Als je het zelf maar snaptquote:
Tsja een Hakim (door Aike) of Vanes (door Nico) is al gevraagd om die peuken niet gewoon weg te flikkeren. De andere rokers zie ik er ook wel voor aan om dat te doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:55 schreef -sabine- het volgende:
Nico heeft peuken uit het bos gehaald, dat vindt ze erg.
Dit is het enige stukje bos dat we hebben het komende jaar.
Ik denk dat hij daar best op zijn plek zou zitten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Rienk ziet er in dat zwarte pak uit als zo'n relifreak uit de VS. Zo'n Amish figuur, geloof ik.
Mag niet meer vanwege reprorechtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:57 schreef martend het volgende:
Ik ga eens lekker voor dat verhaaltje zitten, die over een Zon en de Maan.
Geen tampons gevonden?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:55 schreef -sabine- het volgende:
Nico heeft peuken uit het bos gehaald, dat vindt ze erg.
Dit is het enige stukje bos dat we hebben het komende jaar.
Bedankt voor het laten krimpenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:58 schreef -sabine- het volgende:
Ruud pakt gewoon kleren van andere bewoners, zonder er bij na te denken.
Dus Nico, als je wat kwijt bent, kun je beter bij hem kijken voordat je gaat zoeken, zegt Aike.
Nico bedankt Vanessa voor de was. Gio zegt dat ie dat ook wel eens gedaan had, dat bedanken, maar Vanessa zegt van niet. Geen idee of dit een grap is.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Rienk ziet er in dat zwarte pak uit als zo'n relifreak uit de VS. Zo'n Amish figuur, geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]Die lui doen het beter als dit zooitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will do what i must !!
mja dat zure lachje was dan weer wat minderquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Verweij met zilverBen ik wel blij om... Door zijn verdriet was hij extra lang in beeld MET ontbloot bovenlijf.... DAMN
Tsja, hij heeft verloren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
mja dat zure lachje was dan weer wat minder
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kies mij tot je dictator en het komt allemaal goed.![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]Die jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]En die heeft schildklierkanker? Ik snap er de balluh vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
dussssssssss, de blablablabla mannen showquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:02 schreef -sabine- het volgende:
Of Hakim blablabla
Of Paul blablabla
Latersss
Toch knap dat Nico zo goed kan luisteren hoor, maar damn..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Paul zit weer tranen te persen? Dat gelul over zijn meissie.
Oh, 3 weken geleden begon het hart wat hij voor gemaakt heeft te scheuren.
Nvm. Ik wist dat hij een bepaalde aangeboren aandoening had en jij noemde schildklier aandoening. Maar het is heel iets anders.quote:
Wie is "hij"?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:02 schreef community het volgende:
[..]
Nvm. Ik wist dat hij een bepaalde aangeboren aandoening had en jij noemde schildklier aandoening. Maar het is heel iets anders.
Ik denk dat Aike best wel gevoel heeft maar door onzekerheid en misschien werken in een mannenwereld dat ook weer onderdrukt. Dat onzeker zijn omdat ze beslist niet dik wil worden en liever dan maar blijft roken en omdat ze steeds zegt dat ze buiten Utopia wel een feestbeest is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:58 schreef Injetta het volgende:
Paul aan het vertellen dat hij gevoeld moet hebben dat zijn meissie 2 weken in de stress heeft gezeten om de knobbel in haar borst, dat het dus niet voor niks was dat hij zo diep ging.
Ondertussen Aike kei en keihard gillen over haar sokken en bulderend lachen.
Die heeft ook het inlevingsvermogen van een... tja een blok beton of zoiets.
Een keer emotie getoond toen ze 'niet transparant' werd genoemd. Verder is ze niet in staat ook maar iets aan te voelen. Ze dendert overal door heen met haar neplach en management geouwehoer.
Ik vind sommige dames behoorlijk kattig reageren als je met zo'n vraag komt, vooral omdat je aangeeft dat je wel gezocht, maar niet gevonden hebt. Gelukkig zijn er ook mensen die wat vriendelijker reageren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:44 schreef Miek37 het volgende:
Ik had de SV gelezen Copycat, zei dat er zelfs nog bij maar ook dat ik het niet kon terugvinden in de COS, dank voor de handige tool PB, maar vooral mijn dank aan Sabine die als enige met linkje vd juiste COS kwam!
Ga lachen als zijn neefjes het nooit te zien krijgen en hij daar iedere dag voor Jan Lul zit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:01 schreef Tayu het volgende:
Hakim raffelt er affa in rap tempo een verhaaltje uit op monotone toonhoogte:
[ afbeelding ]
Zo, en nu snel terug naar die tyfus kutloods voor Paul al het bier in zijn eentje heeft opgezopen!
Zit ie toch alquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga lachen als zijn neefjes het nooit te zien krijgen en hij daar iedere dag voor Jan Lul zit.
ohhhhhhhhhhhhhhhhh *ping* Nu snap ik hetquote:
ik zou dan wel de echte Aike willen zien die onder dat masker zit. Niet dat saaie management bla bla wat ze hier laat zienquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:03 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik denk dat Aike best wel gevoel heeft maar door onzekerheid en misschien werken in een mannenwereld dat ook weer onderdrukt. Dat onzeker zijn omdat ze beslist niet dik wil worden en liever dan maar blijft roken en omdat ze steeds zegt dat ze buiten Utopia wel een feestbeest is.
Ze weet dus dat ze hier zakelijk en saai overkomt. Ik kan me zelf wel voorstellen dat ze heel veel moeite heeft om in deze groep zichzelf te zijn.
Ik vind haar ook saai maar in het echt lijkt ze me hartstikke aardig.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:04 schreef GekkePoes het volgende:
Hakim "Hee pikkepijp!, ik hyeb me verhaaltje weer voorgeleze"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owww ik nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:05 schreef blanket het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhhhh *ping* Nu snap ik het
En dan krijg ik wel eens verwijten dat ik rare links leg...quote:
Wil je het voor de blondjes onder ons dan ffies uitleggen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:05 schreef blanket het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhhhh *ping* Nu snap ik het
Paul denkt dat binnenkort wel een miljoen kinderen naar hem kijken en luisteren.quote:
Eng mensquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy weer als ze hier uitkomt snel zwanger raken.
Ja ze krijgt het voorelkaar om zwanger te raken van de wcbrilquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan niet is een manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Spermabank?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
dan komt het er op aan, peuken of kledingquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:52 schreef -sabine- het volgende:
Nico zegt dat ze denkt dat ze veel moeten dokken en dat ze niet alles kunnen houden wat ze willen.
Die heeft tenminste wat gedaan vandaag.. kunnen we niet over alle Utopianen zeggen..quote:
als ze wijs zijn kiezen ze voor kleding, maar dat zal wel niet....quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan komt het er op aan, peuken of kleding
Jij had gewoon niet moeten beginnen over de distinctie tussen nature en nurturequote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En dan krijg ik wel eens verwijten dat ik rare links leg...
Maar duidelijk verhaal
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, want ze heeft een lekker kutje
Ja gemaaktquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die ze graag in Play Boy wil tonen, maar voorlopig heeft alleen Laura zich geetaleerd gisteravond en die is al aan het zoeken, was dus niet voor niks. Billy heeft het nakijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zijn haar eigen woorden... begin van de avond liep ze dat verkondigen. Bram zou niet weten wat ie mistquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]![]()
PS: Hakim: De kringloop is duur, die zet ons af.
Ik tiep "hoe bizar" 30x...burner tiept OMC - How Bizar....community tiept schildklierkanker en homo...en daarmee bedoelt hij de zanger van OMC.quote:
En niet zo'n beetje ook. Die is voornamelijk in een bekende en beschermde omgeving geweest.quote:
Had het ook gehoord. Maar dat maakt het niet minder misselijkmakend.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zijn haar eigen woorden... begin van de avond liep ze dat verkondigen. Bram zou niet weten wat ie mist
Ik hoop dat ze ooit eens met een feestje een drankje teveel neemt en dat dan het beest in haar loskomt. Zo'n type lijkt ze me namelijkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:05 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik zou dan wel de echte Aike willen zien die onder dat masker zit. Niet dat saaie management bla bla wat ze hier laat zien
En dan niet eens de eigen mening erover durven uitsprekenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hebben ze het nou weer over of er een god bestaat of niet?
Thnx voor de uitleg hahahaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:10 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik tiep "hoe bizar" 30x...burner tiept OMC - How Bizar....community tiept schildklierkanker en homo...en daarmee bedoelt hij de zanger van OMC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |