Gefeli, je bent de eerste vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op zondag 16 februari 2014 02:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gefeli, je bent de eerste vandaag
Wat is mijn prijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A bezem tfoequote:
Niet hier in ieder geval, gr gr.quote:
Home.quote:
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________quote:Op zondag 16 februari 2014 02:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
En weg zinn ze. Grotendeels dan
Hebje meerrrrr?!
Nah, tot 01:04 gekeken, geen moment gelachen.quote:Op zondag 16 februari 2014 02:42 schreef Nikmans het volgende:
Dit is best leuk
http://www.dailymotion.co(...)nts-sur-la-glace_fun
Ik zeg ook niet hilarisch maar best leukquote:Op zondag 16 februari 2014 02:45 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Nah, tot 01:04 gekeken, geen moment gelachen.
Ik zal nogmaals kijken.quote:Op zondag 16 februari 2014 02:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet hilarisch maar best leuk
Ook uit oude tijden:quote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 16 februari 2014 02:42 schreef Nikmans het volgende:
Dit is best leuk
http://www.dailymotion.co(...)nts-sur-la-glace_fun
Je moederquote:Op zondag 16 februari 2014 03:04 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ach, ik was om. 12u al zat. Kater begint zo langzamerhand al te komen.heb koppijn als de nete iig.quote:Op zondag 16 februari 2014 03:21 schreef imikethat het volgende:
En het is nog
Maar 3 uur, moet je nagaan
QFT!quote:Op zondag 16 februari 2014 03:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Deze vergeten te adoreren
Nirvana
Niks gewendquote:Op zondag 16 februari 2014 03:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ach, ik was om. 12u al zat. Kater begint zo langzamerhand al te komen.heb koppijn als de nete iig.
quote:
neequote:
Die is wel oké inderdaad, maar Toto is sowieso een bietje matigquote:
Zijn wel leuk voor één nummertje, maar ook veel langer moet hiet niet duren. Liever The Smithsquote:Op zondag 16 februari 2014 04:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die is wel oké inderdaad, maar Toto is sowieso een bietje matig
metallica titel gespot, niet gekliktquote:Op zondag 16 februari 2014 04:03 schreef OllieWilliams het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)er_sandman_live.html
Ben ook geen fan van Metallica, maar dat filmpje kan je niet disliken... Fucking een miljoen Russen uit hun plaat. Stel je voor dat jij besloot een bandje op te richten met een paar vrienden en tien jaar later word je door een uitzinnige menigte van meer dan een miljoen Russen geadoreerdquote:Op zondag 16 februari 2014 04:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
metallica titel gespot, niet geklikt
fack die zwemmelquote:Op zondag 16 februari 2014 04:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ben ook geen fan van Metallica, maar dat filmpje kan je niet disliken... Fucking een miljoen Russen uit hun plaat. Stel je voor dat jij besloot een bandje op te richten met een paar vrienden en tien jaar later word je door een uitzinnige menigte van meer dan een miljoen Russen geadoreerd![]()
![]()
![]()
quote:
kkrnerdquote:
Gast, ga niet haten. The Clash is wel gewoon klasse.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:22 schreef deadprez het volgende:
the clash, voor punkertjes die niet verder komen dan de top40 van 1979
Neequote:Op zondag 16 februari 2014 04:22 schreef Sauslepel het volgende:
Hebben jullie wel eens gehoord dat er in Englishman in New York dolfijnengeluidjes zitten?
quote:
quote:
vind je dat echt goede muziek ja?quote:
Fleetwood Mac is gewoon nice. Wel al zeker 5-6 jaar niet meer naar geluisterd. Maar tochquote:Op zondag 16 februari 2014 04:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind je dat echt goede muziek ja?
quote:and when your mind is dead
empty eyes sit in your head
and you sense there's nothing left
with every passing breath
but you solider each day
why should thoughts get in the way?
there's a place for you right here
'cuz conformity hides fear
I'd say to you
I'd say to you "just try to change"
empty minds can fill again
we're not doomed by any fate
and it will never be too late
unless you die like all my friends
meeting silent jaded ends
then a lesson might be learned
you can fade away and burn
the two are not exclusive things
but the sorrow that they bring
it can jade us all to hate
'cuz empty lives don't devastate
I'd say to you
I'd say to you "just try to change"
empty lives can fill again
we're not doomed by any fate
and it can never be too late
it's a wheel of betrayal
it's a static emotion
it's the will to survive
with an inborn devotion
it's the courage to change
and admit your mistakes
it's the chance to rise up
with the raising of stakes
it's your consciousness
and the guilt you must feel
it's the time to stand up
and take back your raw deals
because the time has come
to put folks before wealth
or you will lose your family
friends and yourself
it's the horror and terror
that you sweep out of sight
it's the blaming of others
to help you sleep at night
it's the raping and death
that lies under your smile
it's the real estate
and the cash that you pile
it's all of these things
that are causing us pain
so I'll tell to your ass "just try to change"
'cuz empty lives can fill again
yes empty lives can fill again
Haten op Fleetwood Macquote:Op zondag 16 februari 2014 04:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind je dat echt goede muziek ja?
quote:Op zondag 16 februari 2014 04:35 schreef Sauslepel het volgende:
Hey BlueJeans, nog een geile boy kunnen fixen?
Ohquote:Op zondag 16 februari 2014 04:36 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nah altijd te druk bezig met dansen.
Foksters doen niet aan seksualiteit![]()
Moet altijd aan Shrek denken dan.quote:
Hahha, zijn aardig wat malibu-cola's doorheen gegaan.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 04:41 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hahha, zijn aardig wat malibu-cola's doorheen gegaan.![]()
Maar gelukkig nog wel in de hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
quote:Op zondag 16 februari 2014 04:44 schreef BlueJeans het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen, want geen fobo.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:45 schreef Sauslepel het volgende:
Vooral hier op FOK! zetten, hoeveel DMs heb je inmiddels binnen?
Maar wie is er nou online om dit tijdstip?quote:Op zondag 16 februari 2014 04:46 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Maar je hebt een vrouwelijk icoontje, en je zegt dat je geil bent. Moet voldeonde zijn
Nee want dat is gewoon goeie tekst, zegt niks over mezelfquote:Op zondag 16 februari 2014 04:48 schreef Sauslepel het volgende:
Ik zal die met dat filmpje van Lana del Rey ook even editten
Jurkje omhoog gedeelte wel?quote:Op zondag 16 februari 2014 04:49 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee want dat is gewoon goeie tekst, zegt niks over mezelf
Hoort erbij (gebeurt namelijk in het clipje)quote:
Ben al blij dat ik mijn veilige zolderkamer zit inderdaad. Ik kan (en wil) geen man regelen want je kunt niet meer naar binnen in de kroeg: tot 2 uur maar.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:51 schreef Sauslepel het volgende:
Maar ga je nog een man regelen bij de kroeg? Of ben je blij dat je weer veilig op je zolderkamer zit?
Je kan toch buiten de kroeg gaan wachtenquote:Op zondag 16 februari 2014 04:52 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ben al blij dat ik mijn veilige zolderkamer zit inderdaad. Ik kan (en wil) geen man regelen want je kunt niet meer naar binnen in de kroeg: tot 2 uur maar.
quote:Op zondag 16 februari 2014 04:53 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Je kan toch buiten de kroeg gaan wachten
Van lurken naar registeren naar elke dag FOK!en, what happenedquote:
F1732839 ben jij dat?quote:Op zondag 16 februari 2014 04:55 schreef Sauslepel het volgende:
Die mannen die je buiten de kroeg zou kunnen regelen hebben waarschijnlijk heel weinig skills.
En sowieso kunnen ze niet tippen aan de 30cm-standaard van FOK!
Moet sowieso iemand hebben die ik in de kont kan plassen en anaal kan laten vernederen.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:55 schreef Sauslepel het volgende:
Die mannen die je buiten de kroeg zou kunnen regelen hebben waarschijnlijk heel weinig skills.
En sowieso kunnen ze niet tippen aan de 30cm-standaard van FOK!
Dan kun je beter naar de kroeg gaan, daar zitten al die beta en battie boys.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:56 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Moet sowieso iemand hebben die ik in de kont kan plassen en anaal kan laten vernederen.
Hm.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:57 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar de kroeg gaan, daar zitten al die beta en battie boys.
Op FOK! alleen alfas.
Ik sta sinds recentelijk bekend als Pauslepel, maar ik vergeef je.quote:Op zondag 16 februari 2014 05:00 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hm.
Hé sauslepel, houd jij ook zo van hobbies?
Dacht even "wat voor wijvendrankjes drink jij?quote:Op zondag 16 februari 2014 04:41 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hahha, zijn aardig wat malibu-cola's doorheen gegaan.![]()
Maar gelukkig nog wel in de hand kunnen houden
quote:Op zondag 16 februari 2014 05:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dacht even "wat voor wijvendrankjes drink jij?" maar checkte je profiel en zag dat het goed was.
Arriverderci, ciao.quote:Op zondag 16 februari 2014 05:04 schreef OllieWilliams het volgende:
Het werd avond en het werd morgen, de 15e dag
Ariverdeci of hoe d neuq je dat ook spelt
Mwah niet mee eensquote:Op zondag 16 februari 2014 05:03 schreef BlueJeans het volgende:
[..]![]()
Overigens: vrouwen die bier drinken
Opnemenquote:Op zondag 16 februari 2014 05:05 schreef BlueJeans het volgende:
Hot summer nights, mid-July,
When you and I were forever young![]()
Deze ga ik zingen volgende maand voor school, yeah.
quote:Op zondag 16 februari 2014 05:05 schreef OllieWilliams het volgende:
Lana del rey![]()
Ik merk het al, ik moet weg hier
Hahha, nou meestal plaats ik niks van haar, maar heel soms wel(alleen bij bagger/SC). Geen Lana Del Rey verder meer, don't worryquote:Op zondag 16 februari 2014 05:05 schreef OllieWilliams het volgende:
Lana del rey![]()
Ik merk het al, ik moet weg hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |