quote:Op zondag 16 februari 2014 04:35 schreef Sauslepel het volgende:
Hey BlueJeans, nog een geile boy kunnen fixen?
Ohquote:Op zondag 16 februari 2014 04:36 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nah altijd te druk bezig met dansen.
Foksters doen niet aan seksualiteit![]()
Moet altijd aan Shrek denken dan.quote:
Hahha, zijn aardig wat malibu-cola's doorheen gegaan.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 04:41 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hahha, zijn aardig wat malibu-cola's doorheen gegaan.![]()
Maar gelukkig nog wel in de hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
quote:Op zondag 16 februari 2014 04:44 schreef BlueJeans het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen, want geen fobo.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:45 schreef Sauslepel het volgende:
Vooral hier op FOK! zetten, hoeveel DMs heb je inmiddels binnen?
Maar wie is er nou online om dit tijdstip?quote:Op zondag 16 februari 2014 04:46 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Maar je hebt een vrouwelijk icoontje, en je zegt dat je geil bent. Moet voldeonde zijn
Nee want dat is gewoon goeie tekst, zegt niks over mezelfquote:Op zondag 16 februari 2014 04:48 schreef Sauslepel het volgende:
Ik zal die met dat filmpje van Lana del Rey ook even editten
Jurkje omhoog gedeelte wel?quote:Op zondag 16 februari 2014 04:49 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee want dat is gewoon goeie tekst, zegt niks over mezelf
Hoort erbij (gebeurt namelijk in het clipje)quote:
Ben al blij dat ik mijn veilige zolderkamer zit inderdaad. Ik kan (en wil) geen man regelen want je kunt niet meer naar binnen in de kroeg: tot 2 uur maar.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:51 schreef Sauslepel het volgende:
Maar ga je nog een man regelen bij de kroeg? Of ben je blij dat je weer veilig op je zolderkamer zit?
Je kan toch buiten de kroeg gaan wachtenquote:Op zondag 16 februari 2014 04:52 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ben al blij dat ik mijn veilige zolderkamer zit inderdaad. Ik kan (en wil) geen man regelen want je kunt niet meer naar binnen in de kroeg: tot 2 uur maar.
quote:Op zondag 16 februari 2014 04:53 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Je kan toch buiten de kroeg gaan wachten
Van lurken naar registeren naar elke dag FOK!en, what happenedquote:
F1732839 ben jij dat?quote:Op zondag 16 februari 2014 04:55 schreef Sauslepel het volgende:
Die mannen die je buiten de kroeg zou kunnen regelen hebben waarschijnlijk heel weinig skills.
En sowieso kunnen ze niet tippen aan de 30cm-standaard van FOK!
Moet sowieso iemand hebben die ik in de kont kan plassen en anaal kan laten vernederen.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:55 schreef Sauslepel het volgende:
Die mannen die je buiten de kroeg zou kunnen regelen hebben waarschijnlijk heel weinig skills.
En sowieso kunnen ze niet tippen aan de 30cm-standaard van FOK!
Dan kun je beter naar de kroeg gaan, daar zitten al die beta en battie boys.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:56 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Moet sowieso iemand hebben die ik in de kont kan plassen en anaal kan laten vernederen.
Hm.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:57 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar de kroeg gaan, daar zitten al die beta en battie boys.
Op FOK! alleen alfas.
Ik sta sinds recentelijk bekend als Pauslepel, maar ik vergeef je.quote:Op zondag 16 februari 2014 05:00 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hm.
Hé sauslepel, houd jij ook zo van hobbies?
Dacht even "wat voor wijvendrankjes drink jij?quote:Op zondag 16 februari 2014 04:41 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hahha, zijn aardig wat malibu-cola's doorheen gegaan.![]()
Maar gelukkig nog wel in de hand kunnen houden
quote:Op zondag 16 februari 2014 05:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dacht even "wat voor wijvendrankjes drink jij?" maar checkte je profiel en zag dat het goed was.
Arriverderci, ciao.quote:Op zondag 16 februari 2014 05:04 schreef OllieWilliams het volgende:
Het werd avond en het werd morgen, de 15e dag
Ariverdeci of hoe d neuq je dat ook spelt
Mwah niet mee eensquote:Op zondag 16 februari 2014 05:03 schreef BlueJeans het volgende:
[..]![]()
Overigens: vrouwen die bier drinken
Opnemenquote:Op zondag 16 februari 2014 05:05 schreef BlueJeans het volgende:
Hot summer nights, mid-July,
When you and I were forever young![]()
Deze ga ik zingen volgende maand voor school, yeah.
quote:Op zondag 16 februari 2014 05:05 schreef OllieWilliams het volgende:
Lana del rey![]()
Ik merk het al, ik moet weg hier
Hahha, nou meestal plaats ik niks van haar, maar heel soms wel(alleen bij bagger/SC). Geen Lana Del Rey verder meer, don't worryquote:Op zondag 16 februari 2014 05:05 schreef OllieWilliams het volgende:
Lana del rey![]()
Ik merk het al, ik moet weg hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |