Toen was ze ziekquote:Op zondag 16 februari 2014 18:11 schreef Montov het volgende:
Ter Mors zat ook 3 seconden achter Wust op het OKT,. Daar was de voorspelling voornamelijk op gebaseerd. Die races gisteren telden daarin niet zo hard.
Of het verstandig is om dit te zeggen in een interview net na de wedstrijd als er miljoenen mensen naar kijken laat ik even in het midden.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:01 schreef -0- het volgende:
[..]
Jorien zij volgens mij dat ze hem zou inwisselen voor goud bij het shorttrack, als reactie op een vraag.
Niet heel handig maar goed.
Wat Otter zei was veel dommer aangezien die er zelf over begon en ook brons bij shorttrack belangrijker vond.
Ik heb Vancouver gemist, toen had ik een groot schaaktoernooi van een week dus alleen de laatste week een beetje gezien. Eigenlijk alleen SLC en Athene goed meegekregen, maar sowieso ben ik pas weer veel sport gaan kijken medio 2011.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik mis de zomerspelen voor mijn gevoel altijd. Sowieso heb ik de laatste Spelen gemist voor een groot deel, en in Peking ( toch) dacht ik ook
Mexicano de schakerquote:Op zondag 16 februari 2014 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb Vancouver gemist, toen had ik een groot schaaktoernooi van een week dus alleen de laatste week een beetje gezien. Eigenlijk alleen SLC en Athene goed meegekregen, maar sowieso ben ik pas weer veel sport gaan kijken medio 2011.
NOS heeft er anders weinig aandacht voorquote:Op zondag 16 februari 2014 18:14 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Of het verstandig is om dit te zeggen in een interview net na de wedstrijd als er miljoenen mensen naar kijken laat ik even in het midden.
Maar in feite heeft hij gewoon gelijk, hij is coach van de shorttrackploeg en daar ligt zijn passie en uitdaging. De concurrentie in het shorttrack is moordend en bovendien moet je verschillende voorrondes door om überhaupt de finale te halen. Voor deze race had ze (achteraf bekeken) precies 1 concurrente voor het goud.
Maarja, als je schaatsen gaat bagatelliseren ben je in Nederland en vooral bij de NOS aangeschoten wild.
Ja met hindernissen erbij, een waterbak enzoquote:Op zondag 16 februari 2014 17:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ben altijd voorstander geweest van een andere opzet van de pursuit. Met drie starten en de tijd van de eerste die over streep komt telt. Dat geeft veel meer mogelijkheden voor tactieken en wie je opstelt en op kunt stellen in de ploeg én meer landen zouden een fatsoenlijk team op de been kunnen brengen.
Bedankt voor deze toevoeging.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:28 schreef kibo het volgende:
[..]
Ja met hindernissen erbij, een waterbak enzo
Kluunplaatsen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:28 schreef kibo het volgende:
[..]
Ja met hindernissen erbij, een waterbak enzo
10 km schaatsen massastart in de openlucht en daarna nog 10 km langlaufen, schaats/ski wissel gewoon op de kant.quote:
Ja, dit. En er moet eens werk gemaakt worden van de 3km voor mannen op een allround toernooi.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ben altijd voorstander geweest van een andere opzet van de pursuit. Met drie starten en de tijd van de eerste die over streep komt telt. Dat geeft veel meer mogelijkheden voor tactieken en wie je opstelt en op kunt stellen in de ploeg én meer landen zouden een fatsoenlijk team op de been kunnen brengen.
Maar eerst met schaatsen van de schans af.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:40 schreef -0- het volgende:
[..]
10 km schaatsen massastart in de openlucht en daarna nog 10 km langlaufen, schaats/ski wissel gewoon op de kant.
Ik lees veel berichten van Amerikanen die vooral gedesillusioneerd zijn vanwege het falen van hun eigen schaatsers. En dat ze een keer in de 4 jaar zouden willen dat ze Nederlands waren, niet alleen om dat we zo'n goede schaatsers hebben maar ook omdat de supporters zo leuk zijn en we hebben een awesome King and Queen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Misschien gemist maar hoe zijn de buitenlandse reacties op de 1,2,3tjes?
Het zag er zo makkelijk uit vandaag. Alsof ze er totaal geen moeite voor hoefde te doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
In deze vorm had ze op de drie kilometer ook hele mooie dingen kunnen doen.
linkje?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:53 schreef Max23 het volgende:
Wennemars gaf commentaar op de radio vanmiddag trouwens
http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2014-02-16/15:00quote:
thanks! leuk ditquote:Op zondag 16 februari 2014 18:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2014-02-16/15:00
Rond 15:33 begint de race van Ter Mors
ja dat was top! want ik zat in de auto en baalde al dat ik het moest missen. Maar Erben bracht het heeel goed overquote:Op zondag 16 februari 2014 18:53 schreef Max23 het volgende:
Wennemars gaf commentaar op de radio vanmiddag trouwens
1-2-3 wel ja, weet niet of Otter er ook is.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:12 schreef marcodej het volgende:
Zijn ze vanavond bij Henry?
Dit soort uitspraken maakt deze prestatie een stuk minder tof.
waarom? Ik hoor liever een sporter dit soort uitspraken doen dan van die kapotgemediatrainde sporters, die we al veels te veel hebben in Nederlandquote:Op zondag 16 februari 2014 19:12 schreef marcodej het volgende:
Zijn ze vanavond bij Henry?
Dit soort uitspraken maakt deze prestatie een stuk minder tof.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |