Als je aan meerdere onderdelen meedoet mag je toch een favoriet nummer en in dit geval sport hebben? Sven Kramer slaat zelfs een onderdeel over, ik bedoel maar. Ik begrijp de commotie niet zo goed, maar dat zal wel komen door de Nederlandse schaatscultuur.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:12 schreef marcodej het volgende:
Zijn ze vanavond bij Henry?
Dit soort uitspraken maakt deze prestatie een stuk minder tof.
Wat zat je tegen dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niks mis met hun eerlijkheid, wel met de manier waarop vooral Otter het verwoordde.
Ik heb het inmiddels gezien en denk dat ze het niet verkeerd bedoelt, maar dat het er ongelooflijk rot uitkomt. Otter stond te provoceren.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:01 schreef -0- het volgende:
[..]
Jorien zij volgens mij dat ze hem zou inwisselen voor goud bij het shorttrack, als reactie op een vraag.
Niet heel handig maar goed.
Wat Otter zei was veel dommer aangezien die er zelf over begon en ook brons bij shorttrack belangrijker vond.
Dat je hart ligt bij de kortebaan en je jarenlange inzet wil belonen met een medaille begrijp ik en dat mag je ook uitspreken. Maar als je vijf minuten na de race je goud wil inruilen, komt dat over alsof je er eigenlijk geen zin in hebt.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:18 schreef clavier het volgende:
[..]
Als je aan meerdere onderdelen meedoet mag je toch een favoriet nummer en in dit geval sport hebben? Sven Kramer slaat zelfs een onderdeel over, ik bedoel maar. Ik begrijp de commotie niet zo goed, maar dat zal wel komen door de Nederlandse schaatscultuur.
Inderdaad, kwam er gewoon asociaal uit, misschien toch een minderwaardigheidscomplexje. Zoiets mag je best denken en een paar dagen na prestatie eens laten blijken, maar 15min na afloop is not done.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niks mis met hun eerlijkheid, wel met de manier waarop vooral Otter het verwoordde.
En daarna de halfpipequote:Op zondag 16 februari 2014 18:43 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar eerst met schaatsen van de schans af.
Als ze dat had gezegd, was het prima geweest denk ik, maar als je het over inwisselen hebt. Klinkt het een beetje alsof het niets voor je betekent.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:26 schreef clavier het volgende:
Als Van den Hoogenband goud wint op een ander nummer dan de 100 meter , begrijpen we toch ook als hij zegt dat hij liever goud had op de 100 meter? Voor Ter Mors is shorttrack haar passie. Zij mag best zeggen dat ze blij is met goud maar dat ze dat liever won met shorttrack. Ik zie daar niks vreemds in.
Die opmerking gisteren bij de NOS, dat ze speciaal voor Sjinkie alles 3x hadden uitgelegd voor de medal-ceremonie, irriteerde mij ook mateloos. Iedereen ziet wel dat het geen Einstein is, maar dit klonk denigrerend. Leuke grap onder elkaar misschien, maar niet op nationale televisie.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:27 schreef danos het volgende:
[..]
Inderdaad, kwam er gewoon asociaal uit, misschien toch een minderwaardigheidscomplexje. Zoiets mag je best denken en een paar dagen na prestatie eens laten blijken, maar 15min na afloop is not done.
Maar die man komt sowieso een beetje ongenuanceerd over, btje moe van alle druk wellicht.
Ik denk dat er tussen afstanden niet zo'n verschil in werelden zit, maar langebaanschaatsen en shorttrack zijn geheel andere disciplines (al liggen ze natuurlijk dichter bij elkaar dan bijv. langebaandschaatsen en schansspringen). Dan heb je meer twee 'kampen' dan binnen de zelfde tak van sport.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:26 schreef clavier het volgende:
Als Van den Hoogenband goud wint op een ander nummer dan de 100 meter , begrijpen we toch ook als hij zegt dat hij liever goud had op de 100 meter? Voor Ter Mors is shorttrack haar passie. Zij mag best zeggen dat ze blij is met goud maar dat ze dat liever won met shorttrack. Ik zie daar niks vreemds in.
Wat een belachelijke kopquote:Op zondag 16 februari 2014 19:28 schreef roos85 het volgende:
Kop van de Televaag:
TER MORS PAKT WÜST TITEL AF
http://www.telegraaf.nl/t(...)ROEFT_WUST_AF__.html
Ja plus dat hij na de vierde plek van ter mors niet meer bij sjinkie kon komen want die werd omgeven door 'apen'. Gewoon niet echt handigquote:Op zondag 16 februari 2014 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die opmerking gisteren bij de NOS, dat ze speciaal voor Sjinkie alles 3x hadden uitgelegd voor de medal-ceremonie, irriteerde mij ook mateloos. Iedereen ziet wel dat het geen Einstein is, maar dit klonk denigrerend. Leuke grap onder elkaar misschien, maar niet op nationale televisie.
Ohja, was ik alweer vergetenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:34 schreef danos het volgende:
[..]
Ja plus dat hij na de vierde plek van ter mors niet meer bij sjinkie kon komen want die werd omgeven door 'apen'. Gewoon niet echt handig
Jezus, wat een dwaas.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:34 schreef danos het volgende:
[..]
Ja plus dat hij na de vierde plek van ter mors niet meer bij sjinkie kon komen want die werd omgeven door 'apen'. Gewoon niet echt handig
Ik snap best dat je het ene goud liever hebt, of mooier vindt, maar goud inleveren voor brons? Dat is niet alleen denigrerend richting langebaanschaatsen, maar vooral een gebrek aan winnaarsmentaliteit. Bij brons verlies je gewoon van 2 mensen, hoe knap zo'n prestatie ook is.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:26 schreef clavier het volgende:
Misschien is over 30 jaar het brons van het shorttrack wel belangrijker dan al dat goud van het langebaan schaatsen, de historische spelen van 2014 waar het Nederlandse shorttrack voor het eerst belangrijk werd.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:49 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik snap best dat je het ene goud liever hebt, of mooier vindt, maar goud inleveren voor brons? Dat is niet alleen denigrerend richting langebaanschaatsen, maar vooral een gebrek aan winnaarsmentaliteit. Bij brons verlies je gewoon van 2 mensen, hoe knap zo'n prestatie ook is.
Tenzij iedereen voor je valt. Medaille halen bij shorttrack kan zowel moeilijker als makkelijker zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:07 schreef Boezeidekoe het volgende:
Eigenlijk komt de hele discussie op het volgende neer: Volgens Otter en ter Mors is een medaille halen bij het shorttrack een grotere prestatie dan goud halen bij het langebaanschaatsen. En dat is natuurlijk ook zo, bij shorttrack is veel meer concurrentie.
Dat snap ik ook niet. Zeker ook de manier waarop ze vandaag won, moet toch veel voldoening geven. Bij shorttrack moet ze het waarschijnlijk hebben van een misstap van een tegenstander.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:49 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik snap best dat je het ene goud liever hebt, of mooier vindt, maar goud inleveren voor brons? Dat is niet alleen denigrerend richting langebaanschaatsen, maar vooral een gebrek aan winnaarsmentaliteit. Bij brons verlies je gewoon van 2 mensen, hoe knap zo'n prestatie ook is.
"liever goud op een ander onderdeel" is nogal wat anders dan "goud inwisselen voor brons".quote:Op zondag 16 februari 2014 19:26 schreef clavier het volgende:
Dat is waar, maar die uitspraak kunnen we alleen de coach aanrekenen. Absoluut niet Ter Mors:quote:Op zondag 16 februari 2014 20:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
"liever goud op een ander onderdeel" is nogal wat anders dan "goud inwisselen voor brons".
Haha die foto is zo misleidend.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:28 schreef roos85 het volgende:
Kop van de Televaag:
Die foto idd.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:19 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Haha die foto is zo misleidend.
Maar wel een lekker ding, die Wüst.
Ja, en die zei dat ze liever goud won op het shorttrack omdat ze daar veel meer arbeid in heeft zitten. Wat ook vrij logisch is.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:21 schreef clavier het volgende:
[..]
Dat is waar, maar die uitspraak kunnen we alleen de coach aanrekenen. Absoluut niet Ter Mors:
"Otter vervolgde: "Liever brons bij shorttrack of goud bij de langebaan? Brons. Ik wel."
Ter Mors zelf zag het overigens anders. Op de vraag welke keuze ze zou maken tussen brons bij het shorttracken en goud op de langebaan, antwoordde de nieuwe olympisch kampioene: "Goud!""
Godverquote:Op zondag 16 februari 2014 19:28 schreef roos85 het volgende:
Kop van de Televaag:
quote:
Stream met vertraging?quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:25 schreef marcodej het volgende:
Morgen komt er weer een aurium 79-medaille bij mensen!
Hij rijdt de 1500m niet. Zeker niet bij de vrouwen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoop dat ik het haal morgen... ben denk 16:00 thuis van werk. Svennetje als een van de laatste neem ik aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |