lol, en zij heeft een berg waar je U tegen zegtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Andrea ligt erbij als nicolle alle gejatte spul verteld
Als je het zelf maar snaptquote:
Tsja een Hakim (door Aike) of Vanes (door Nico) is al gevraagd om die peuken niet gewoon weg te flikkeren. De andere rokers zie ik er ook wel voor aan om dat te doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:55 schreef -sabine- het volgende:
Nico heeft peuken uit het bos gehaald, dat vindt ze erg.
Dit is het enige stukje bos dat we hebben het komende jaar.
Ik denk dat hij daar best op zijn plek zou zitten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Rienk ziet er in dat zwarte pak uit als zo'n relifreak uit de VS. Zo'n Amish figuur, geloof ik.
Mag niet meer vanwege reprorechtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:57 schreef martend het volgende:
Ik ga eens lekker voor dat verhaaltje zitten, die over een Zon en de Maan.
Geen tampons gevonden?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:55 schreef -sabine- het volgende:
Nico heeft peuken uit het bos gehaald, dat vindt ze erg.
Dit is het enige stukje bos dat we hebben het komende jaar.
Bedankt voor het laten krimpenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:58 schreef -sabine- het volgende:
Ruud pakt gewoon kleren van andere bewoners, zonder er bij na te denken.
Dus Nico, als je wat kwijt bent, kun je beter bij hem kijken voordat je gaat zoeken, zegt Aike.
Nico bedankt Vanessa voor de was. Gio zegt dat ie dat ook wel eens gedaan had, dat bedanken, maar Vanessa zegt van niet. Geen idee of dit een grap is.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Rienk ziet er in dat zwarte pak uit als zo'n relifreak uit de VS. Zo'n Amish figuur, geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]Die lui doen het beter als dit zooitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will do what i must !!
mja dat zure lachje was dan weer wat minderquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Verweij met zilverBen ik wel blij om... Door zijn verdriet was hij extra lang in beeld MET ontbloot bovenlijf.... DAMN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |