Ik geen balkonquote:Op zondag 16 februari 2014 05:18 schreef OllieWilliams het volgende:
Heb zelf 16m2 met een flink balkon er aan
Ah das ook nicequote:Op zondag 16 februari 2014 05:19 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ik geen balkonWel eigen keuken/badkamer/toilet
Heb nu een tweepersoonsbed! Maarja wat moet ik met een tweepersoonsbed in een klein kamertje, dat maakt je kamer zo kleinquote:Op zondag 16 februari 2014 05:20 schreef Sauslepel het volgende:
tweepersoonsbed is wel basisbehoefte.
Heb wel zo'n klein gallerijtje voor, ongeveer een meter breed, maar ik woon niet aan het einde van de rij, dus soms moeten er mensen langslopenquote:Op zondag 16 februari 2014 05:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ah das ook nice
Balkonnetje geniet ik wel echt.van though![]()
Slapenquote:Op zondag 16 februari 2014 05:20 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Heb nu een tweepersoonsbed! Maarja wat moet ik met een tweepersoonsbed in een klein kamertje, dat maakt je kamer zo klein
Bank, tweepersoonsbed, groot bureau, kast, dubbele deur naar balkon want lekker in de zomerquote:Op zondag 16 februari 2014 05:19 schreef BlueJeans het volgende:
16 is echt te groot. Wat moet ik met al die ruimte, wie gaat dat schoonmaken?Ik denk dat 12 perfect zou zijn, kan er nog een bank enzo.
Daarom grotere kamerquote:Op zondag 16 februari 2014 05:20 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Heb nu een tweepersoonsbed! Maarja wat moet ik met een tweepersoonsbed in een klein kamertje, dat maakt je kamer zo klein
Dit, en wasmachine/wasrek.quote:Op zondag 16 februari 2014 05:21 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Bank, tweepersoonsbed, groot bureau, kast, dubbele deur naar balkon want lekker in de zomeris wel een verdomde teringzooi bij mij trouwens
Maar dan betaal je ook meer. En liever een kleinere kamer die goedkoper is dan andersom (al is locatie en staat natuurlijk ook belangrijk voor de prijs, maar dat terzijde)quote:
Hardhoutquote:Op zondag 16 februari 2014 05:23 schreef OllieWilliams het volgende:
Geen idee wat voor vloer hier eigenlijk ligt. Meen iets van laminaat. Of zeil. Geen idee
Ach ja. Eerst maar eens een kamer zoeken, is lang zo makkelijk nietquote:Op zondag 16 februari 2014 05:22 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Maar dan betaal je ook meer. En liever een kleinere kamer die goedkoper is dan andersom (al is locatie en staat natuurlijk ook belangrijk voor de prijs, maar dat terzijde)
Ja, maar neem tussenjaar (want moet natuurkunde certificaat halen voor toelating).quote:Op zondag 16 februari 2014 05:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ach ja. Eerst maar eens een kamer zoeken, is lang zo makkelijk nietzit je nu in de 6e?
Zo'n natuurkundecertificaat moet redelijk te doen zijn in een jaar? Wat ga je de rest van het jaar doen?quote:Op zondag 16 februari 2014 05:25 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja, maar neem tussenjaar (want moet natuurkunde certificaat halen voor toelating).
Hopelijk een heleboel werken, dan kan ik dat weer gebruiken voor m'n kamer of verdere kosten of als buffer.quote:Op zondag 16 februari 2014 05:25 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Zo'n natuurkundecertificaat moet redelijk te doen zijn in een jaar? Wat ga je de rest van het jaar doen?
Slimquote:Op zondag 16 februari 2014 05:26 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hopelijk een heleboel werken, dan kan ik dat weer gebruiken voor m'n kamer of verdere kosten of als buffer.
Wat ga je studeren?quote:Op zondag 16 februari 2014 05:25 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja, maar neem tussenjaar (want moet natuurkunde certificaat halen voor toelating).
Zal moeilijk wordenquote:Op zondag 16 februari 2014 05:27 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
SlimIs sowieso handig om wat extra geld te hebben. Behoed jezelf ervoor dat je het niet allemaal spendeert aan kleren oid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |