Wat? Daar staat WA echt voor. Maar tegenwoordig maakt men voor alles zelfbedachte afkortingen. WAen whappen, zelfs appen.quote:
Boeit mij die afkorting nou. Vind jou gewoon een verschrikkelijk irritant ventje.quote:Op zondag 16 februari 2014 07:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat? Daar staat WA echt voor. Maar tegenwoordig maakt men voor alles zelfbedachte afkortingen. WAen whappen, zelfs appen.
Hoezo?quote:Op zondag 16 februari 2014 09:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Boeit mij die afkorting nou. Vind jou gewoon een verschrikkelijk irritant ventje.
Frustraties, jongen?quote:Op zondag 16 februari 2014 01:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Moet jij hoth niet nuecken!?
Of ben je dat nu ook aan het doen!? *iets mompelt over de telefoonjeugd*
Ja maar eckte bazen hebben daar sowieso geen moeite mee.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Godverdomme moeilijker dan stoppen met roken.
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:47 schreef raptorix het volgende:
WA is dan ook voor hommo's, ik heb nog nooit WA, Skype of ping gebruikt en mis het ook niet.
quote:Op zondag 16 februari 2014 05:43 schreef BlueJeans het volgende:
Cocos- en mangoijs. Hmm!![]()
Maar nr 1: yoghurtijs.![]()
![]()
Ga toch lekker vliegtuigjes vouwen, ga ik kanker genezen ja, grgr.quote:
Er is al lang een medicijn tegen kanker maar wordt van de wereld weggehouden omdat de overheden er baat bij hebben dat mensen eraan sterven #onrecht #theworldissuchaterribleplacequote:Op zondag 16 februari 2014 11:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga toch lekker vliegtuigjes vouwen, ga ik kanker genezen ja, grgr.
Loeminadi! Open je ogen!quote:Op zondag 16 februari 2014 11:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Er is al lang een medicijn tegen kanker maar wordt van de wereld weggehouden omdat de overheden er baat bij hebben dat mensen eraan sterven #onrecht #theworldissuchaterribleplace
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |