SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
Go!
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Geen idee, soms tik ik letterlijk wat ik hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou Rienk willen.
Of doelden ze op een Carradine die dood in zijn hotelkamer hing?
Verweij met zilverquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:41 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
OK dan, zal niet meer gebeuren w m b
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Verweij met zilverBen ik wel blij om... Hij was extra lang in beeld MET ontbloot bovenlijf.... DAMN
Van goud, zilver of brons gemaakt?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef Copycat het volgende:
Op het schavot met die schavuiten! Allemaal aan de galg of op het hakblok.
Welke livestream nummer was dat?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Verweij met zilverBen ik wel blij om... Hij was extra lang in beeld MET ontbloot bovenlijf.... DAMN
Stream 9 is dat. Regiekamer zit op 11.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:43 schreef martend het volgende:
[..]
Welke livestream nummer was dat?
Oh nee hoor haha denk maar echt niet dat Gert me dan niet op het *matje* zou roepen, we zijn allemaal gelijk geloof mequote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ha!
Jij mag alles pOSten, jij doet de SV
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef Ransjih het volgende:
is nico de kleding aan het checken die de bewoners willen kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ook een beschermingsmechanisme zijn. Toen ik nog dik was maakte ik vaak zelf de grappen over overgewicht al voordat een ander het kon doen. Maar leuk vond ik het niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan ik eerlijk gezegd wel van Hakim waarderen. Meestal schiet iedereen (vooral het correcte deel van Nederland) in de rode vlekken als je ook maar iets over Marokkanen zegt, maar Hakim kan er de humor goed van inzien en maakt zelf ook Marokkanengrappen.
En volgens mij zei hij WAT kan schrijven
Dumpen in het IJsselmeer?quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nederland zilver op de 1500 meter!!!
![]()
![]()
Verweij
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is het toch niet waard zeg. Doe niet zo raar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Paul begint weer over de schroeftol. Hij vindt dat hij Ruud vanochtend op een nette wijze kapittelde.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
ik snap alleen niet hoe en wat ze aan het doen is met afstrepenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:43 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]Ze probeert het echt zo zorgvuldig mogelijk te doen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nederland zilver op de 1500 meter!!!
![]()
![]()
Verweij
![]()
Lekker off-topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wooblabalurg
Tsja, ik ken de meeste homo grappen ook al. Maak ze ook vaak zelfquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:44 schreef Haropro het volgende:
[..]
Kan ook een beschermingsmechanisme zijn. Toen ik nog dik was maakte ik vaak zelf de grappen over overgewicht al voordat een ander het kon doen. Maar leuk vond ik het niet.
Duurde wel ff voor die het uitdeed. Zoon vroeg waarom ik zo met de mond open keek, wedstrijd is al beslist, zei die.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Verweij met zilverBen ik wel blij om... Door zijn verdriet was hij extra lang in beeld MET ontbloot bovenlijf.... DAMN
Was het wachten ook wel waardquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:45 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Duurde wel ff voor die het uitdeed. Zoon vroeg waarom ik zo met de mond open keek, wedstrijd is al beslist, zei die.
Nicolien telt maar door en door.
Gio heeft ook een hangmat, misschien kan die op een Utopiarekening. Gio, de goedzak, vindt het niet erg als een kledingstuk dat meerderen willen op zijn rekening komt.
Dat boeit mij niet, van mij mag jequote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh nee hoor haha denk maar echt niet dat Gert me dan niet op het *matje* zou roepen, we zijn allemaal gelijk geloof me
Nou ja, homo zijn zou ik me zelf geen barst voor schamen maar voor overgewicht wel. Beetje rare vergelijking hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, ik ken de meeste homo grappen ook al. Maak ze ook vaak zelf
Dus ze mogen het nog houden ook. Foute mensen belonen, dat is zo niet mijn Utopia.quote:
Het is net de echte maatschappijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus ze mogen het nog houden ook. Foute mensen belonen, dat is zo niet mijn Utopia.
Ik ben niet zo'n fan van homo grappen ze zijn over het algemeen van erg laag niveau,quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, ik ken de meeste homo grappen ook al. Maak ze ook vaak zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |