negerquote:Op zondag 16 februari 2014 00:40 schreef OllieWilliams het volgende:
weer beste topic ooit deze man is on fire
Klinkt als een lied van Bløf.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Welke arie
Oftewel neem ik jou of neem jij mij
1973quote:Op zondag 16 februari 2014 00:47 schreef raptorix het volgende:
WA is dan ook voor hommo's, ik heb nog nooit WA, Skype of ping gebruikt en mis het ook niet.
Mijn vader gebruikt zelfs WhatsApp. Is hij ook hommo?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:47 schreef raptorix het volgende:
WA is dan ook voor hommo's, ik heb nog nooit WA, Skype of ping gebruikt en mis het ook niet.
hebben je ouders nog regelmatig seks met elkaar?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:52 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
Mijn vader gebruikt zelfs WhatsApp. Is hij ook hommo?
Wat is stronken?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
TS gaat hard deze avond, ook stronken TS?
Ik wil wel testen. Geef jou zelfs een schadevergoeding voor de eventuele schade die ik aanricht bij jouw vader.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:52 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
WA heeft geen sneltoetsen.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar hoe werkt dat? heb je gewon wat kontmaatjes onder de sneltoets ofzo?
TS is niet veel gewend denk ikquote:Op zondag 16 februari 2014 00:54 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]![]()
Duidelijk niet uit de hood.
Op anaal gebied wel vrees ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
TS is niet veel gewend denk ik
Qftquote:Op zondag 16 februari 2014 00:54 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]![]()
De hood.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:54 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]![]()
Surequote:Op zondag 16 februari 2014 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit drugs gedaan, dus nee.
een homo zonder poppersquote:Op zondag 16 februari 2014 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alcohol is ook drugs mi mangquote:Op zondag 16 februari 2014 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Poppers nooit gedaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Surejij denk dat poppers geen drugs zijn?
Oke, geen andere drugs dan alcohol dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Alcohol is ook drugs mi mang
elitaire kontkruiperquote:Op zondag 16 februari 2014 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
De hood.Grgr vanuit het goede milieu.
Het goede milieuquote:Op zondag 16 februari 2014 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
De hood.Grgr vanuit het goede milieu.
Pussy die je bentquote:Op zondag 16 februari 2014 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oke, geen andere drugs dan alcohol dan.
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Pussy die je bentsnap wel dat je van negerpenis hodut
Keertje samen blowen dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Pussy die je bentsnap wel dat je van negerpenis hodut
Wettelijke Aansprakelijkheid.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
WhatsApp. Leef je onder een steen of zo?
Als we gaan blowen doen we blowen deluxe.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Bovenop al meerdere keren gedaanen voor de fellowship
Mijn gaydar is prut, sorry.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
TS, hoe ontwikkel je een gaydar? Ik heb een nieuwe huisgenoot en ik vermoed dat ie gay is, maar weet het niet zeker.
Flikker op, mentale jostitosti.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:03 schreef Spongeboss het volgende:
Klote kontenbonkers, moeten oprotten.
Insert penis in ariequote:Op zondag 16 februari 2014 01:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
TS, hoe ontwikkel je een gaydar? Ik heb een nieuwe huisgenoot en ik vermoed dat ie gay is, maar weet het niet zeker.
Vieze poepstamper ga weg man, mannen die door een vrouw met strap-on zijn genomen dat zijn de echte!quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Vieze poepstamper ga weg man, mannen die door een vrouw met strap-on zijn genomen dat zijn de echte!
Wacht maar ze komen je halen!quote:
Terecht. Terecht dat jij opgesloten bent.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Vieze poepstamper ga weg man, mannen die door een vrouw met strap-on zijn genomen dat zijn de echte!
Mannen die dat niet zijn zijn of homo of kindquote:Op zondag 16 februari 2014 01:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
terechte strugglequote:
Hm, ga het wel eens proberenquote:Op zondag 16 februari 2014 01:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Insert penis in arie
Afgaande op de response is het wel duidelijk of je met een.homo of een te maken heb
Ik dacht Willem-Alexanderquote:Op zondag 16 februari 2014 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
WhatsApp. Leef je onder een steen of zo?
Moet jij hoth niet nuecken!?quote:
Ja had vanavond nog sex met hem, je meost nog de groeten hebben trouwens.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:52 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
Zonder WA, tuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja maar een heel stuk moderner dan jouw denk ik.
Wat moet ik met WA? Als ik iets wil mail ik wel, iedereen die ik ken heeft gewoon mail, en ik hoef echt niet via WA te weten als iemand een scheet heeft gelaten.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat moet ik met WA? Als ik iets wil mail ik wel, iedereen die ik ken heeft gewoon mail, en ik hoef echt niet via WA te weten als iemand een scheet heeft gelaten.
Je bent een een ouwe lul, grgr.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat moet ik met WA? Als ik iets wil mail ik wel, iedereen die ik ken heeft gewoon mail, en ik hoef echt niet via WA te weten als iemand een scheet heeft gelaten.
Jij bent zeker zo een treurig figuur dat in het OV de hele tijd als een gek als zijn vrienden aan het "appen" is.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]de huidige generatie coolste bazen gebruikt toch geen mail meer man jezus christus ga eens met je tijd mee
Liever een ouwe lul dan een triest figuur die hele tijd nutteloze berichtjes stuurt, maar om concreet te zijn, wat heeft WA als voordeel boven mail?quote:
Nee, ik ben zo'n type die gratis 6x per dag tussen roffa en dh reist en alle reizigers vraagt of ze iets kenne misse voor de dag en nagt opvangquote:Op zondag 16 februari 2014 01:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo een treurig figuur dat in het OV de hele tijd als een gek als zijn vrienden aan het "appen" is.
Lul er maar omheen, geef gewoon antwoord.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo'n type die gratis 6x per dag tussen roffa en dh reist en alle reizigers vraagt of ze iets kenne misse voor de dag en nagt opvang
Om eerlijk te zijn, nee.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lul er maar omheen, geef gewoon antwoord.
Yeah, waar hadden we het ook alweer over?quote:
9 vierkante meter hou je niet uit johquote:Op zondag 16 februari 2014 05:14 schreef BlueJeans het volgende:
Ik ga op kamers en wil graag mijn kamer zo inrichten. Had ik maar meer geld
Lekker dat knusse en volle op slechts 9 vierkante meter![]()
[ http://img32.imageshack.us/img32/986/ikeaz.jpg (copy/paste deze link) ]
Groningenquote:Op zondag 16 februari 2014 05:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
9 vierkante meter hou je niet uit joh![]()
Waar ga je.op kamers?
quote:Op zondag 16 februari 2014 05:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ah, wacht. Zat jij niet te haten op delluf?
Rtquote:Op zondag 16 februari 2014 05:17 schreef Sauslepel het volgende:
Maar 9 vierkante meter is edht te weinig
Lol wutquote:Op zondag 16 februari 2014 05:17 schreef BlueJeans het volgende:
Heb nog geen kamer hoor! Ga pas volgend jaar. Liefst kamer van 12 vierkante meter, maar 9 vierkante meter kan ik ook wel mee leven. Hou graag van klein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |