Anesi heeft wel een gouden meedalje.quote:
Ach donderstraal toch op joh. Moet je een koek?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een grap maakt. Ik heb besloten nerveus te lachen zodat het niet opvalt dat ik de clue mis.
En Leenstra.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Anesi heeft wel een gouden meedalje.
Toetsenbord op Nederlands?quote:
ach, beter dan die langlaufer die op 45 minuten binnenkwam ±Dquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:51 schreef tompsv18 het volgende:
Dit soort schaatsers kunnen ze beter niet mee laten doen, zit echt niemand op te wachten
Je moet ff ctrl shift indrukkenquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach, beter dan die langlaufer die op 45 minuten binnenkwam ±D
quote:
Ik dacht dat het een Haase grapje was, maar ik snap de link met schaatsen niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een grap maakt. Ik heb besloten nerveus te lachen zodat het niet opvalt dat ik de clue mis.
Ik niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:51 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet een pistoletje met camembert
Dit boeit echt niemand
Eens. De helft kun je zo schrappen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:51 schreef tompsv18 het volgende:
Dit soort schaatsers kunnen ze beter niet mee laten doen, zit echt niemand op te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |