Snelste tijden:quote:1e rit: Andersson (Zwe) - De Haitre (Can)
2e rit: Blokhuijsen (Ned) - Nenzi (Ita)
3e rit: Tondo (Jap) - Makowksy (Can)
4e rit: Joo Hyong-jun (ZKo) - Tian (Chn)
5e rit: Spieler Nilsen (Noo) - Mezentsev (Kaz)
6e rit: Fernandez (Fra) - Anesi (Ita)
7e rit: Zhigin (Kaz) - Groothuis (Ned)
8e rit: Nagy (Hon) - Lehmann (Dui)
9e rit: Suvorov (Rus) - Kuck (VSt)
10e rit: Mace (Fra) - Babenko (Kaz)
11e rit: Beckert (Dui) - Jesin (Rus)
12e rit: Szymanski (Pol) - Giroux (Can)
13e rit: Silovs (Let) - Tuitert (Ned)
14e rit: Skobrev (Rus) - Swings (Bel)
15e rit: Bökko (Noo) - Morrison (Can)
16e rit: Hansen (VSt) - Lorentzen (Noo)
17e rit: Davis (VSt) - Brodka (Pol)
18e rit: Niedzwiedzki (Pol) - Koezin (Kaz)
19e rit: Joeskov (Rus) - Lunde Pedersen (Noo)
20e rit: Verweij (Ned) - Mantia (VSt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede scherm:
http://live.schaatsen.nl/live
Poll: Wie wint de 1500 m (m)?
• Andersson (Zwe)
• De Haitre (Can)
• Blokhuijsen (Ned)
• Nenzi (Ita)
• Tondo (Jap)
• Makowksy (Can)
• Joo Hyong-jun (ZKo)
• Tian (Chn)
• Spieler Nilsen (Noo)
• Mezentsev (Kaz)
• Fernandez (Fra)
• Anesi (Ita)
• Zhigin (Kaz)
• Groothuis (Ned)
• Nagy (Hon)
• Lehmann (Dui)
• Suvorov (Rus)
• Kuck (VSt)
• Mace (Fra)
• Babenko (Kaz)
• Beckert (Dui)
• Jesin (Rus)
• Szymanski (Pol)
• Giroux (Can)
• Silovs (Let)
• Tuitert (Ned)
• Skobrev (Rus)
• Swings (Bel)
• Bökko (Noo)
• Morrison (Can)
• Hansen (VSt)
• Lorentzen (Noo)
• Davis (VSt)
• Brodka (Pol)
• Niedzwiedzki (Pol)
• Koezin (Kaz)
• Joeskov (Rus)
• Lunde Pedersen (Noo)
• Verweij (Ned)
• Mantia (VSt)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2014 14:53:23 ]
Geen slechte rit, maar voor de medailles moet je wel naar de 1:45.5 lijkt mij?quote:
Veel meer viel niet van hem te verwachten idd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou ja helaas. Dit is voor hem gewoon een prima tijd. Echt niets mis mee.
Ja voor hem inderdaad, maar niet voor het podium. Had ik hem wel gegund.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou ja helaas. Dit is voor hem gewoon een prima tijd. Echt niets mis mee.
Vooral dat verval in die laatste ronde is prima. Van 27,5 naar 28,2.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je naar de TP kijkt wel...maar dit lijkt me niet goed genoeg voor een top 10 plek.
Ik denk dat we er hier al 2 zien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat er nog genoeg mensen zich stuk gaan bijten op die tijd van Blokhuijsen
KUT OOH NEE KUT TERING HEY, OCH JONGE ZEG DA'S SUNT! ik had het 'm zo gegund!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja voor hem inderdaad, maar niet voor het podium. Had ik hem wel gegund.
Gewoon een goeie stunt.
jammer van die vertragingquote:
Natuurlijk, bij de dweil zal hij nog wel bij de eerste 3 staan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat er nog genoeg mensen zich stuk gaan bijten op die tijd van Blokhuijsen
xdquote:
Een plaatje van Humberto Tan een optie?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
OP beetje aangepast, meer suggesties?
Ik bedoel ook door schaatsers na de dweilquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Natuurlijk, bij de dweil zal hij nog wel bij de eerste 3 staan.
Lang niet?quote:
Is goed zo toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Niemand cared.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:38 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Oh..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Eerste ronde wel, maar ik verzond pas laat.
Swings is waarschijnlijk in iedere ronde 2 a 3 tiendes sneller...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:39 schreef marcodej het volgende:
Maar gaat Swings echt zoveel sneller zijn dan Blokkie? Die heeft dezelfde ritopbouw.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
jaquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Oh vandaar dat plotselinge juichen vanaf de tribune.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat commentaar leuker?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:41 schreef essnhills het volgende:
De Belg lijkt wel te struikelen over die naam
Omdat hij in Roosendaal 1.43 heeft gereden..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op basis van wat? Kramer heeft de laatste 5 jaar geen enkele fatsoenlijke 1500m gereden.
Ik vind dat altijd wel leuker jaquote:
Huh?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:42 schreef b2py het volgende:
[..]
Omdat hij in Roosendaal 1.43 heeft gereden..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sven_Kramer#Persoonlijke_records
xDquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:42 schreef b2py het volgende:
[..]
Dan volg ik je evenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel leuker ja
Oh ik dacht dat dat een aparte race wasquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja, de tijden op de 3km van gisteren werd als kwalificatie gebruikt
Sowieso Renaat > Herbert en Frank. En die co-commentator is ook top.quote:
Renaat Schotte?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:42 schreef essnhills het volgende:
5 februari 2014 14:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja leuk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:42 schreef b2py het volgende:
[..]
jy egt bezem xDquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:42 schreef b2py het volgende:
[..]
Ze hadden het er net over dat skeeleren vroeger een grote zonde was als schaatserquote:
The heat is on.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:44 schreef poker4lifee het volgende:
thx, nee geen roll achterlijke twijfel om 1 of andere reden
Johannes is nu wereldberoempdt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grappig al dat editen in wikipedia
Johannes Vermeer
quote:If you've been following the speed skating at these Games, you will know that it's almost a formality that any event held in the Adler Arena is won by the Netherlands.
The Dutch have won four speed skating gold medals so far, but American Shani Davis will be a serious contender for this title.
Ik ben bang dat hij teveel verliest in de laatste ronde.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:45 schreef Symphonic het volgende:
Nou kom op Groothuis, rij ze allemaal naar huis
twitter:hendriksmj twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 09:46:08Eat. Sleep. Skate. Repeat. http://t.co/paxA4RvCKi reageer retweet
twitter:marcodej twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 09:52:59@hendriksmj Eat. Sleep. Skate. Repeat. En haal die streep weg. reageer retweet
Neeeuh. Je bent hem alleen een stukje verder wel vergeten..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik ging zoeken naar zijn PR op de 1500 en dit kwam eruit. Ik ga dat toch heul niet aanpassen
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Polen zijn sneller in straten idd.
Sajutin was een sprinter.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:47 schreef marcodej het volgende:
Sprintersopening volgens de Belg. Blokkie was even snel.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Neeeuh. Je bent hem alleen een stukje verder wel vergeten..
[ afbeelding ]
Hij is helemaal geslooptquote:
Ik heb het idee dat je een grap maakt. Ik heb besloten nerveus te lachen zodat het niet opvalt dat ik de clue mis.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:45 schreef marcodej het volgende:
twitter:hendriksmj twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 09:46:08Eat. Sleep. Skate. Repeat. http://t.co/paxA4RvCKi reageer retweet
twitter:marcodej twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 09:52:59@hendriksmj Eat. Sleep. Skate. Repeat. En haal die streep weg. reageer retweet
Vooroorlogse tijden uit Baselga.quote:
Ik was dus niet de enigequote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een grap maakt. Ik heb besloten nerveus te lachen zodat het niet opvalt dat ik de clue mis.
Present.quote:
Ik durfde het niet te postenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een grap maakt. Ik heb besloten nerveus te lachen zodat het niet opvalt dat ik de clue mis.
Solide Medeo ritjequote:
Daarop moeten we nog even wachten.quote:
Ik zat ook al te kijken, wat een raar pak ineensquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:50 schreef b2py het volgende:
Flauwe vlag, ik maar denken dat er een Hollander in de baan stond..
Anesi heeft wel een gouden meedalje.quote:
Ach donderstraal toch op joh. Moet je een koek?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Leenstra.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Anesi heeft wel een gouden meedalje.
Toetsenbord op Nederlands?quote:
ach, beter dan die langlaufer die op 45 minuten binnenkwam ąDquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:51 schreef tompsv18 het volgende:
Dit soort schaatsers kunnen ze beter niet mee laten doen, zit echt niemand op te wachten
Je moet ff ctrl shift indrukkenquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach, beter dan die langlaufer die op 45 minuten binnenkwam ąD
quote:
Ik dacht dat het een Haase grapje was, maar ik snap de link met schaatsen niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:51 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet een pistoletje met camembert
Dit boeit echt niemand
Eens. De helft kun je zo schrappen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:51 schreef tompsv18 het volgende:
Dit soort schaatsers kunnen ze beter niet mee laten doen, zit echt niemand op te wachten
Mij wel....quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:51 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet een pistoletje met camembert
Dit boeit echt niemand
Die kutstreep, die alle spanning weghaalt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een Haase grapje was, maar ik snap de link met schaatsen niet.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:52 schreef Felagund het volgende:
Anesi spaart zijn krachten voor morgenavond.
Als tie van de loopband valt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:53 schreef b2py het volgende:
Heeft ie nou zo'n stom touwtje om zijn lichaam?
Die vind ik juist wel fijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die kutstreep, die alle spanning weghaalt.
Kan je je vinger achter haken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:53 schreef b2py het volgende:
Heeft ie nou zo'n stom touwtje om zijn lichaam?
ik denk het zomaar niet...quote:
Dat is voora ls ie te snel isquote:
Gestemt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
• Andersson (Zwe)
• De Haitre (Can)
• Blokhuijsen (Ned)
• Nenzi (Ita)
• Tondo (Jap)
• Makowksy (Can)
• Joo Hyong-jun (ZKo)
• Tian (Chn)
• Spieler Nilsen (Noo)
• Mezentsev (Kaz)
• Fernandez (Fra)
• Anesi (Ita)
• Zhigin (Kaz)
• Groothuis (Ned)
• Nagy (Hon)
• Lehmann (Dui)
• Suvorov (Rus)
• Kuck (VSt)
• Mace (Fra)
• Babenko (Kaz)
• Beckert (Dui)
• Jesin (Rus)
• Szymanski (Pol)
• Giroux (Can)
• Silovs (Let)
• Tuitert (Ned)
• Skobrev (Rus)
• Swings (Bel)
• Bökko (Noo)
• Morrison (Can)
• Hansen (VSt)
• Lorentzen (Noo)
• Davis (VSt)
• Brodka (Pol)
• Niedzwiedzki (Pol)
• Koezin (Kaz)
• Joeskov (Rus)
• Lunde Pedersen (Noo)
• Verweij (Ned)
• Mantia (VSt)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik denk de Zweed.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
• Andersson (Zwe)
• De Haitre (Can)
• Blokhuijsen (Ned)
• Nenzi (Ita)
• Tondo (Jap)
• Makowksy (Can)
• Joo Hyong-jun (ZKo)
• Tian (Chn)
• Spieler Nilsen (Noo)
• Mezentsev (Kaz)
• Fernandez (Fra)
• Anesi (Ita)
• Zhigin (Kaz)
• Groothuis (Ned)
• Nagy (Hon)
• Lehmann (Dui)
• Suvorov (Rus)
• Kuck (VSt)
• Mace (Fra)
• Babenko (Kaz)
• Beckert (Dui)
• Jesin (Rus)
• Szymanski (Pol)
• Giroux (Can)
• Silovs (Let)
• Tuitert (Ned)
• Skobrev (Rus)
• Swings (Bel)
• Bökko (Noo)
• Morrison (Can)
• Hansen (VSt)
• Lorentzen (Noo)
• Davis (VSt)
• Brodka (Pol)
• Niedzwiedzki (Pol)
• Koezin (Kaz)
• Joeskov (Rus)
• Lunde Pedersen (Noo)
• Verweij (Ned)
• Mantia (VSt)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk het zomaar niet...
een medaille wordt zelfs nog spannend denk ik
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hebt gestemd op: Joeskov (Rus)
Je IP is: 20.53.196.124
Hatersquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:54 schreef essnhills het volgende:
De Belg: hoe snel knalt Groothuis tegen de muur. Dat is de vraag deze rit
Pas maar op met je IPquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Misschien kun je dat beter even weghalen.
oepsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Misschien kun je dat beter even weghalen.
Ik heb ook op Tuitert gestemdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:55 schreef Pino112 het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: Tuitert (Ned)
Je IP is: 68.192.10.293
(C) BOOTZ 2003-2006
Bedankt, Piņo.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:55 schreef Pino112 het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: Tuitert (Ned)
Je IP is: 68.192.10.293
(C) BOOTZ 2003-2006
bedankt voor je ip. Nu ga ik je hacken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar die openen 2 seconden langzamer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn genoeg die straks 2 seconde sneller in de slotronde zijn.
Er komen nog een heleboel ritten.quote:
Nee, want laagland.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heeft Kramer kans op een WR bij de 10k?
Slotronde 27.9 gaan er echt niet veel rijden op deze baan hoor...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heeft Kramer kans op een WR bij de 10k?
Oh dat wel, maar toen die tussenronde van 27,3 kwam dacht ik dat de slotronde langzamer dan 30,0 ging zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zap ff naar Sporza danquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:57 schreef Symphonic het volgende:
ik word ook een beetje moe van dat commentaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |