Lol....quote:Op zondag 16 februari 2014 15:42 schreef beantherio het volgende:
Rusland![]()
Het is een beetje het Arsenal van het IJshockey
Sja, ze hadden het niet op geluk laten moeten aankomenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:48 schreef Nielsch het volgende:
Weer niet.... Russen hebben ook geen geluk
quote:
Penalty tegen?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:51 schreef emokid het volgende:
Orpik scheen niet zo goed te spelen tegen Slovenië..
[ afbeelding ]echt wtf.. zelfs rookies maken dit soort fouten niet. Bylsma lievelingetje.
Dat weet ik niet. Maar zie ook hoe laf die elleboog omhoog gaat nadat hij weet dat hij hem gemist heeft.quote:
Tja, je kunt er schijnbaar niks van zeggen want dan heb je er geen 'verstand' van. Ik blijf Kunitz nog steeds een ramp vinden van een speler maar wie ben ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Saviola het volgende:
Dat St. Louis trouwens in de tribune zit voor types als Marleau, Kunitz etc snap ik ook voor geen meter, je merkt nauwelijks dat die gasten meespelen
SPT / [NHL] #61 - Stadium Series & Sochiquote:Op maandag 17 februari 2014 08:07 schreef OllieWilliams het volgende:
Wat een bazensport ditElke keer tijdens de OWS denk ik: "dit moet ik vaker gaan kijken," maar komt er nooit van...
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:29 schreef emokid het volgende:
[..]
SPT / [NHL] #61 - Stadium Series & Sochi
Het commentaar wordt verzorgd door Ronald van Dam en Savine Wielenga, hockeyinternational bij Oranje.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:43 schreef Montov het volgende:
Wie is de co-commentator die heel soms iets zegt?
Welke stream heb je aan? Ik heb deze nu: http://nos.nl/os2014/live(...)-ijshockeydames.htmlquote:Op maandag 17 februari 2014 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
kut, kool gemist door brakke stream
Ja ik ook gewoon maar internet is hier niet zo snelquote:Op maandag 17 februari 2014 13:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke stream heb je aan? Ik heb deze nu: http://nos.nl/os2014/live(...)-ijshockeydames.html
Ah vandaar. Bij mij is het ook niet optimaal maar dat komt omdat ik zit te gamenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ook gewoon maar internet is hier niet zo snelSins we op nieuwe locatie zitten is alles best matig.
Ja is nogal lastig om nu live heren ijshockey uit te zenden. Dat is er nu namelijk niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:01 schreef emokid het volgende:
Gaan ze serieus eindelijk live uitzenden en dan is het dameshockey.
Canada - VSt (de finale), zal wel boeiender zijn, in de groepsfase 3-2.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:49 schreef Karina het volgende:
Dames kan me toch veel minder boeien dan de heren.
Hoppa daar was de 2e al.
Ze hebben alles al herhaald en dit is het enige wat nu bezig is.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:01 schreef emokid het volgende:
Gaan ze serieus eindelijk live uitzenden en dan is het dameshockey.
Opvallend, Rusland kan pas in de finale tegen Canada of Amerika.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:22 schreef Saviola het volgende:
[ afbeelding ]
edit: Nielsch was sneller
Als ze woensdag spelen zoals gisteren zie ik Finland wel winnen van de Russen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Opvallend, Rusland kan pas in de finale tegen Canada of Amerika.
Vermoed het ook. Valt mij op dat sommige dames niet heel goed kunnen schaatsen, niet zoals de mannen. Jammer dat Zweden geen gebruik maakt van de PP. Doelpuntje voor de eer zou wel leuk zijn voor ze.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Canada - VSt (de finale), zal wel boeiender zijn, in de groepsfase 3-2.
Savine Wielenga. Van het Nederlandse vrouwenteam.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:48 schreef Szura het volgende:
Wie is die vrouw op de NOS? Niet echt een meerwaarde.
Aha. Nooit van gehoord.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Savine Wielenga. Van het Nederlandse vrouwenteam.
Dames zijn mietjes.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:00 schreef The_Avatar het volgende:
Valt me nu pas op dat ze allemaal een full face shield op hebben
holy shitquote:Op maandag 17 februari 2014 15:19 schreef The_Avatar het volgende:
Mja. altijd nog beter dan dit
http://www.dailymail.co.u(...)ice-hockey-game.html
Dat is een flinke jaap!quote:Op maandag 17 februari 2014 15:19 schreef The_Avatar het volgende:
Mja. altijd nog beter dan dit
http://www.dailymail.co.u(...)ice-hockey-game.html
Inderdaad, voegt niet echt wat toe.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:31 schreef Grifte het volgende:
Wat een duffe doos die co-commentatore.
Dan gaan (de meesten) gewoon terug naar hun woonplaats in de VS en daar verder met miljoenen verdienen. De Russen die in de KHL spelen zullen wellicht wat gejoel te horen krijgen tijdens de competitiewedstrijden, maar ook dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:37 schreef Iwanius het volgende:
Middag mensen. Even vooruitlopend.
Wat zou er gebeuren als Rusland niet aan de enige eis van Poetin voldoet en wel dat er ongeacht wat, IJshockey goud voor het thuisland moet komen.
Dat is wel het tegenovergestelde van die schreeuwende steeds maar orgasmes krijgende Jeroen Grueter.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:31 schreef Grifte het volgende:
Wat een duffe doos die co-commentatore.
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:19 schreef maniack28 het volgende:
Ah hier zitten alle zogenaamde hockeynerds. Helft van de mensen hier zie ik nooit in het NHL topic
Drie kwart van de mensen hier zie ik nooit in het Eredivisie IJshockey topic.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:19 schreef maniack28 het volgende:
Ah hier zitten alle zogenaamde hockeynerds. Helft van de mensen hier zie ik nooit in het NHL topic
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:19 schreef maniack28 het volgende:
Ditquote:Op maandag 17 februari 2014 16:44 schreef Dekatria het volgende:
Wees gewoon blij dat er belangstelling is.
Touche!quote:Op maandag 17 februari 2014 16:31 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Drie kwart van de mensen hier zie ik nooit in het Eredivisie IJshockey topic.
Beetje zoals het EK en WK voetbal he. Daar zie je users die je normaal niet in VBL zult tegenkomen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:01 schreef maniack28 het volgende:
Jaja, maar hey.. ik zat in het NHL topic en niemand praat of heeft het over de OS dus ik dacht, wat is hier gaande?? Maar dit is dus gaande. Nou, ik moet zeggen, ik schrok wel ff!
Ik zat helemaal alleen in het NHL topic, dat is eng hoor!quote:Op maandag 17 februari 2014 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje zoals het EK en WK voetbal he. Daar zie je users die je normaal niet in VBL zult tegenkomen.
En niet zo snel schrikken joh
Ow dan snap ik hetquote:Op maandag 17 februari 2014 17:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zat helemaal alleen in het NHL topic, dat is eng hoor!
Maar uhm.. wie gaat winnen volgens jullie? Ik geef Amerika de grootste kans, die spelen sterk. Daarna Finland en dan Canada. De Canadezen bakken nog geen potten. Rusland gaat er tegen Finland uit dus ja
Tot dusver vind ik het toernooi ook niet echt een hoogtepunt. Sfeer in stadion is ruk en ik mis het Amerikaanse commentaar
De Zweden natuurlijk. Duh.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:06 schreef maniack28 het volgende:
Maar uhm.. wie gaat winnen volgens jullie?
Helaas geen kabel in huis.. het kan echt!quote:Op maandag 17 februari 2014 17:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan snap ik hetNee dat is niet zoals bij VBL.
Amerika zal wel winnen al hoop ik op Zweden maar dat zal wel niet. Misschien dat ik wel een klein bedrag op Zweden ga inzetten, je weet maar nooit.
En misschien de BBC opzetten als je geen Nederlands commentaar wil?
Ook na alle blessures? En zonder Zetterberg?quote:
Ze gaan het wel wat lastig krijgen, maar ik heb er vertrouwen in dat ze toch nog nipt winnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ook na alle blessures? En zonder Zetterberg?
Ok ok!quote:Op maandag 17 februari 2014 17:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze gaan het wel wat lastig krijgen, maar ik heb er vertrouwen in dat ze toch nog nipt winnen.
Zoals gezegd meer hopen dan denkenquote:Op maandag 17 februari 2014 17:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ok ok!
Dus:
Zweden: Boze_Appel
USA: Maniack28
Zweden: Karina
Hier ook USA all the way.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ok ok!
Dus:
Zweden: Boze_Appel
USA: Maniack28
Karina? Rest ook lekker aanvullen, kunnen we achteraf ons gelijk halen!
Is meestal prima kwaliteit als je het mij vraagt hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:36 schreef Broodjebitterbal het volgende:
Kan niet zeggen dat ik ooit eerder een wedstrijd ijshockey heb gezien maar wat een bazensport. Alleen is het een beetje jammer dat de kwaliteit van de NOS stream nogal slecht is waardoor de puck soms lastig te volgen is
Ook valt de stream soms weg als er weereens schaatsen is.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:36 schreef Broodjebitterbal het volgende:
Kan niet zeggen dat ik ooit eerder een wedstrijd ijshockey heb gezien maar wat een bazensport. Alleen is het een beetje jammer dat de kwaliteit van de NOS stream nogal slecht is waardoor de puck soms lastig te volgen is
mjah zie er als leek maar eens achter te komen waar en wanneer er gespeeld wordtquote:Op maandag 17 februari 2014 18:38 schreef Gezicht het volgende:
Toch jammer dat er in Nederland blijkbaar zo veel mensen zijn die de sport wel kunnen waarderen, maar vervolgens niet de moeite nemen om naar het Nederlands ijshockey te gaan kijken. Zou de hele sport in Nederland een flinke impuls geven als mensen eens wat vaker naar de ijsbaan gingen .
Binnenkort ga ik naar de ijsbaan. Prudential Centerquote:Op maandag 17 februari 2014 18:38 schreef Gezicht het volgende:
Ref bijna in tranen na een miniscuul botsinkje bij vrouwen Canada - Zwitserland waarbij ze zich pijn heeft gedaan aan d'r vingers.
[..]
Is meestal prima kwaliteit als je het mij vraagt hoor.
Toch jammer dat er in Nederland blijkbaar zo veel mensen zijn die de sport wel kunnen waarderen, maar vervolgens niet de moeite nemen om naar het Nederlands ijshockey te gaan kijken. Zou de hele sport in Nederland een flinke impuls geven als mensen eens wat vaker naar de ijsbaan gingen .
Beter.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:05 schreef Katth het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik naar de ijsbaan. Prudential Center
Ik moet altijd nog een keer gaan kijken hier in Enschede, maar volgens mij is dat 2e of 3e divisie...quote:Op maandag 17 februari 2014 19:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Beter.Nu nog de weg naar een van de Nederlandse ijsbanen zien te vinden.
Met die instelling wordt het nooit wat hier in Nederland.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:17 schreef emokid het volgende:
Heb laatst verhalen gehoord over Nederlandse ijshockey en dat was een flinkte turnoff. Denk dat ik voorlopig ook niet ga. Kan ik net zo goed naar Keulen rijden en in een volle bak zitten met 20.000 man.
mjah iirc zit in enschede de ijshockeybaan binnen de 400 meterbaan ofzo zonder tribunes en dergelijke das gewoon kut om te kijkenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:15 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik moet altijd nog een keer gaan kijken hier in Enschede, maar volgens mij is dat 2e of 3e divisie...
Oh ja wat danquote:Op maandag 17 februari 2014 19:30 schreef sp3c het volgende:
want dan heeft de ijshockeyliefhebber toch niets beters te doen ...
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:21 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Met die instelling wordt het nooit wat hier in Nederland.
keihard gillen tijdens de nieuwe ep van de TJ O-show natuurlijkquote:
Homo.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:49 schreef sp3c het volgende:
keihard gillen tijdens de nieuwe ep van de TJ O-show natuurlijk
als een meisje!
truequote:Op maandag 17 februari 2014 19:49 schreef Gezicht het volgende:
Nijmegen hoort natuurlijk eigenlijk ook gewoon op Eredivisie-niveau thuis.
http://m.ijshockey.com/ni(...)day-round-up-week-17quote:Nijmegen Devils heeft in de persoon van de 46-jarige Gert Peeters een
nieuwe man in de arm genomen om de jeugdopleiding nieuw leven in
te blazen. De voormalige Belgische international heeft als ambitie om
Nijmegen in drie jaar klaar te stomen voor de Eredivisie, zo zegt hij in
dagblad De Gelderlander. De komst van Peeters is een initiatief van Eef
Gerritsen, de voormalige voorzitter van Devils en beheerder van de
kantine.
Gerritsen kwam Peeters tegen in Krefeld waar de kleinzoon van
Gerritsen speelt. ‘Talent ontdekken. Talent ontwikkelen. En talent
vasthouden. De kwaliteiten moeten we bundelen door de beste spelers
bij elkaar te brengen, zodat ze niet meer op jeugdige leeftijd al naar
het buitenland gaan’, zo illustreert Peeters zijn filosofie. ‘Nijmegen was
vroeger een bolwerk in het Nederlandse ijshockey. Dat moet het weer
worden.’
Waarom heet dat "Woman Body check"?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:03 schreef Gezicht het volgende:
Ziet er zo onschuldig uit als die vrouwelijke ijshockeyers elkaar een duwtje geven.
2 Minuten penalty voor women body checken.![]()
![]()
Er mag blijkbaar niet gecheckt worden bij de vrouwen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom heet dat "Woman Body check"?
Er doen alleen vrouwen mee, waar slaat dat op?
Want Nederland is zo ambitieus met ijshockey? Ik denk dat 'we' er zelfs met alleen ambitie nog lang niet zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
true
ambitie is er wel weer las ik op ijshockey.com
[..]
http://m.ijshockey.com/ni(...)day-round-up-week-17
jammer dat je van ambities niets kan kopen want dan hadden we allang goud
de uitgesproken ambitie is de olympische spelen van 2018 ... veel hoget kun de lat niet echt leggen tenzij je gelijk ook gouden medailles wilt winnenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:10 schreef emokid het volgende:
[..]
Want Nederland is zo ambitieus met ijshockey? Ik denk dat 'we' er zelfs met alleen ambitie nog lang niet zijn.
Mooi! Ik hoef toch alleen Tsjechië en Slovakije te zien. Dat moet oorlog worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef Saviola het volgende:
Schema voor morgen..
09.00 Slovenië-Oostenrijk
13.30 Rusland-Noorwegen
18.00 Zwitserland-Letland
18.00 Tsjechië-Slovakije
2 wedstrijden op hetzelfde uuren ook in de kwartfinale doen ze 't zo.. dan spelen Canada en USA beide om 18u
Dank, 13:30 wekkertje zetten en wakker worden met ijshockeyquote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef Saviola het volgende:
Schema voor morgen..
13.30 Rusland-Noorwegen
18.00 Tsjechië-Slovakije
2 wedstrijden op hetzelfde uuren ook in de kwartfinale doen ze 't zo.. dan spelen Canada en USA beide om 18u
Gewoon in bed kijken johquote:Op maandag 17 februari 2014 21:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dank, 13:30 wekkertje zetten en wakker worden met ijshockey
Nachtdienst sucks als de OS in Rusland zijn
Waar heb je dat schema vandaan want de NOS is te lui om hun wedstrijdschema te updaten.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef Saviola het volgende:
Schema voor morgen..
13.30 Rusland-Noorwegen
18.00 Tsjechië-Slovakije
Doh. De officiele site. Daar denk je niet aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:07 schreef Saviola het volgende:
Heb het schema gewoon van de officiele OS site gehaald
http://www.sochi2014.com/en/ice-hockey-schedule-and-results
Je kan rechtsbovenin aanvinken local timequote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:25 schreef Saviola het volgende:
Nouja, je moet er wel 3 uur van afhalen, want daar staan de Russische tijdstippen
Rusland - Noorwegen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke pot is vandaag het kijken waard?
Tsjechie - Slowakijequote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke pot is vandaag het kijken waard?
Kwart finale zelfsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:17 schreef outtayourleague het volgende:
Dat jochie in de studio zei dat deze wedstrijd voor de 'finale tegen Zweden' was, maar ik neem aan dat hij de halve finale bedoelde
Kwartfinale zelfs.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:17 schreef outtayourleague het volgende:
Dat jochie in de studio zei dat deze wedstrijd voor de 'finale tegen Zweden' was, maar ik neem aan dat hij de halve finale bedoelde
Zelfde plaatje als op het schildje in de vlagquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef Gezicht het volgende:
Wat zijn die shirts van Slovenië lelijk zeg.
Ze zijn afgelopen woensdag begonnen en op zondag had iedereen drie poulewedstrijden gespeeld. Soms zit er een dag rust tussen, maar zowel de VS als Rusland hebben bijvoorbeeld op zaterdag en zondag gespeeld. De teams die vandaag winnen moeten morgen opnieuw aan de bak in de kwartfinale. De teams die zich rechtstreeks hebben geplaatst voor de kwartfinale (Zweden, VS, Canada en Finland) krijgen wat extra rustdagen (2 in totaal).quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef outtayourleague het volgende:
Dan hebben die jongens nog best een druk programma trouwens, als het zondag klaar moet zijn
Dus Rusland moet ook een tussenronde spelenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ze zijn afgelopen woensdag begonnen en op zondag had iedereen drie poulewedstrijden gespeeld. Soms zit er een dag rust tussen, maar zowel de VS als Rusland hebben bijvoorbeeld op zaterdag en zondag gespeeld. De teams die vandaag winnen moeten morgen opnieuw aan de bak in de kwartfinale. De teams die zich rechtstreeks hebben geplaatst voor de kwartfinale (Zweden, VS, Canada en Finland) krijgen wat extra rustdagen (2 in totaal).
Dat groene lettertype.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:22 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Zelfde plaatje als op het schildje in de vlag
[ afbeelding ]
edit- nou oké niet helemaal
Dat zijn ze gewend. Het zijn geen voetballers hèquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:29 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dus Rusland moet ook een tussenronde spelen, maar die teams zijn toch helemaal afgedraaid als ze de vierde pot in vijf dagen moeten spelen tegen de tijd dat ze in de kwartfinale zijn. Zal Vladimir blij mee zijn...
Ze mogen natuurlijk wel ietsjes vaker wisselen hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:38 schreef Caws het volgende:
[..]
Dat zijn ze gewend. Het zijn geen voetballers hè
Ja, Rusland heeft in de pool verloren van de VS en had een zwakke laatste poolwedstrijd tegen Slowakije... Finland presteert echt zeer goed (twee keer dik gewonnen en in OT nipt verloren van Canada door een sudden death goal...) dus met die extra rust kan Finland morgen wel eens voor een beetje sensatie gaan zorgen tegen de Russen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:29 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dus Rusland moet ook een tussenronde spelen, maar die teams zijn toch helemaal afgedraaid als ze de vierde pot in vijf dagen moeten spelen tegen de tijd dat ze in de kwartfinale zijn. Zal Vladimir blij mee zijn...
Nee man. Door dat constante roteren van lijnen spelen zelfs de beste spelers nog geen halfuurtje per wedstrijd. En de meesten zitten maar rond de 15 a 20 minuten zelfs.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:29 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Beetje duur voor een kadootje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:30 schreef Katth het volgende:
En bieden maar....
http://www.ebay.ca/itm/Si(...)Jersey-/151231869921
Met het DNA wat in het shirt zit kan je wellicht kleine Crosby's klonen.quote:
Heb je het snel terug verdiend.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:16 schreef Katth het volgende:
[..]
Met het DNA wat in het shirt zit kan je wellicht kleine Crosby's klonen.
Ik ben geen kenner, maar ik vind het commentaar van Grueter prima. Jammer dat het een stream is. Ik ben lui, is het nog ergens gewoon op tv?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:31 schreef Szura het volgende:
NOS-stream met commentaar van Grueter, geen Van Dam
Gevonden, stream lagt ook bij mij omdat ik ondertussen zit te gamen op dezelfde pcquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:36 schreef emokid het volgende:
Zucarrello doet niet eens mee.Norway mag hopen dat dit snel voorbij is.
Ook op BBC2 te zien.
Zeker prima. In tegenstelling tot z'n voetbalgefap.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner, maar ik vind het commentaar van Grueter prima. Jammer dat het een stream is. Ik ben lui, is het nog ergens gewoon op tv?
Straffe voorspelling.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:44 schreef superniger het volgende:
Rusland gaat dit makkelijk winnen.
Grueterquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner, maar ik vind het commentaar van Grueter prima. Jammer dat het een stream is. Ik ben lui, is het nog ergens gewoon op tv?
Nee echt?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:44 schreef superniger het volgende:
Rusland gaat dit makkelijk winnen.
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:46 schreef Nober het volgende:
[..]
GrueterHopelijk vanavond niet bij de CL.
Een tv en een microfoon is voldoende hè, al zal het niet zo zijn vanavond.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Dat ie ff op en neer vliegt of wat
Natuurlijk maar de NOS heeft bij de hoofdwedstrijd altijd iemand live zitten. Geld zat daar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een tv en een microfoon is voldoende hè, al zal het niet zo zijn vanavond.
Met de NOS privé-jet?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Dat ie ff op en neer vliegt of wat
Wop Wop Arno tot u dienst.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:46 schreef Nober het volgende:
[..]
GrueterHopelijk vanavond niet bij de CL.
De materiaalman is nog een echte Sovjet inclusief wodka consumptie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:07 schreef Caws het volgende:
Waarom heet Semin eigenlijk ineens Syomin?
Russische schrijfwijze: zijn naam wordt eigenlijk geschreven met e umlaut en spreek je uit als 'yoh'quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:07 schreef Caws het volgende:
Waarom heet Semin eigenlijk ineens Syomin?
Duidelijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:13 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Russische schrijfwijze: zijn naam wordt eigenlijk geschreven met e umlaut en spreek je uit als 'yoh'
Als ze dat in het buitenland niet zo overnemen verandert het in een ordinaire e
En anders doet Zweden dat wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:17 schreef Nielsch het volgende:
Hoop echt zo dat Finland morgen gehakt maakt van Rusland.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:17 schreef Nielsch het volgende:
Hoop echt zo dat Finland morgen gehakt maakt van Rusland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |