Een Fiat is om in te rijden gekkie, betalen doe je met cryptocurrencies.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
De EEG was prima. Ook dan was er geen oorlog en volop handel geweest. Maargoed, het is nogal een beetje raar om een discussie te voeren over fiatgeld in een cryptocurrency-topic
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:24 schreef Sands het volgende:
[..]
betalen doe je met cryptocurrencies.
Zit je nog/alweer in NOBL?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Een Fiat is om in te rijden gekkie, betalen doe je met cryptocurrencies.
Ik wil mijn loon in bitcoinsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Een Fiat is om in te rijden gekkie, betalen doe je met cryptocurrencies.
Nog, lange termijn en alles of met het schip ten onder gaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:33 schreef smiths het volgende:
[..]
Zit je nog/alweer in NOBL?
Ik heb net weer ingekocht op 91.
Er zijn heel weinig coins van.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:37 schreef smiths het volgende:
Waarom is die Unobtanium in een week 10x meer waard geworden?
Wat is er zo speciaal aan die coin.
https://www.cryptsy.com/markets/view/133
Europa zit met hetzelfde dylemma als cryptocrrencies, Arabische Lente, Zuid Afrika na apartheid: Een revolutie, maar zoals elke ontwikkeling heeft het zijn tijd nodig: Meer dan het geduld van de gemiddelde mensquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Daar is heel wat aan vooraf gegaan maar het komt door de Europese interne markt en die is meer waard dan je waarschijnlijk denkt. Niet alleen voor de economie en voor jou als burger, maar wat aan de interne markt vooraf ging - o.a. dit: EGKS de Europese Gemeenschap voor Kolen en Staal, EEG de Europese Economische Gemeenschap, EVRM het Europees Verdrag tot bescherming van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden - zorgen er voor dat jij als een vrij vogeltje kan leven, van allemaal dingen uit Europese landen kan genieten, dat ons Nederland de handel makkelijk kwijt kan en heel belangrijk: dat hier geen oorlog meer is.
Dit is trouwens echt een tl;dr versie want er is nog zoveel meer. Ik ben geen Eurofiel maar sinds ik Europees recht heb gevolgd heb ik er wel een hele andere kijk op gekregen.
Vooruit dan, voor deze keerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:43 schreef roislecxe het volgende:
Hoi, ik kom even de boel naar de moon brengen. is dat goed?
Ja jonge zo late reactie, was al bezig het terug te draaien omdat ik dacht dat niemand wilde.quote:
"Jamaar ik heb heulemaal geen geld bij. Hedde gij geld Robbie? Neej, ik heb ook geen geld. En nou, gade da nou weer meenemen zeker? En dan weggooien? Kunde het beter hier laten."quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:56 schreef Maxbet het volgende:
Ik ga lekker nog wat chinees warm maken
Ik hoop, dat ze genoeg "sambal bij" hebben gegeven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:56 schreef Maxbet het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:56 schreef Maxbet het volgende:
Een van de betere scenesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
"Jamaar ik heb heulemaal geen geld bij. Hedde gij geld Robbie? Neej, ik heb ook geen geld. En nou, gade da nou weer meenemen zeker? En dan weggooien? Kunde het beter hier laten."
Zo ging het gesprek met de chinees denk ik.
Stiekem is het wel een quote.
Ik hou heul niet van sambalquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:59 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik hoop, dat ze genoeg "sambal bij" hebben gegeven.
Blijft trouwens een geheim, waarom die bami zo lekker is
Haha, eerst waarschijnlijk nog de halve nacht HoC kijken, opstaan als ik wakker ben en morgennacht waarschijnlijk bier. Maandagmiddag weer een keer werkenquote:
En van je hardgewerkte centen Gedeeltelijk BTC kopenquote:
Je slaapritme moet echt wel naar de klote zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Haha, eerst waarschijnlijk nog de halve nacht HoC kijken, opstaan als ik wakker ben en morgennacht waarschijnlijk bier. Maandagmiddag weer een keer werken
Maar troost je, de 26e weer vroege dienst, wekker op 4:45
Welk slaapritmequote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:08 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je slaapritme moet echt wel naar de klote zijn
Fucked up slaaprtime. Sinds 1 januari zit ik weer in dagdienst, maar mn ritme is nog altijd niet terug.quote:
Kom 4 ploegen werken dan, soms 24 uur weekendquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Fucked up slaaprtime. Sinds 1 januari zit ik weer in dagdienst, maar mn ritme is nog altijd niet terug.
En mn weekenden zijn goedverdoemme veel te kort nu. WTF man; 2 ddagen weekend, welke lul bedenkt zoiets?!![]()
Goeie vraag, ik werk nu al 2 jaar 9-5 maar mijn slaapregime is nog steeds dramatisch (om 8 uur opstaanquote:
Ochtendmensenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:20 schreef edcetera het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik werk nu al 2 jaar 9-5 maar mijn slaapregime is nog steeds dramatisch (om 8 uur opstaan). Nooit problemen met nachtdienst gehad. Veel gedaan en waarschijnlij voor geboren:
Er bestaat zoiets als een ochtendmens en avondmens. De meerderheid is het eerste: Life zuigt als je niet tot de eerste categorie hoort
Natuurlijk 26 uurs ritme meldtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:20 schreef edcetera het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik werk nu al 2 jaar 9-5 maar mijn slaapregime is nog steeds dramatisch (om 8 uur opstaan). Nooit problemen met nachtdienst gehad. Veel gedaan en waarschijnlij voor geboren:
Er bestaat zoiets als een ochtendmens en avondmens. De meerderheid is het eerste: Life zuigt als je niet tot de eerste categorie hoort
Ja ik heb het even aangekeken, maar ik heb 2 weken nonstop zitten coockieklikken dus ik heb er geen zin meer inquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:23 schreef edcetera het volgende:
[..]
Much mining:
http://dogeminer.se/
Probleem blijft, dat de meeste mensen 9/5 werken: Blijft dat alarm van je buurman schreeuwen, terwijl jij moet slapen en hij niet thuis isquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Natuurlijk 26 uurs ritme meldt
5 ploegen was echt natuurlijk voor me, geen last van jetleg of wat dan ook wat sommige anderen wel hebben
Al komt de buurman met zijn vrienden van de fanfare oefenen dan slaap ik nog lekker door, als je dat niet op tijd leert met nachtdienst enzo zou je het zomaar heel zwaar kunnen krijgenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:31 schreef edcetera het volgende:
[..]
Probleem blijft, dat de meeste mensen 9/5 werken: Blijft dat alarm van je buurman schreeuwen, terwijl jij moet slapen en hij niet thuis is![]()
In Zuid-Afrika hebben ze daar een ander oplossing voor, maar dat is een ander verhaal
Pump van Wolong. Hij gaf het vorige week al aan, ook dat ie de prijs ging cappen op 0.02, zodat ie goedkoop aan zijn 30k stuks kon komen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:37 schreef smiths het volgende:
Waarom is die Unobtanium in een week 10x meer waard geworden?
Wat is er zo speciaal aan die coin.
https://www.cryptsy.com/markets/view/133
Hij is Fontas 2.0?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:45 schreef Bowny het volgende:
[..]
Pump van Wolong. Hij gaf het vorige week al aan, ook dat ie de prijs ging cappen op 0.02, zodat ie goedkoop aan zijn 30k stuks kon komen.
Hij lijkt nu los te gaan
Dat zou goed kunnen want hij heeft wel naaktfoto's van fontas.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:47 schreef roislecxe het volgende:
GTAnoob = Wolong denk ik. Moet haast wel.
En met die BTC die hij ervoor kreeg vanwege chantage kan hij de boel best een pump geven.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen want hij heeft wel naaktfoto's van fontas.
Waar volg je die gekke meneer?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:49 schreef Bowny het volgende:
[..]
Fontas mocht willen dat ie zoveul knaken als wolong heeft :p
: :quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Al komt de buurman met zijn vrienden van de fanfare oefenen dan slaap ik nog lekker door, als je dat niet op tijd leert met nachtdienst enzo zou je het zomaar heel zwaar kunnen krijgen
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:58 schreef Maxbet het volgende:
Nee Netflix, ik ben niet in slaap gevallen. Net zoals de vorige 5 keer dat je stopte met afspelen
Crashen? Laat het maar eens naar de maan gaan!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:07 schreef edcetera het volgende:
Ga zo crashen, maar nier zonder mijn muisje:
Trusteeeh
![]()
![]()
Zaterdag, crashdag je weetquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Crashen? Laat het maar eens naar de maan gaan!
Houdoeee
Als het de enige echte isquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:29 schreef Maxbet het volgende:
Lazlo is terug op Bitcointalk(De 10k BTC pizza koper
)
https://bitcointalk.org/index.php?topic=109.0
Wel leuk om te lezenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:29 schreef Maxbet het volgende:
Lazlo is terug op Bitcointalk(De 10k BTC pizza koper
)
https://bitcointalk.org/index.php?topic=109.0
En op welke manier heeft dit met coins te maken?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:54 schreef Maxbet het volgende:
HoC is afgelopen
Nu is het weer lang wachten op seizoen 3
House of Coinsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En op welke manier heeft dit met coins te maken?
Haha ik ben eerst halverwege seizoen 1 gaan kijken, om de boel even op te frissen aangezien ik dat een jaar geleden voor het laatst heb gezien. Ik begin nu pas aan het nieuwe seizoenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:54 schreef Maxbet het volgende:
HoC is afgelopen
Nu is het weer lang wachten op seizoen 3
Lekker vroeg ben jequote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:25 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Mijn humor wordt steeds erger :/
Vraag je papa om geld.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:49 schreef Spatieloos het volgende:
Nobl zo onzettend laag, ik wil kopen maar heb geen BTC
1. Die is er nietquote:
Was niet serieus bedoeld hčquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1. Die is er niet
2. Ik krijg niet zomaar geld, dat haalt hij van mijn spaarrekening af, en ik heb nog maar 3k en dat wil ik niet hiervoor gebruiken.
Nou enquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Was niet serieus bedoeld hč?
Herkenbaar... mijn sell order van LTC is nog niet gehaald en mijn withdrawal van Coinmarket naar BTC-e van enkele dagen geleden zit nog steeds vastquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:49 schreef Spatieloos het volgende:
Nobl zo onzettend laag, ik wil kopen maar heb geen BTC
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
bloomberg is een soort fox news geworden, lachwekkend.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:12 schreef Mender het volgende:
http://www.bloomberg.com/(...)QRTu4drafGngWdw.html
![]()
![]()
Allemaal geschreeuw en dom doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:12 schreef Mender het volgende:
![]()
![]()
Dit laat zien hoeveel onwetendheid er heerst bij de average joequote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:12 schreef Mender het volgende:
![]()
![]()
Hodlen altijd hodlen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:30 schreef dimmak het volgende:
Het gaat niet best met mijn crypto portfolio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |