SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Go!"Zien, Horen, Typen" het gezamenlijke geheugen van Utopia, COS
Tuurlijk beslist hij maar ik zou het wel een zwaktebod vinden. De redaktie laat dingen toe waar mensen nu eenmaal op reageren.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:06 schreef Copycat het volgende:
Nou, ik denk dat dat vooral in handen van John de Mol zelf ligt, wat en of er iets gebeurt met de streams. Als hij genoeg heeft van die kinderachtige inmenging van buiten die het programma in de weg gaan zitten, kan hij wel eens dat veto nemen.
Het is bijna prostitutie, net als dat douchen met Billy.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:16 schreef Brabopapa het volgende:
Lot zit zich in te smeren met mascara... ze moet mannen gaan toejuichen van boetkamp, Isa draagt nooit mascara, Lau ook niet denk ik
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:11 schreef Urb het volgende:
boetkamper "allochtoon-proof, hek op slot"
Helemaal top Lot.quote:
Het gaat mij dan ook meer om de 'garpjes' van nep-eters en nep-kopers. En de belachelijke beschuldigingen van stenen en takken in de kledingzakken. Daarmee kunnen streamers zichzelf nog wel eens danig in de voet schieten.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:17 schreef beequeen het volgende:
Tuurlijk beslist hij maar ik zou het wel een zwaktebod vinden. De redaktie laat dingen toe waar mensen nu eenmaal op reageren.
Het toelaten van wiet, gedoe met de melk en de koeien, vreemde bedragen in of uit de kas, rekeningen die verdwijnen enz.
Ze proberen dat te verbloemen maar dat lukt niet altijd. De inwoners zijn daar veuls te loslippig voor.
Zelf zou ik nooit mailen maar geef ze de kost die het wel doen.
Dat meen je niet?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:18 schreef Dotteke het volgende:
Goedemorgen, wat een dom kop ben ik, zie nu pas dat je twee streams tegelijk kan kijken
![]()
Van Andrea begrijp ik het wel.. de passie die ze heeft voor de koeien hèquote:Op zondag 16 februari 2014 15:19 schreef Ransjih het volgende:
billy en lot ergeren zich aan isa en de koeien, zeggen niet waarom
en andrea mag niet eens helpen en wil dat zo graag
Toch hebben zo voor weinig geld tv exposure gekocht, dus dat gaat wel door. die mannen maken er een event van met een etentje na.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:15 schreef ANTPQ-36 het volgende:
9 man boetkamp.
Die klassen worden ook steeds grooter.
Ok, dat ben ik met je eens. Te flauw voor woorden.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:19 schreef Copycat het volgende:
Het gaat mij dan ook meer om de 'garpjes' van nep-eters en nep-kopers. En de belachelijke beschuldigingen van stenen en takken in de kledingzakken. Daarmee kunnen streamers zichzelf nog wel eens danig in de voet schieten.
Nee Emilquote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb het idee dat ze allemaal op Ruud gaan stemmen, maar niet omdat ie het slecht doet, maar omdat ze bang zijn voor de rest.
Ik zag Vanas gisteren stiekem allemaal stenen en takken in het eten stoppen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat mij dan ook meer om de 'garpjes' van nep-eters en nep-kopers. En de belachelijke beschuldigingen van stenen en takken in de kledingzakken. Daarmee kunnen streamers zichzelf nog wel eens danig in de voet schieten.
Omdat zij wel de koeien goed doet iit de rest?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Ransjih het volgende:
aike dre lot en bil gaan op isa stemmen
Zulke dingen gebeuren ook buiten Utopia. heel veel bedrijven die grap telefoontjes krijgen die moet je er leren uit te filteren..quote:Op zondag 16 februari 2014 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
De angst regeert. Die bolle gaat ontsnappen met 1 stem van "De Elite" ?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb het idee dat ze allemaal op Ruud gaan stemmen, maar niet omdat ie het slecht doet, maar omdat ze bang zijn voor de rest.
of 6quote:Op zondag 16 februari 2014 15:18 schreef Dotteke het volgende:
Goedemorgen, wat een dom kop ben ik, zie nu pas dat je twee streams tegelijk kan kijken
![]()
Iedereen weet het allang, wij ook.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Urb het volgende:
Vanes heeft perongeluk naam van kindje van Lau's vriendin hardop gezegd, maar niemand mocht net nog weten.
Ik ga ze meteen mailen!quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zag Vanas gisteren stiekem allemaal stenen en takken in het eten stoppen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Ransjih het volgende:
aike dre lot en bil gaan op isa stemmen
Duidelijkquote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef renevanlaaren het volgende:
aike dre allemaal op emile en lot en bil nu ook
Moet zij nodig zeggenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:23 schreef Ransjih het volgende:
andrea : emil is egoïstisch, wij zijn givers
En die vele bedrijven leveren ook allemaal livestreams?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:22 schreef GekkePoes het volgende:
Zulke dingen gebeuren ook buiten Utopia. heel veel bedrijven die grap telefoontjes krijgen die moet je er leren uit te filteren..
Gek eigenlijk dat Ruud hier nog zo populair is. Zijn Utopia is het om tegen betaling met vrouwen in bad te gaan. Als één van de vrouwen uit Utopia dat zou doen zou ze hier toch echt voor hoer uitgemaakt worden, denk ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is bijna prostitutie, net als dat douchen met Billy.
Walgelijk wijfquote:Op zondag 16 februari 2014 15:23 schreef Ransjih het volgende:
andrea : emil is egoïstisch, wij zijn givers
Het is een grootte kleuterklas daar.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:24 schreef GekkePoes het volgende:
Isa "Zij mag nog niet naar huis want zij moet leren"
Is het ineens een leerprogramma geworden? of is het een verhulde kliniek ofzo
Jouw utopia is saaie lui die geen initiatief tonen?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:24 schreef community het volgende:
Ik ben het er wel mee eens. Flikkert die Emil er maar uit met z'n chagrijnige kop.
Dat zou ik ook willen wetenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:23 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? ik kan er slechts 2 krijgen
Dat gaat niet gebeuren. Zolang als er rls is zijn er mensen die proberen de zaak te beïnvloeden.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Emiele is een vette ransaap. Dikke ego en niks zonder z'n sloofje Ruud.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:25 schreef Peunage het volgende:
Emil is een baas. Hoop dat hij uiteindelijk wint. Die jongen is heel slim, weet wat hij doet, werkt ook gewoon hard, etc.
Mag ook wel 's een keertje met al vreten wat ie in z'n misselijke muil loopt te douwen de hele dag.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:25 schreef Urb het volgende:
Emil is buiten geld aan het verdienen maar hij is de egoist
Ik vind Emil gruwelijk lelijkquote:Op zondag 16 februari 2014 15:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Emiele is een vette ransaap. Dikke ego en niks zonder z'n sloofje Ruud.
Gladder dan een paling in een emmer met snot.
Juist bij deze RLS is interactie met kijkers belangrijk, en dat lijkt alleen maar tot meer van dit soort garpen te leiden.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:26 schreef community het volgende:
Dat gaat niet gebeuren. Zolang als er rls is zijn er mensen die proberen de zaak te beïnvloeden.
Jimmy heeft zat in zijn mars. Die kan de boys meer activeren dan Emil.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:25 schreef Olga het volgende:
[..]
Jouw utopia is saaie lui die geen initiatief tonen?
Hij verdient wel geld voor de rest, iets wat tig anderen daar niet doen. Ik noem een hakim, laura, Daarnaast steelt hij ook geen dingen zoals een Andreaquote:Op zondag 16 februari 2014 15:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Emiele is een vette ransaap. Dikke ego en niks zonder z'n sloofje Ruud.
Gladder dan een paling in een emmer met snot.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef Peunage het volgende:
Ergens hoop ik wel dat Isabel er uit gaat, ze hoort niet in die slangennest thuis.
Ergens ook gewoon een logisch gevolg natuulijk. Moet er soms ook wel om lachen, hoewel het ook flauw is.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist bij deze RLS is interactie met kijkers belangrijk, en dat lijkt alleen maar tot meer van dit soort garpen te leiden.
Dat zal best maar van wie was het idee van de bootcamp? Niet van jimmyquote:Op zondag 16 februari 2014 15:28 schreef community het volgende:
[..]
Jimmy heeft zat in zijn mars. Die kan de boys meer activeren dan Emil.
Welk vreten?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Mag ook wel 's een keertje met al vreten wat ie in z'n misselijke muil loopt te douwen de hele dag.
Hebben we het nog geeneens over z'n asociale gesnurk.
Lotte Lui????quote:Op zondag 16 februari 2014 15:28 schreef GekkePoes het volgende:
[..]![]()
Ja dan mag de rest in hun sop gaarkoken, en moet Lotte de koeien weer doen, dt luie biggetje.
Jimmy kwam later he, alle ideeen zijn al zo'n beetje geopperd.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:29 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat zal best maar van wie was het idee van de bootcamp? Niet van jimmy
Maar dat vind ik dan weer zielig voor de koetjes.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:28 schreef GekkePoes het volgende:
[..]![]()
Ja dan mag de rest in hun sop gaarkoken, en moet Lotte de koeien weer doen, dt luie biggetje.
Net als Lindy. Die kwam er heel vroeg achter dat ze daar gewoon niet thuis hoorde.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:28 schreef GekkePoes het volgende:
[..]![]()
Gewoon stoppen. Dat ging ze de eerste keer ook prima af zonder gezeur en/of ontwenningsverschijnselen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:28 schreef Aggie46 het volgende:
Schaf lekker een paar electrische peuken aan, ben je zo van dat dure roken af en je dampt gezonder, stelletje nietsweters daaro.
voor maar 65 euro dat is 500 trekjes per navulling van 25 euroquote:Op zondag 16 februari 2014 15:28 schreef Aggie46 het volgende:
Schaf lekker een paar electrische peuken aan, ben je zo van dat dure roken af en je dampt gezonder, stelletje nietsweters daaro.
Maar die wil nu wel weer terugquote:Op zondag 16 februari 2014 15:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Net als Lindy. Die kwam er heel vroeg achter dat ze daar gewoon niet thuis hoorde.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon stoppen. Dat ging ze de eerste keer ook prima af zonder gezeur en/of ontwenningsverschijnselen.
Nah... denk dat wij nog wel een paar ideeën hebbenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jimmy kwam later he, alle ideeen zijn al zo'n beetje geopperd.
Voor nieuwelingen wordt het steeds moeilijker om iets aparts in te brengen, alles is al gezegd of gedaan
Aparts? Er is nog niets aparts daar in gebracht voor mijn gevoelquote:Op zondag 16 februari 2014 15:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jimmy kwam later he, alle ideeen zijn al zo'n beetje geopperd.
Voor nieuwelingen wordt het steeds moeilijker om iets aparts in te brengen, alles is al gezegd of gedaan
Dat is niet aan hun he dat Emil eruit gaat maar aan de nieuwe bewonerquote:Op zondag 16 februari 2014 15:30 schreef Baconbus het volgende:
Dus Emil gaat eruit. Typisch, sterke figuren moet als eerste weg, zodat ze de zwakkere broeders met elkaar over blijven. Vind ik triest, ik zou de zwakste eruit stemmen.
Hij betaalt dat extra eten van zijn zakgeld en doet het goed met dat bootcamp gedoe.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:29 schreef Peunage het volgende:
Welk vreten?
Hij eet niet of nauwelijks meer dan de rest. En hij heeft waarschijnlijk het meest van iedereen verdiend.
Tot nu toe levert het kijkcijfers op en kan JdM zijn handen wassen in onschuld. Als er iets niet klopt dan wordt humana en eventueel de bewoners toch gewoon gebrieft door de regie. Regie heeft volledige controle.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist bij deze RLS is interactie met kijkers belangrijk, en dat lijkt alleen maar tot meer van dit soort garpen te leiden.
Die gaat net zo als Peter eruit.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:30 schreef renevanlaaren het volgende:
ben ik nu de enige ,denk dat paul op wonderbaarlijke wijze de elite stem gaat krijgen.
en dan eruit gaat gewoon omdat hij naar huis wil.
met behoud van zijn borg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |