Geen slechte rit, maar voor de medailles moet je wel naar de 1:45.5 lijkt mij?quote:
Veel meer viel niet van hem te verwachten idd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou ja helaas. Dit is voor hem gewoon een prima tijd. Echt niets mis mee.
Ja voor hem inderdaad, maar niet voor het podium. Had ik hem wel gegund.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou ja helaas. Dit is voor hem gewoon een prima tijd. Echt niets mis mee.
Vooral dat verval in die laatste ronde is prima. Van 27,5 naar 28,2.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je naar de TP kijkt wel...maar dit lijkt me niet goed genoeg voor een top 10 plek.
Ik denk dat we er hier al 2 zien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat er nog genoeg mensen zich stuk gaan bijten op die tijd van Blokhuijsen
KUT OOH NEE KUT TERING HEY, OCH JONGE ZEG DA'S SUNT! ik had het 'm zo gegund!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja voor hem inderdaad, maar niet voor het podium. Had ik hem wel gegund.
Gewoon een goeie stunt.
jammer van die vertragingquote:
Natuurlijk, bij de dweil zal hij nog wel bij de eerste 3 staan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat er nog genoeg mensen zich stuk gaan bijten op die tijd van Blokhuijsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |