Nee Emilquote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb het idee dat ze allemaal op Ruud gaan stemmen, maar niet omdat ie het slecht doet, maar omdat ze bang zijn voor de rest.
Ik zag Vanas gisteren stiekem allemaal stenen en takken in het eten stoppen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat mij dan ook meer om de 'garpjes' van nep-eters en nep-kopers. En de belachelijke beschuldigingen van stenen en takken in de kledingzakken. Daarmee kunnen streamers zichzelf nog wel eens danig in de voet schieten.
Omdat zij wel de koeien goed doet iit de rest?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Ransjih het volgende:
aike dre lot en bil gaan op isa stemmen
Zulke dingen gebeuren ook buiten Utopia. heel veel bedrijven die grap telefoontjes krijgen die moet je er leren uit te filteren..quote:Op zondag 16 februari 2014 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat mij dan ook meer om de 'garpjes' van nep-eters en nep-kopers. En de belachelijke beschuldigingen van stenen en takken in de kledingzakken. Daarmee kunnen streamers zichzelf nog wel eens danig in de voet schieten.
De angst regeert. Die bolle gaat ontsnappen met 1 stem van "De Elite" ?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb het idee dat ze allemaal op Ruud gaan stemmen, maar niet omdat ie het slecht doet, maar omdat ze bang zijn voor de rest.
of 6quote:Op zondag 16 februari 2014 15:18 schreef Dotteke het volgende:
Goedemorgen, wat een dom kop ben ik, zie nu pas dat je twee streams tegelijk kan kijken
![]()
Iedereen weet het allang, wij ook.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Urb het volgende:
Vanes heeft perongeluk naam van kindje van Lau's vriendin hardop gezegd, maar niemand mocht net nog weten.
Ik ga ze meteen mailen!quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zag Vanas gisteren stiekem allemaal stenen en takken in het eten stoppen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Ransjih het volgende:
aike dre lot en bil gaan op isa stemmen
Duidelijkquote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef renevanlaaren het volgende:
aike dre allemaal op emile en lot en bil nu ook
Moet zij nodig zeggenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:23 schreef Ransjih het volgende:
andrea : emil is egoïstisch, wij zijn givers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |