Nee dat had ze beter voor zich kunnen houden.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:02 schreef Strani het volgende:
We kunnen denk ik wel stellen dat de uitspraak "Je maakt me niet blij met langebaanschaatsen" niet zo handig geformuleerd is?
Ze heeft toch zelfs zonder focus (sic) goud gewonnen?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:58 schreef beantherio het volgende:
Ik zou het goud van Ter Mors ook graag ruilen voor een extra brons voor Leenstra.![]()
Wat ik niet snap: als Ter Mors zo graag brons op het shorttrack zou willen winnen waarom deed ze dan mee aan de 1500 op het langebaanschaatsen. Wel iets willen maar je daar blijkbaar niet op willen focussen? Hoe werkt dat?
Kramervragen*quote:Op zondag 16 februari 2014 19:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik verwacht hier morgen kamervragen over.
Ik heb het over Otter. Ik bevestig dat een post later. Jouw aannames over wat ik met "je" bedoel is dan irrelevant.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:03 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Gast.. je schrijft het zelf
[..]
Wie heeft dat gezegd?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:02 schreef Strani het volgende:
We kunnen denk ik wel stellen dat de uitspraak "Je maakt me niet blij met langebaanschaatsen" niet zo handig geformuleerd is?
Maar blijkbaar niet op haar favoriete evenementquote:Op zondag 16 februari 2014 20:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ze heeft toch zelfs zonder focus (sic) goud gewonnen?
Dat is blijkbaar bij de aflossing weer hun sterke punt..quote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef Marcoss het volgende:
Denk overigens dat Ter Mors qua gestalte veel beter op de langebaan past, ze is 10 koppen groter dan haar concurrentes bij het shorttrack..
Maar dat geheel terzijde.
Ja maar short slaat op de baan hè, niet op de lengte van de deelnemersquote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef Marcoss het volgende:
Denk overigens dat Ter Mors qua gestalte veel beter op de langebaan past, ze is 10 koppen groter dan haar concurrentes bij het shorttrack..
Maar dat geheel terzijde.
Daar is ze vol voor gegaan hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:04 schreef beantherio het volgende:
[..]
Maar blijkbaar niet op haar favoriete evenement
Nee.. Een trainer wint namelijk niets. Dus of je probeert je eruit te lullen of je snapt uberhaubt geen zak van sport.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:04 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik heb het over Otter. Ik bevestig dat een post later. Jouw aannames over wat ik met "je" bedoel is dan irrelevant.
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar short slaat op de baan hè, niet op de lengte van de deelnemers
Ok, ik heb dan een ander interview gezien. Dat vind ik dan wel vreemd van haar.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens het artikel Ter Mors zelf, check OP. (Als Tong de OP niet opnieuw edit)
Pfffquote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Een trainer wint namelijk niets.
Doe mij maar een tijdrit.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:59 schreef Wespensteek het volgende:
Ik zou ook liever een gewone touretappe winnen dan een tijdrit in de tour, ik kan me heel goed voorstellen dat het een heel ander gevoel is.
Wij hebben toch ook liever brons (3e) op het WK voetbal dan goud op het WK korfbalquote:Op zondag 16 februari 2014 19:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan voorstellen, maar dan wissel je goud met goud.. Ter Mors zegt dat ze liever brons had gewonnen gisteren dan het goud nu.
Da's nu juist mijn punt. Had ze de voorbereiding daarvoor niet beter kunnen besteden aan de voorbereiding voor het shorttrack?quote:
Ho ho ho, spreek voor jezelf. Ik heb drie weken in spanning gezeten tijdens het WK Korfbal.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:07 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wij hebben toch ook liever brons (3e) op het WK voetbal dan goud op het WK korfbal
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:02 schreef The_Avatar het volgende:
Doe dan niet mee. Dat mens altijd al irritant gevonden.
Wat een vergelijkingquote:Op zondag 16 februari 2014 20:07 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wij hebben toch ook liever brons (3e) op het WK voetbal dan goud op het WK korfbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |