negerquote:Op zondag 16 februari 2014 00:40 schreef OllieWilliams het volgende:
weer beste topic ooit deze man is on fire
Klinkt als een lied van Bløf.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Welke arie
Oftewel neem ik jou of neem jij mij
1973quote:Op zondag 16 februari 2014 00:47 schreef raptorix het volgende:
WA is dan ook voor hommo's, ik heb nog nooit WA, Skype of ping gebruikt en mis het ook niet.
Mijn vader gebruikt zelfs WhatsApp. Is hij ook hommo?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:47 schreef raptorix het volgende:
WA is dan ook voor hommo's, ik heb nog nooit WA, Skype of ping gebruikt en mis het ook niet.
hebben je ouders nog regelmatig seks met elkaar?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:52 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
Mijn vader gebruikt zelfs WhatsApp. Is hij ook hommo?
Wat is stronken?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
TS gaat hard deze avond, ook stronken TS?
Ik wil wel testen. Geef jou zelfs een schadevergoeding voor de eventuele schade die ik aanricht bij jouw vader.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:52 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
WA heeft geen sneltoetsen.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar hoe werkt dat? heb je gewon wat kontmaatjes onder de sneltoets ofzo?
TS is niet veel gewend denk ikquote:Op zondag 16 februari 2014 00:54 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]![]()
Duidelijk niet uit de hood.
Op anaal gebied wel vrees ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
TS is niet veel gewend denk ik
Qftquote:Op zondag 16 februari 2014 00:54 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]![]()
De hood.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:54 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]![]()
Surequote:Op zondag 16 februari 2014 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit drugs gedaan, dus nee.
een homo zonder poppersquote:Op zondag 16 februari 2014 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alcohol is ook drugs mi mangquote:Op zondag 16 februari 2014 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Poppers nooit gedaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Surejij denk dat poppers geen drugs zijn?
Oke, geen andere drugs dan alcohol dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Alcohol is ook drugs mi mang
elitaire kontkruiperquote:Op zondag 16 februari 2014 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
De hood.Grgr vanuit het goede milieu.
Het goede milieuquote:Op zondag 16 februari 2014 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
De hood.Grgr vanuit het goede milieu.
Pussy die je bentquote:Op zondag 16 februari 2014 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oke, geen andere drugs dan alcohol dan.
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Pussy die je bentsnap wel dat je van negerpenis hodut
Keertje samen blowen dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Pussy die je bentsnap wel dat je van negerpenis hodut
Wettelijke Aansprakelijkheid.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
WhatsApp. Leef je onder een steen of zo?
Als we gaan blowen doen we blowen deluxe.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Bovenop al meerdere keren gedaanen voor de fellowship
Mijn gaydar is prut, sorry.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
TS, hoe ontwikkel je een gaydar? Ik heb een nieuwe huisgenoot en ik vermoed dat ie gay is, maar weet het niet zeker.
Flikker op, mentale jostitosti.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:03 schreef Spongeboss het volgende:
Klote kontenbonkers, moeten oprotten.
Insert penis in ariequote:Op zondag 16 februari 2014 01:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
TS, hoe ontwikkel je een gaydar? Ik heb een nieuwe huisgenoot en ik vermoed dat ie gay is, maar weet het niet zeker.
Vieze poepstamper ga weg man, mannen die door een vrouw met strap-on zijn genomen dat zijn de echte!quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Vieze poepstamper ga weg man, mannen die door een vrouw met strap-on zijn genomen dat zijn de echte!
Wacht maar ze komen je halen!quote:
Terecht. Terecht dat jij opgesloten bent.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Vieze poepstamper ga weg man, mannen die door een vrouw met strap-on zijn genomen dat zijn de echte!
Mannen die dat niet zijn zijn of homo of kindquote:Op zondag 16 februari 2014 01:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
terechte strugglequote:
Hm, ga het wel eens proberenquote:Op zondag 16 februari 2014 01:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Insert penis in arie
Afgaande op de response is het wel duidelijk of je met een.homo of een te maken heb
Ik dacht Willem-Alexanderquote:Op zondag 16 februari 2014 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
WhatsApp. Leef je onder een steen of zo?
Moet jij hoth niet nuecken!?quote:
Ja had vanavond nog sex met hem, je meost nog de groeten hebben trouwens.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:52 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
Zonder WA, tuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja maar een heel stuk moderner dan jouw denk ik.
Wat moet ik met WA? Als ik iets wil mail ik wel, iedereen die ik ken heeft gewoon mail, en ik hoef echt niet via WA te weten als iemand een scheet heeft gelaten.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat moet ik met WA? Als ik iets wil mail ik wel, iedereen die ik ken heeft gewoon mail, en ik hoef echt niet via WA te weten als iemand een scheet heeft gelaten.
Je bent een een ouwe lul, grgr.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat moet ik met WA? Als ik iets wil mail ik wel, iedereen die ik ken heeft gewoon mail, en ik hoef echt niet via WA te weten als iemand een scheet heeft gelaten.
Jij bent zeker zo een treurig figuur dat in het OV de hele tijd als een gek als zijn vrienden aan het "appen" is.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]de huidige generatie coolste bazen gebruikt toch geen mail meer man jezus christus ga eens met je tijd mee
Liever een ouwe lul dan een triest figuur die hele tijd nutteloze berichtjes stuurt, maar om concreet te zijn, wat heeft WA als voordeel boven mail?quote:
Nee, ik ben zo'n type die gratis 6x per dag tussen roffa en dh reist en alle reizigers vraagt of ze iets kenne misse voor de dag en nagt opvangquote:Op zondag 16 februari 2014 01:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo een treurig figuur dat in het OV de hele tijd als een gek als zijn vrienden aan het "appen" is.
Lul er maar omheen, geef gewoon antwoord.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo'n type die gratis 6x per dag tussen roffa en dh reist en alle reizigers vraagt of ze iets kenne misse voor de dag en nagt opvang
Om eerlijk te zijn, nee.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lul er maar omheen, geef gewoon antwoord.
Yeah, waar hadden we het ook alweer over?quote:
9 vierkante meter hou je niet uit johquote:Op zondag 16 februari 2014 05:14 schreef BlueJeans het volgende:
Ik ga op kamers en wil graag mijn kamer zo inrichten. Had ik maar meer geld
Lekker dat knusse en volle op slechts 9 vierkante meter![]()
[ http://img32.imageshack.us/img32/986/ikeaz.jpg (copy/paste deze link) ]
Groningenquote:Op zondag 16 februari 2014 05:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
9 vierkante meter hou je niet uit joh![]()
Waar ga je.op kamers?
quote:Op zondag 16 februari 2014 05:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ah, wacht. Zat jij niet te haten op delluf?
Rtquote:Op zondag 16 februari 2014 05:17 schreef Sauslepel het volgende:
Maar 9 vierkante meter is edht te weinig
Lol wutquote:Op zondag 16 februari 2014 05:17 schreef BlueJeans het volgende:
Heb nog geen kamer hoor! Ga pas volgend jaar. Liefst kamer van 12 vierkante meter, maar 9 vierkante meter kan ik ook wel mee leven. Hou graag van klein
Ik geen balkonquote:Op zondag 16 februari 2014 05:18 schreef OllieWilliams het volgende:
Heb zelf 16m2 met een flink balkon er aan
Ah das ook nicequote:Op zondag 16 februari 2014 05:19 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ik geen balkonWel eigen keuken/badkamer/toilet
Heb nu een tweepersoonsbed! Maarja wat moet ik met een tweepersoonsbed in een klein kamertje, dat maakt je kamer zo kleinquote:Op zondag 16 februari 2014 05:20 schreef Sauslepel het volgende:
tweepersoonsbed is wel basisbehoefte.
Heb wel zo'n klein gallerijtje voor, ongeveer een meter breed, maar ik woon niet aan het einde van de rij, dus soms moeten er mensen langslopenquote:Op zondag 16 februari 2014 05:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ah das ook nice
Balkonnetje geniet ik wel echt.van though![]()
Slapenquote:Op zondag 16 februari 2014 05:20 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Heb nu een tweepersoonsbed! Maarja wat moet ik met een tweepersoonsbed in een klein kamertje, dat maakt je kamer zo klein
Bank, tweepersoonsbed, groot bureau, kast, dubbele deur naar balkon want lekker in de zomerquote:Op zondag 16 februari 2014 05:19 schreef BlueJeans het volgende:
16 is echt te groot. Wat moet ik met al die ruimte, wie gaat dat schoonmaken?Ik denk dat 12 perfect zou zijn, kan er nog een bank enzo.
Daarom grotere kamerquote:Op zondag 16 februari 2014 05:20 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Heb nu een tweepersoonsbed! Maarja wat moet ik met een tweepersoonsbed in een klein kamertje, dat maakt je kamer zo klein
Dit, en wasmachine/wasrek.quote:Op zondag 16 februari 2014 05:21 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Bank, tweepersoonsbed, groot bureau, kast, dubbele deur naar balkon want lekker in de zomeris wel een verdomde teringzooi bij mij trouwens
Maar dan betaal je ook meer. En liever een kleinere kamer die goedkoper is dan andersom (al is locatie en staat natuurlijk ook belangrijk voor de prijs, maar dat terzijde)quote:
Hardhoutquote:Op zondag 16 februari 2014 05:23 schreef OllieWilliams het volgende:
Geen idee wat voor vloer hier eigenlijk ligt. Meen iets van laminaat. Of zeil. Geen idee
Ach ja. Eerst maar eens een kamer zoeken, is lang zo makkelijk nietquote:Op zondag 16 februari 2014 05:22 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Maar dan betaal je ook meer. En liever een kleinere kamer die goedkoper is dan andersom (al is locatie en staat natuurlijk ook belangrijk voor de prijs, maar dat terzijde)
Ja, maar neem tussenjaar (want moet natuurkunde certificaat halen voor toelating).quote:Op zondag 16 februari 2014 05:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ach ja. Eerst maar eens een kamer zoeken, is lang zo makkelijk nietzit je nu in de 6e?
Zo'n natuurkundecertificaat moet redelijk te doen zijn in een jaar? Wat ga je de rest van het jaar doen?quote:Op zondag 16 februari 2014 05:25 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja, maar neem tussenjaar (want moet natuurkunde certificaat halen voor toelating).
Hopelijk een heleboel werken, dan kan ik dat weer gebruiken voor m'n kamer of verdere kosten of als buffer.quote:Op zondag 16 februari 2014 05:25 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Zo'n natuurkundecertificaat moet redelijk te doen zijn in een jaar? Wat ga je de rest van het jaar doen?
Slimquote:Op zondag 16 februari 2014 05:26 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hopelijk een heleboel werken, dan kan ik dat weer gebruiken voor m'n kamer of verdere kosten of als buffer.
Wat ga je studeren?quote:Op zondag 16 februari 2014 05:25 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja, maar neem tussenjaar (want moet natuurkunde certificaat halen voor toelating).
Zal moeilijk wordenquote:Op zondag 16 februari 2014 05:27 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
SlimIs sowieso handig om wat extra geld te hebben. Behoed jezelf ervoor dat je het niet allemaal spendeert aan kleren oid
Ja, ik ken het. Heb ook een tijd gewerkt voordat ik ging studeren. Helaas is het moeilijk om je uitgavenpatroon terug te schroeven. Dus beter het leeuwendeel van het geld wat je verdient wegzetten zodat je het niet kan verbrassenquote:Op zondag 16 februari 2014 05:29 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Zal moeilijk wordenBen best wel van mooie kleertjes en vooral heel veel (en dure!) haarverzorging en klein beetje aan make-up. Maar goed, heb opzich geen gat in mijn hand en kan wel sparen, maar er zijn van die maanden dat meer uitgeeft aan kleren dan eigenlijk nodig is.
Truste, en sterktequote:Op zondag 16 februari 2014 05:30 schreef OllieWilliams het volgende:
Maarja ik ga tukken, wekker gaat over 3,5 uur
quote:Op zondag 16 februari 2014 05:30 schreef OllieWilliams het volgende:
Maarja ik ga tukken, wekker gaat over 3,5 uur
Euhm zou het wel leuk vinden om in een kledingzaak te werken, zoals Vero Modaquote:Op zondag 16 februari 2014 05:33 schreef Sauslepel het volgende:
Wat zou je graag voor werk doen in je tussenjaar?
quote:Op zondag 16 februari 2014 05:34 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Euhm zou het wel leuk vinden om in een kledingzaak te werken, zoals Vero Moda
Of horeca, maar hoor dat dat best wel zwaar werk is.quote:Op zondag 16 februari 2014 05:35 schreef Sauslepel het volgende:
[..]Dat gaat wel samen met dat kleertjes verhaal eerder
Horeca schijnt wel zwaar te zijn. Heb zelf wel in een ijssalon gewerkt, maar dat is toch anders dan normale horeca. Was wel hard werken hoorquote:Op zondag 16 februari 2014 05:36 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Of horeca, maar hoor dat dat best wel zwaar werk is.
Heb wel gehoord dat soms pauzes moeten worden overgeslagen, verplichte overuren omdat het zo druk is. En natuurlijk: jij moet werken als iedereen vrij is.quote:Op zondag 16 februari 2014 05:37 schreef Sauslepel het volgende:
En horeca heeft vaak vervelende uren
Hm maar het belangrijkste is natuurlijk dat ik mijn Natuurkunde haal omdat ik gewoon het jaar erop wil studeren en het me 1500 euro uit eigen zak kostquote:Op zondag 16 februari 2014 05:38 schreef Sauslepel het volgende:
Daarentegen zou je wellicht op een dag zowel naar school kunnen gaan als werken. Overdag school, 's avonds werken. Dat gaat bij een kledingzaak vaak niet zo goed.
Ja, precies dat laatstequote:Op zondag 16 februari 2014 05:38 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Heb wel gehoord dat soms pauzes moeten worden overgeslagen, verplichte overuren omdat het zo druk is. En natuurlijk: jij moet werken als iedereen vrij is.
1500 voor Natuurkunde? Dat is best pittig, maar als je graag biologie wil studeren heb je weinig keuze natuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 05:39 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hm maar het belangrijkste is natuurlijk dat ik mijn Natuurkunde haal omdat ik gewoon het jaar erop wil studeren en het me 1500 euro uit eigen zak kostDus niet teveel werken, maar ik zie wel
Da's kut.quote:Op zondag 16 februari 2014 05:39 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ja, precies dat laatste
IJssalon was een bijbaan voor me, dus oproepbasis, werd ik haast iedere dag opgeroepen, en als het regende mocht ik weer eerder naar huis.. Ja, daar heb ik toch niets aan
Uhu, there is no other way, weet al zeker dat dat het enige is wat ik wil: biologie studeren. Dus naja, dan moet ik dat jaartje (en het prijskaartje) maar voor lief nemen.quote:Op zondag 16 februari 2014 05:40 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
1500 voor Natuurkunde? Dat is best pittig, maar als je graag biologie wil studeren heb je weinig keuze natuurlijk.
Heel erg kut, dus ga niet bij een ijssalon werken. Je hebt alle nadelen van de horeca (druk, hard werken, vervelende uren) maar geen van de voordelen (fooi)quote:
Haha oke thanks voor de tipquote:Op zondag 16 februari 2014 05:41 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Heel erg kut, dus ga niet bij een ijssalon werken. Je hebt alle nadelen van de horeca (druk, hard werken, vervelende uren) maar geen van de voordelen (fooi)
Ik ben echt een ijs-freak, dus weet of dat een goed idea is tenzij ik vierkant wil wordenquote:Op zondag 16 februari 2014 05:42 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Mocht overigens wel onbeperkt ijs eten
Ik was ook best een ijs-freak, maar dat heb ik daar wel snel afgeleerd. Als je de hele dag met je hoofd boven het ijs hangt leer je dat snel afquote:Op zondag 16 februari 2014 05:42 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik ben echt een ijs-freak, dus weet of dat een goed idea is tenzij ik vierkant wil worden
Cocosijs met een yogurtbasisquote:Op zondag 16 februari 2014 05:43 schreef BlueJeans het volgende:
Cocos- en mangoijs. Hmm!![]()
Maar nr 1: yoghurtijs.![]()
![]()
Wat? Daar staat WA echt voor. Maar tegenwoordig maakt men voor alles zelfbedachte afkortingen. WAen whappen, zelfs appen.quote:
Boeit mij die afkorting nou. Vind jou gewoon een verschrikkelijk irritant ventje.quote:Op zondag 16 februari 2014 07:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat? Daar staat WA echt voor. Maar tegenwoordig maakt men voor alles zelfbedachte afkortingen. WAen whappen, zelfs appen.
Hoezo?quote:Op zondag 16 februari 2014 09:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Boeit mij die afkorting nou. Vind jou gewoon een verschrikkelijk irritant ventje.
Frustraties, jongen?quote:Op zondag 16 februari 2014 01:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Moet jij hoth niet nuecken!?
Of ben je dat nu ook aan het doen!? *iets mompelt over de telefoonjeugd*
Ja maar eckte bazen hebben daar sowieso geen moeite mee.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Godverdomme moeilijker dan stoppen met roken.
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:47 schreef raptorix het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 05:43 schreef BlueJeans het volgende:
Cocos- en mangoijs. Hmm!![]()
Maar nr 1: yoghurtijs.![]()
![]()
Ga toch lekker vliegtuigjes vouwen, ga ik kanker genezen ja, grgr.quote:
Er is al lang een medicijn tegen kanker maar wordt van de wereld weggehouden omdat de overheden er baat bij hebben dat mensen eraan sterven #onrecht #theworldissuchaterribleplacequote:Op zondag 16 februari 2014 11:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga toch lekker vliegtuigjes vouwen, ga ik kanker genezen ja, grgr.
Loeminadi! Open je ogen!quote:Op zondag 16 februari 2014 11:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Er is al lang een medicijn tegen kanker maar wordt van de wereld weggehouden omdat de overheden er baat bij hebben dat mensen eraan sterven #onrecht #theworldissuchaterribleplace
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |