SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
Go!
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Geen idee, soms tik ik letterlijk wat ik hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou Rienk willen.
Of doelden ze op een Carradine die dood in zijn hotelkamer hing?
Verweij met zilverquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:41 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
OK dan, zal niet meer gebeuren w m b
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Verweij met zilverBen ik wel blij om... Hij was extra lang in beeld MET ontbloot bovenlijf.... DAMN
Van goud, zilver of brons gemaakt?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef Copycat het volgende:
Op het schavot met die schavuiten! Allemaal aan de galg of op het hakblok.
Welke livestream nummer was dat?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Verweij met zilverBen ik wel blij om... Hij was extra lang in beeld MET ontbloot bovenlijf.... DAMN
Stream 9 is dat. Regiekamer zit op 11.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:43 schreef martend het volgende:
[..]
Welke livestream nummer was dat?
Oh nee hoor haha denk maar echt niet dat Gert me dan niet op het *matje* zou roepen, we zijn allemaal gelijk geloof mequote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ha!
Jij mag alles pOSten, jij doet de SV
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef Ransjih het volgende:
is nico de kleding aan het checken die de bewoners willen kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ook een beschermingsmechanisme zijn. Toen ik nog dik was maakte ik vaak zelf de grappen over overgewicht al voordat een ander het kon doen. Maar leuk vond ik het niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan ik eerlijk gezegd wel van Hakim waarderen. Meestal schiet iedereen (vooral het correcte deel van Nederland) in de rode vlekken als je ook maar iets over Marokkanen zegt, maar Hakim kan er de humor goed van inzien en maakt zelf ook Marokkanengrappen.
En volgens mij zei hij WAT kan schrijven
Dumpen in het IJsselmeer?quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nederland zilver op de 1500 meter!!!
![]()
![]()
Verweij
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is het toch niet waard zeg. Doe niet zo raar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Paul begint weer over de schroeftol. Hij vindt dat hij Ruud vanochtend op een nette wijze kapittelde.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
ik snap alleen niet hoe en wat ze aan het doen is met afstrepenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:43 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]Ze probeert het echt zo zorgvuldig mogelijk te doen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nederland zilver op de 1500 meter!!!
![]()
![]()
Verweij
![]()
Lekker off-topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wooblabalurg
Tsja, ik ken de meeste homo grappen ook al. Maak ze ook vaak zelfquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:44 schreef Haropro het volgende:
[..]
Kan ook een beschermingsmechanisme zijn. Toen ik nog dik was maakte ik vaak zelf de grappen over overgewicht al voordat een ander het kon doen. Maar leuk vond ik het niet.
Duurde wel ff voor die het uitdeed. Zoon vroeg waarom ik zo met de mond open keek, wedstrijd is al beslist, zei die.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Verweij met zilverBen ik wel blij om... Door zijn verdriet was hij extra lang in beeld MET ontbloot bovenlijf.... DAMN
Was het wachten ook wel waardquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:45 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Duurde wel ff voor die het uitdeed. Zoon vroeg waarom ik zo met de mond open keek, wedstrijd is al beslist, zei die.
Nicolien telt maar door en door.
Gio heeft ook een hangmat, misschien kan die op een Utopiarekening. Gio, de goedzak, vindt het niet erg als een kledingstuk dat meerderen willen op zijn rekening komt.
Dat boeit mij niet, van mij mag jequote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh nee hoor haha denk maar echt niet dat Gert me dan niet op het *matje* zou roepen, we zijn allemaal gelijk geloof me
Nou ja, homo zijn zou ik me zelf geen barst voor schamen maar voor overgewicht wel. Beetje rare vergelijking hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, ik ken de meeste homo grappen ook al. Maak ze ook vaak zelf
Dus ze mogen het nog houden ook. Foute mensen belonen, dat is zo niet mijn Utopia.quote:
Het is net de echte maatschappijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus ze mogen het nog houden ook. Foute mensen belonen, dat is zo niet mijn Utopia.
Ik ben niet zo'n fan van homo grappen ze zijn over het algemeen van erg laag niveau,quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, ik ken de meeste homo grappen ook al. Maak ze ook vaak zelf
Oh u heeft iets gepikt, verzwegen of opgelicht? Hier is uw bonus!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:47 schreef Vuurdoorn het volgende:
[..]
Het is net de echte maatschappij
Nou ja, aan Maroc, homo zijn kun je niks doen natuurlijk. Ik ken mensen met overgewicht die daar OOK niks aan kunnen doen (schildklier probleem). Dat is natuurlijk heel anders dan dik zijn door weinig te sporten en veel/slecht eten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:47 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nou ja, homo zijn zou ik me zelf geen barst voor schamen maar voor overgewicht wel. Beetje rare vergelijking hoor.![]()
Maar snap hoe je het bedoelt.
We zullen het wellicht nooit weten, maarja Hakim mag alles daar blijkbaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu ben ik toch wel heel erg benieuwd wat er besproken werd in dat cryptische gesprek eerder vanmiddag tussen Paul en Hakim. Ging over geld uit de kluis pakken, ja of nee, maar Hakim dekte weer heel sneaky zijn microfoon af
Je raakt er aan gewendquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:48 schreef community het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van homo grappen ze zijn over het algemeen van erg laag niveau,
Ik hoorde Paul zeggen dat hij geld uit de kluis wilde halen (zit bijna niks in) en nooit meer terug zou komen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu ben ik toch wel heel erg benieuwd wat er besproken werd in dat cryptische gesprek eerder vanmiddag tussen Paul en Hakim. Ging over geld uit de kluis pakken, ja of nee, maar Hakim dekte weer heel sneaky zijn microfoon af
Die grappen zijn vaak onder de gordel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:48 schreef community het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van homo grappen ze zijn over het algemeen van erg laag niveau,
True, ik was schuldig aan het laatste. Maar leven gebeterd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nou ja, aan Maroc, homo zijn kun je niks doen natuurlijk. Ik ken mensen met overgewicht die daar OOK niks aan kunnen doen (schildklier probleem). Dat is natuurlijk heel anders dan dik zijn door weinig te sporten en veel/slecht eten.
Hoge piefen bij bedrijven, gaan bijna altijd met een bonus weg, wat ze ook uitgespookt hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh u heeft iets gepikt, verzwegen of opgelicht? Hier is uw bonus!
OMC - how bizarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:49 schreef blanket het volgende:
Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar![]()
![]()
Dat is niet zo, want 2 jassen die voor meer geld dan een gewone jas verkocht kunnen worden moesten weer worden ingeleverd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:48 schreef Brabopapa het volgende:
Tja maakt humana ook niet uit broek is broek, dus het aantal, Laat het hun op een hoop gooien en 4 euro per kilo betalen en geen geouwehoer, dan moeten ze het zelf maar uit komen zoeken, het gaat voor minder als een euro de grens over, dan wordt er nog dik aan verdiend
Nee, hij zei dat hij dan het hek overging, maar wel weer terug zou komenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde Paul zeggen dat hij geld uit de kluis wilde halen (zit bijna niks in) en nooit meer terug kwam.
Zou hij echt zo desperate zijn?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:49 schreef Haropro het volgende:
[..]
True, ik was schuldig aan het laatste. Maar leven gebeterd.
Nog erger is dat mensen zulke rare vragen stellen. Mijn stiefdochter valt op vrouwen en krijgt vragen als: hoe hebben vrouwen dan sex?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:48 schreef community het volgende:
[..]
Homo zijn is gewoon een trend. Waait wel weer over.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nou ja, aan Maroc, homo zijn kun je niks doen natuurlijk. Ik ken mensen met overgewicht die daar OOK niks aan kunnen doen (schildklier probleem). Dat is natuurlijk heel anders dan dik zijn door weinig te sporten en veel/slecht eten.
die titel, meesterlijkquote:
Daarom zei die humana dude ook al specifiek over die leren motor-jack die Andrea had gepakt ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is niet zo, want 2 jassen die voor meer geld dan een gewone jas verkocht kunnen worden moesten weer worden ingeleverd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Kies mij tot je dictator en het komt allemaal goed.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:50 schreef Vuurdoorn het volgende:
[..]
Hoge piefen bij bedrijven, gaan bijna altijd met een bonus weg, wat ze ook uitgespookt hebben.
ER wordt bij je ingebroken, je mept van je af, inbreker dient aanklacht in en jij kan betalen etc. etc. Oftewel, fout gedrag wordt vaak beloont
Het is dat ik een Southpark-aflevering gezien heb....quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:50 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nog erger is dat mensen zulke rare vragen stellen. Mijn stiefdochter valt op vrouwen en krijgt vragen als: hoe hebben vrouwen dan sex?Hoe dom.
Dat die trend maar even overslaat op de lekkere kerelsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Homo zijn is gewoon een trend. Waait wel weer over.
Lammy van Billy mocht ook niet, maar daar had zij zelf 'een nachtje over geslapen'.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Daarom zei die humana dude ook al specifiek over die leren motor-jack die Andrea had gepakt ja.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die weegt ook veel meer dan een kilo,, het gaat merendeel de grens over en dan gelden alleen de kilo's want in het buitenland wordt het weer geimporteerd en mag het niet gesorteerd zijn,, jeweet wel meerwaardequote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Daarom zei die humana dude ook al specifiek over die leren motor-jack die Andrea had gepakt ja.
En de sieraden die kleptomane zweefkut heeft? ook?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:50 schreef Urb het volgende:
Nico zit al op iets van 84 kledingstukken etc?
Nee, Albert Verlinde is lekker serieusquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:52 schreef community het volgende:
[..]
Simpelweg de naam Onno Hoes roepen wordt al voor grap versleten.
ja maar die is wel leukquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:52 schreef community het volgende:
[..]
Simpelweg de naam Onno Hoes roepen wordt al voor grap versleten.
LOL.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is dat ik een Southpark-aflevering gezien heb....
Schildklierkanker en homoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:49 schreef blanket het volgende:
Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar, Hoe bizar![]()
![]()
wait whut?quote:
Ok, lood om oud ijzer. Buiten het hek is buiten het hek.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:50 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Nee, hij zei dat hij dan het hek overging, maar wel weer terug zou komen
Dat ze überhaupt iets willen houden is al belachelijk. Ze zijn gewoon gepakt en het boeit ze niks.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:52 schreef -sabine- het volgende:
Nico zegt dat ze denkt dat ze veel moeten dokken en dat ze niet alles kunnen houden wat ze willen.
Dag des ordels komt ook op het moment dat je het het minste kan gebruiken, voordat je de leugens hebt verborgen of uitgelegdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Andrea ligt erbij als nicolle alle gejatte spul verteld
Dat heet onderhandelen straks, en dan moet je laten zien wat je waard bent voor de groep, dat wordt je introduktieproef, slaag je ervoor dan zit je gebeiteldquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:52 schreef -sabine- het volgende:
Nico zegt dat ze denkt dat ze veel moeten dokken en dat ze niet alles kunnen houden wat ze willen.
lol, en zij heeft een berg waar je U tegen zegtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Andrea ligt erbij als nicolle alle gejatte spul verteld
Als je het zelf maar snaptquote:
Tsja een Hakim (door Aike) of Vanes (door Nico) is al gevraagd om die peuken niet gewoon weg te flikkeren. De andere rokers zie ik er ook wel voor aan om dat te doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:55 schreef -sabine- het volgende:
Nico heeft peuken uit het bos gehaald, dat vindt ze erg.
Dit is het enige stukje bos dat we hebben het komende jaar.
Ik denk dat hij daar best op zijn plek zou zitten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Rienk ziet er in dat zwarte pak uit als zo'n relifreak uit de VS. Zo'n Amish figuur, geloof ik.
Mag niet meer vanwege reprorechtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:57 schreef martend het volgende:
Ik ga eens lekker voor dat verhaaltje zitten, die over een Zon en de Maan.
Geen tampons gevonden?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:55 schreef -sabine- het volgende:
Nico heeft peuken uit het bos gehaald, dat vindt ze erg.
Dit is het enige stukje bos dat we hebben het komende jaar.
Bedankt voor het laten krimpenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:58 schreef -sabine- het volgende:
Ruud pakt gewoon kleren van andere bewoners, zonder er bij na te denken.
Dus Nico, als je wat kwijt bent, kun je beter bij hem kijken voordat je gaat zoeken, zegt Aike.
Nico bedankt Vanessa voor de was. Gio zegt dat ie dat ook wel eens gedaan had, dat bedanken, maar Vanessa zegt van niet. Geen idee of dit een grap is.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Rienk ziet er in dat zwarte pak uit als zo'n relifreak uit de VS. Zo'n Amish figuur, geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]Die lui doen het beter als dit zooitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will do what i must !!
mja dat zure lachje was dan weer wat minderquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Verweij met zilverBen ik wel blij om... Door zijn verdriet was hij extra lang in beeld MET ontbloot bovenlijf.... DAMN
Tsja, hij heeft verloren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
mja dat zure lachje was dan weer wat minder
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kies mij tot je dictator en het komt allemaal goed.![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]Die jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]En die heeft schildklierkanker? Ik snap er de balluh vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
dussssssssss, de blablablabla mannen showquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:02 schreef -sabine- het volgende:
Of Hakim blablabla
Of Paul blablabla
Latersss
Toch knap dat Nico zo goed kan luisteren hoor, maar damn..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Paul zit weer tranen te persen? Dat gelul over zijn meissie.
Oh, 3 weken geleden begon het hart wat hij voor gemaakt heeft te scheuren.
Nvm. Ik wist dat hij een bepaalde aangeboren aandoening had en jij noemde schildklier aandoening. Maar het is heel iets anders.quote:
Wie is "hij"?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:02 schreef community het volgende:
[..]
Nvm. Ik wist dat hij een bepaalde aangeboren aandoening had en jij noemde schildklier aandoening. Maar het is heel iets anders.
Ik denk dat Aike best wel gevoel heeft maar door onzekerheid en misschien werken in een mannenwereld dat ook weer onderdrukt. Dat onzeker zijn omdat ze beslist niet dik wil worden en liever dan maar blijft roken en omdat ze steeds zegt dat ze buiten Utopia wel een feestbeest is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:58 schreef Injetta het volgende:
Paul aan het vertellen dat hij gevoeld moet hebben dat zijn meissie 2 weken in de stress heeft gezeten om de knobbel in haar borst, dat het dus niet voor niks was dat hij zo diep ging.
Ondertussen Aike kei en keihard gillen over haar sokken en bulderend lachen.
Die heeft ook het inlevingsvermogen van een... tja een blok beton of zoiets.
Een keer emotie getoond toen ze 'niet transparant' werd genoemd. Verder is ze niet in staat ook maar iets aan te voelen. Ze dendert overal door heen met haar neplach en management geouwehoer.
Ik vind sommige dames behoorlijk kattig reageren als je met zo'n vraag komt, vooral omdat je aangeeft dat je wel gezocht, maar niet gevonden hebt. Gelukkig zijn er ook mensen die wat vriendelijker reageren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:44 schreef Miek37 het volgende:
Ik had de SV gelezen Copycat, zei dat er zelfs nog bij maar ook dat ik het niet kon terugvinden in de COS, dank voor de handige tool PB, maar vooral mijn dank aan Sabine die als enige met linkje vd juiste COS kwam!
Ga lachen als zijn neefjes het nooit te zien krijgen en hij daar iedere dag voor Jan Lul zit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:01 schreef Tayu het volgende:
Hakim raffelt er affa in rap tempo een verhaaltje uit op monotone toonhoogte:
[ afbeelding ]
Zo, en nu snel terug naar die tyfus kutloods voor Paul al het bier in zijn eentje heeft opgezopen!
Zit ie toch alquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga lachen als zijn neefjes het nooit te zien krijgen en hij daar iedere dag voor Jan Lul zit.
ohhhhhhhhhhhhhhhhh *ping* Nu snap ik hetquote:
ik zou dan wel de echte Aike willen zien die onder dat masker zit. Niet dat saaie management bla bla wat ze hier laat zienquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:03 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik denk dat Aike best wel gevoel heeft maar door onzekerheid en misschien werken in een mannenwereld dat ook weer onderdrukt. Dat onzeker zijn omdat ze beslist niet dik wil worden en liever dan maar blijft roken en omdat ze steeds zegt dat ze buiten Utopia wel een feestbeest is.
Ze weet dus dat ze hier zakelijk en saai overkomt. Ik kan me zelf wel voorstellen dat ze heel veel moeite heeft om in deze groep zichzelf te zijn.
Ik vind haar ook saai maar in het echt lijkt ze me hartstikke aardig.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:04 schreef GekkePoes het volgende:
Hakim "Hee pikkepijp!, ik hyeb me verhaaltje weer voorgeleze"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owww ik nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:05 schreef blanket het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhhhh *ping* Nu snap ik het
En dan krijg ik wel eens verwijten dat ik rare links leg...quote:
Wil je het voor de blondjes onder ons dan ffies uitleggen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:05 schreef blanket het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhhhh *ping* Nu snap ik het
Paul denkt dat binnenkort wel een miljoen kinderen naar hem kijken en luisteren.quote:
Eng mensquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy weer als ze hier uitkomt snel zwanger raken.
Ja ze krijgt het voorelkaar om zwanger te raken van de wcbrilquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan niet is een manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Spermabank?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
dan komt het er op aan, peuken of kledingquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:52 schreef -sabine- het volgende:
Die heeft tenminste wat gedaan vandaag.. kunnen we niet over alle Utopianen zeggen..quote:
als ze wijs zijn kiezen ze voor kleding, maar dat zal wel niet....quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan komt het er op aan, peuken of kleding
Jij had gewoon niet moeten beginnen over de distinctie tussen nature en nurturequote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En dan krijg ik wel eens verwijten dat ik rare links leg...
Maar duidelijk verhaal
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, want ze heeft een lekker kutje
Ja gemaaktquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die ze graag in Play Boy wil tonen, maar voorlopig heeft alleen Laura zich geetaleerd gisteravond en die is al aan het zoeken, was dus niet voor niks. Billy heeft het nakijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zijn haar eigen woorden... begin van de avond liep ze dat verkondigen. Bram zou niet weten wat ie mistquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]![]()
PS: Hakim: De kringloop is duur, die zet ons af.
Ik tiep "hoe bizar" 30x...burner tiept OMC - How Bizar....community tiept schildklierkanker en homo...en daarmee bedoelt hij de zanger van OMC.quote:
En niet zo'n beetje ook. Die is voornamelijk in een bekende en beschermde omgeving geweest.quote:
Had het ook gehoord. Maar dat maakt het niet minder misselijkmakend.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zijn haar eigen woorden... begin van de avond liep ze dat verkondigen. Bram zou niet weten wat ie mist
Ik hoop dat ze ooit eens met een feestje een drankje teveel neemt en dat dan het beest in haar loskomt. Zo'n type lijkt ze me namelijkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:05 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik zou dan wel de echte Aike willen zien die onder dat masker zit. Niet dat saaie management bla bla wat ze hier laat zien
En dan niet eens de eigen mening erover durven uitsprekenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hebben ze het nou weer over of er een god bestaat of niet?
Thnx voor de uitleg hahahaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:10 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik tiep "hoe bizar" 30x...burner tiept OMC - How Bizar....community tiept schildklierkanker en homo...en daarmee bedoelt hij de zanger van OMC.
Wat is het verschil?quote:
Dagelijks terugkerende discussie, en op 31 december zijn ze er nog altijd niet uit. Zo gaat dat al eeuwenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hebben ze het nou weer over of er een god bestaat of niet?
bram kiest eieren voor zn geldquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zijn haar eigen woorden... begin van de avond liep ze dat verkondigen. Bram zou niet weten wat ie mist
Ach... "Kut is kut!", zei de boer en hij neukte het varken!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Had het ook gehoord. Maar dat maakt het niet minder misselijkmakend.
Van die vrachtwagenchauffeurs/bouwvakkersquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laura houdt niet van kortharige vrouwen.
Zijn meestal ook van die echte potten.
gelukkig is laura dat nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kort en pittig kapselquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Van die vrachtwagenchauffeurs/bouwvakkers
Heeft ze wel gelijk inquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
En terecht!quote:
Ik snap hem nu ook. Sorry Community, dacht dat je een foute opmerking maakte.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:10 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik tiep "hoe bizar" 30x...burner tiept OMC - How Bizar....community tiept schildklierkanker en homo...en daarmee bedoelt hij de zanger van OMC.
Die pik je er ook zo uitquote:
Op zijn Vanassa's dus?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:14 schreef community het volgende:
Ik heb perfect uitgebakken spekjes voor de zuurkool, daar kan je je tanden bijna op breken.
En dat na die "mode-show" gister, wat een toeval he.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura: Ik zou het voor het geld doen.
Als je het niet erg vind sla ik dat lekkere kutje van Billy even over.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach... "Kut is kut!", zei de boer en hij neukte het varken!
Dat heb ik niet eens gemerktquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:15 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik snap hem nu ook. Sorry Community, dacht dat je een foute opmerking maakte.
Lang haar is volgens haar vrouwelijk..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:15 schreef Urb het volgende:
[..]
En dat na die "mode-show" gister, wat een toeval he.
Ach, smaken verschillen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lang haar is volgens haar vrouwelijk..
Is ook zo. Bij een kerel is het geen gezicht, vind ik danquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus Ruud ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind Laura niet vrouwelijk en toch heeft ze lang haar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is ook zo. Bij een kerel is het geen gezicht, vind ik dan
Sommige staat het goedquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is ook zo. Bij een kerel is het geen gezicht, vind ik dan
Het zijn meestal de vrouwen die vinden dat ze er kek uitzien met een kort kapsel.quote:
daar heb jij weer een puntje. Ik vind haar ook veel te mannelijkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind Laura niet vrouwelijk en toch heeft ze lang haar.
Yep, top!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vind Isa echt leuk met de koeien!
Ik dus ook niet, zo zonde al die tatoes. Ik vind het er heel lelijk uitzien terwijl ze verder best mooi is en een mooi lijf heeft.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind Laura niet vrouwelijk en toch heeft ze lang haar.
yup inderdaad. zelfs de kippen zijn stil van dat machientjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep, top!![]()
Jammer van die herrie van dat machientje helaas.
Jammer alleen van die pokkeherrie van de melkmachine.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vind Isa echt leuk met de koeien!
Zanger OMC, lang verhaal, staat in deze cos.quote:
No place like ::1quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:20 schreef martend het volgende:
Machientje is wel goed voor Isa, ben blij voor d'r.
Hahaha.. Bief barricadeert de deurquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:19 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, zo zonde al die tatoes. Ik vind het er heel lelijk uitzien terwijl ze verder best mooi is en een mooi lijf heeft.
Jij snapt me, ja ik hou me inquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
een post of 20 moet in elk geval makkelijk kunnen
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:03 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Ik vind sommige dames behoorlijk kattig reageren als je met zo'n vraag komt, vooral omdat je aangeeft dat je wel gezocht, maar niet gevonden hebt. Gelukkig zijn er ook mensen die wat vriendelijker reageren.
En OT: wat een toestanden daar, zeg!
Beter dan van dat stekelige geblondeerde haar van sommige potten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze moest die machine ook buiten de stal ztten zei Klaverquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. Bief barricadeert de deur
[ afbeelding ]
En ik hoorde vanmiddag dus dat Lot de koeien ook weer wil gaan oppakken. Madame is sinds de introductie van de melkmachine nog niet één keer wezen kijken volgens mij, maar nu ze hoort dat het heel makkelijk gaat en veel tijd scheelt heeft ze ook ineens weer interesse.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep, top!![]()
Jammer van die herrie van dat machientje helaas.
Soms is het echt niet meer te volgen hierquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zanger OMC, lang verhaal, staat in deze cos.
alleen is een slang van één meter niet lang genoeg om bij de koeien te komen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze moest die machine ook buiten de stal ztten zei Klaver
Ya idd!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ik hoorde vanmiddag dus dat Lot de koeien ook weer wil gaan oppakken. Madame is sinds de introductie van de melkmachine nog niet één keer wezen kijken volgens mij, maar nu ze hoort dat het heel makkelijk gaat en veel tijd scheelt heeft ze ook ineens weer interesse.
Hoop wel dat Isa zich de kaas niet van het brood laat eten
Lot heeft pech, klaver heeft Isa uitgekozen om, de koeien te doenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ik hoorde vanmiddag dus dat Lot de koeien ook weer wil gaan oppakken. Madame is sinds de introductie van de melkmachine nog niet één keer wezen kijken volgens mij, maar nu ze hoort dat het heel makkelijk gaat en veel tijd scheelt heeft ze ook ineens weer interesse.
Ik zou het skippen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Soms is het echt niet meer te volgen hier
Moet Lotte de kaas wel op tijd keren en insmerenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien als ze een beetje gewend waren, niet direct een moetenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook...en dat melk apparaat is een verbetering voor de koeien...en voor de kaas. Zit tenminste geen stront meer in de melk nu.quote:
Lot word al een ware kaas-specialist.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:25 schreef martend het volgende:
[..]
Moet Lotte de kaas wel op tijd keren en insmeren
Dat zou inderdaad de beste optie zijn, ware het niet dat deze koeien nogal beweeglijk zijn en het slangetje is nou ook weer niet zo lang. In een melkstal staan de koeien aan drie kanten gebarreerd, hier kunnen ze alle kanten uitzwenken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Isa heeft schijt aan het STOP NAT van Vanessa .
WootWooot \O/quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Lot word al een ware kaas-specialist.
Vanmiddag kwam er een dametje voor kazen en volgens Lot kon ze ze beter langer dan een week laten liggen nog wat dan krijgt ie meer karakter.
Ja, in ieder geval de eerste week. Maar hij zei ook dat koeien gebaat zijn bij regelmaat, dus het lijkt me inderdaad niet handig dat iedereen zich er weer tegenaan gaat bemoeien..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Lot heeft pech, klaver heeft Isa uitgekozen om, de koeien te doen
Dat had Boer Klaver haar vertelt dat zei ze tegen die mevrouwquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Vanmiddag kwam er een dametje voor kazen en volgens Lot kon ze ze beter langer dan een week laten liggen nog wat dan krijgt ie meer karakter.
Zou ze toch ook tussen 4 en 5 doen voortaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa alweer gillend op de achtergrond.
Isa mompelend: Doe dat dan om 5 uur ofzo.
Er is er maar 1 het gemiddelde van de groep, de rest valt daar buitenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:29 schreef martend het volgende:
Ah we gaan weer naar het gemiddelde van de groep.
Om mee te gaan ja. Maar Laura heeft voorlopig vandaag al niet thuis gegeven.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:25 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Isa het Laura aangeboden had, als bezigheidstherapie?
Ik vind het sneu voor haar dat ze zo onzeker is en daarom dat hoge kinderstemmetje onbewust opzet.quote:
"Never change a Milking team"quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, in ieder geval de eerste week. Maar hij zei ook dat koeien gebaat zijn bij regelmaat, dus het lijkt me inderdaad niet handig dat iedereen zich er weer tegenaan gaat bemoeien..
Al bijna opquote:
Is inderdaad een lieverd. Een van de weinigen daar die niet verrot is.quote:
Klaver zei als de koeien eenmaal gewend zijn aan de melkmachine Isa kon proberen ze van buitenaf te melken dat was handiger.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat had ik dus in een kaartje gezet, volgens mij heeft ze die never gekregen met die K-actie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:30 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor haar dat ze zo onzeker is en daarom dat hoge kinderstemmetje onbewust opzet.
Dan heeft ze de boer prima nagepapegaaidquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:27 schreef Urb het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Aikequote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is inderdaad een lieverd. Een van de weinigen daar die niet verrot is.
Heeft ze geleerd van haar mattie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan heeft ze de boer prima nagepapegaaid
Post achterhouden is wettelijk verbodenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:32 schreef martend het volgende:
[..]
Dat had ik dus in een kaartje gezet, volgens mij heeft ze die never gekregen met die K-actie.
Ze kan naast de melkmachine blijven wachten tot het is opgedroogd, maar ik vind het niet zo gek dat ze dat niet doet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Isa heeft schijt aan het STOP NAT van Vanessa .
Denk dat het wel handig is als nog eentje het kan. Dan kan je bijvoorbeeld om de week rouleren en heb je niet direct een probleem als isa een keer ziek zou worden. Meer dan twee lijkt me gezien afgelopen week niet echt nodig.quote:
ik vind haar stem wel liefquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:30 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor haar dat ze zo onzeker is en daarom dat hoge kinderstemmetje onbewust opzet.
Denk dat het OM nu te druk bezig is met het rechercheren van andere zaken daar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Post achterhouden is wettelijk verbodenwe kunnen een rechercheur bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |