Nu ook weer een marathonschaatser.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:15 schreef FrankRicard het volgende:
Toch wel mooi dat de hele langebaan wereld (=NL) op hun pik getrapt is omdat een buitenstaander even laat zien dat het niveau in die sport niet zo heel hoog is
Ik vind je leuker als je alleen maar flauw, voorspelbaar en onbenullig bent.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:57 schreef tong80 het volgende:
Otter neem je shit mee. Weer een kerkhof net.
Ik dacht aan darten eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:15 schreef thabit het volgende:
Wordt het trouwens niet eens tijd dat we van korfbal een Olympische sport maken?
Ik train al heel mijn leven voor boter-kaas-en-eieren ja!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:58 schreef thabit het volgende:
[..]
Nu ook weer een marathonschaatser.
Tsja, ben je liever wereldkampioen boter-kaas-en-eieren of derde van de wereld met schaken?
Een Olympische medaille halen vanaf een barkrukquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik dacht aan darten eigenlijk.
Als schieten toch een Olympische Sport is...
Ik zou een Olympische sport beoefenen. Op mijn zolderkamertje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:51 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Een Olympische medaille halen vanaf een barkruk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |