Tsja, hij heeft verloren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
mja dat zure lachje was dan weer wat minder
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kies mij tot je dictator en het komt allemaal goed.![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]Die jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]En die heeft schildklierkanker? Ik snap er de balluh vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
dussssssssss, de blablablabla mannen showquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:02 schreef -sabine- het volgende:
Of Hakim blablabla
Of Paul blablabla
Latersss
Toch knap dat Nico zo goed kan luisteren hoor, maar damn..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Paul zit weer tranen te persen? Dat gelul over zijn meissie.
Oh, 3 weken geleden begon het hart wat hij voor gemaakt heeft te scheuren.
Nvm. Ik wist dat hij een bepaalde aangeboren aandoening had en jij noemde schildklier aandoening. Maar het is heel iets anders.quote:
Wie is "hij"?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:02 schreef community het volgende:
[..]
Nvm. Ik wist dat hij een bepaalde aangeboren aandoening had en jij noemde schildklier aandoening. Maar het is heel iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |