SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Go!"Zien, Horen, Typen" het gezamenlijke geheugen van Utopia, COS
Tuurlijk beslist hij maar ik zou het wel een zwaktebod vinden. De redaktie laat dingen toe waar mensen nu eenmaal op reageren.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:06 schreef Copycat het volgende:
Nou, ik denk dat dat vooral in handen van John de Mol zelf ligt, wat en of er iets gebeurt met de streams. Als hij genoeg heeft van die kinderachtige inmenging van buiten die het programma in de weg gaan zitten, kan hij wel eens dat veto nemen.
Het is bijna prostitutie, net als dat douchen met Billy.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:16 schreef Brabopapa het volgende:
Lot zit zich in te smeren met mascara... ze moet mannen gaan toejuichen van boetkamp, Isa draagt nooit mascara, Lau ook niet denk ik
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:11 schreef Urb het volgende:
boetkamper "allochtoon-proof, hek op slot"
Helemaal top Lot.quote:
Het gaat mij dan ook meer om de 'garpjes' van nep-eters en nep-kopers. En de belachelijke beschuldigingen van stenen en takken in de kledingzakken. Daarmee kunnen streamers zichzelf nog wel eens danig in de voet schieten.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:17 schreef beequeen het volgende:
Tuurlijk beslist hij maar ik zou het wel een zwaktebod vinden. De redaktie laat dingen toe waar mensen nu eenmaal op reageren.
Het toelaten van wiet, gedoe met de melk en de koeien, vreemde bedragen in of uit de kas, rekeningen die verdwijnen enz.
Ze proberen dat te verbloemen maar dat lukt niet altijd. De inwoners zijn daar veuls te loslippig voor.
Zelf zou ik nooit mailen maar geef ze de kost die het wel doen.
Dat meen je niet?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:18 schreef Dotteke het volgende:
Goedemorgen, wat een dom kop ben ik, zie nu pas dat je twee streams tegelijk kan kijken
![]()
Van Andrea begrijp ik het wel.. de passie die ze heeft voor de koeien hèquote:Op zondag 16 februari 2014 15:19 schreef Ransjih het volgende:
billy en lot ergeren zich aan isa en de koeien, zeggen niet waarom
en andrea mag niet eens helpen en wil dat zo graag
Toch hebben zo voor weinig geld tv exposure gekocht, dus dat gaat wel door. die mannen maken er een event van met een etentje na.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:15 schreef ANTPQ-36 het volgende:
9 man boetkamp.
Die klassen worden ook steeds grooter.
Ok, dat ben ik met je eens. Te flauw voor woorden.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:19 schreef Copycat het volgende:
Het gaat mij dan ook meer om de 'garpjes' van nep-eters en nep-kopers. En de belachelijke beschuldigingen van stenen en takken in de kledingzakken. Daarmee kunnen streamers zichzelf nog wel eens danig in de voet schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |