeggen ga maar langebaan schaatsen en daar goud halen want daar is jouw lichaam beter geschikt voor.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:25 schreef DeLuna het volgende:
Het ging er toch hier ook niet om wat ze goed kan, maar wat ze leuker vindt toch?
Dat kun je wel zeggen als coach, maar Jorien had die keuze allang kunnen maken en dat heeft ze niet gedaan, want dat wil ze niet. En die keuze was geheel terecht geweest gezien haar prestatie vandaag en eerdere keren.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Lijkt mij niet want uiteindelijk wil je als sporter gewoon resultaten halen. Als het waarschijnlijk niets/weinig wordt met shorttrack kun je wel dromen van een medaille maar dan moet je denk ik als coach toch zeggen ga maar langebaan schaatsen en daar goud halen want daar is jouw lichaam beter geschikt voor.
Mogelijk wel maar daar komen we nooit achter. Je kunt verschillende disciplines niet vergelijken.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:28 schreef pfaf het volgende:
[..]Misschien is het wel veel moeilijker om een short track medaille te halen? Bijvoorbeeld.. Vreemde gevolgtrekking houd je er op na..
Je hebt echt geen idee waar je over praat he? Of ben je zon 1 keer in de vier jaar sportkijker?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Lijkt mij niet want uiteindelijk wil je als sporter gewoon resultaten halen. Als het waarschijnlijk niets/weinig wordt met shorttrack kun je wel dromen van een medaille maar dan moet je denk ik als coach toch zeggen ga maar langebaan schaatsen en daar goud halen want daar is jouw lichaam beter geschikt voor.
Dus slaat jouw verhaal nergens op.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Mogelijk wel maar daar komen we nooit achter. Je kunt verschillende disciplines niet vergelijken.
Tuurlijk wel want je kunt wel zien dat ze perfect in vorm is en als je zo goed in vorm bent en je bent desondanks kansloos in een finale dan moet je goed achter de oren krabben als coach wat er fout is gegaan.quote:
Aah je bent wen troll. Hulde, je had me toch een half uurtje.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Tuurlijk wel want je kunt wel zien dat ze perfect in vorm is en als je zo goed in vorm bent en je bent desondanks kansloos in een finale dan moet je goed achter de oren krabben als coach wat er fout is gegaan.
Dat is een vd verschillen van langebaan en shortrack, bij langebaan zit je maar 100m bij een ander in de baan,wat ook nog recht is. Bij shortrack zit je met 6 en 80% bocht. Dus ook al ben je de beste je kan nog verliezen door ongeluk, of winnen door geluk. Dat heb je bij schaatsen nauwelijks.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Tuurlijk wel want je kunt wel zien dat ze perfect in vorm is en als je zo goed in vorm bent en je bent desondanks kansloos in een finale dan moet je goed achter de oren krabben als coach wat er fout is gegaan.
Ach ja. Je bent bondscoach voor het shortracken en een dag nadat je een finale kansloos hebt verloren als vierde van de staande gebleven vier wint jouw pupil goud in een heel andere discipline. Dan kun je inderdaad gaan verzuchten "oh hadden we maar gewonnen bij het shorttracken" of je kijkt waarom je niet hebt gewonnen bij het shorttracken. Wat je in elk geval niet kunt zeggen is dat er bij het shorttracken optimaal is gepresteerd en dat lijkt mij toch de bedoeling van coach en pupil.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aah je bent wen troll. Hulde, je had me toch een half uurtje.
deze man weet.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef Thezeurminator het volgende:
Het grappige is ook nog dat Ter Mors helemaal niet is gemaakt voor het shorttrack. Ze is niet erg flexibel en kan amper inhalen. Je ziet dat ze gewoon keihard kan schaatsen alleen er bij het shorttrack door haar lengte er niet langs komt. Ze zal nooit Olympisch kampioen worden in het shorttracken. Ze kan beter de focus leggen op de 1000/1500/3000. Er is niemand die snellere rondes rijdt als zij.
Hahaquote:Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef kurk_droog het volgende:
Ter Mors kan er daarnaast echt geen klote van op de Shorttrack baan
Nee, alles minder dan nu nog minstens vijf erbij zou bijzonder slecht zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:50 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb dat de Nederlandse schaatsers gewoon nog 3 medailles binnen harken. Zou toch mooi zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |