Welk slaapritmequote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:08 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je slaapritme moet echt wel naar de klote zijn
Fucked up slaaprtime. Sinds 1 januari zit ik weer in dagdienst, maar mn ritme is nog altijd niet terug.quote:
Kom 4 ploegen werken dan, soms 24 uur weekendquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Fucked up slaaprtime. Sinds 1 januari zit ik weer in dagdienst, maar mn ritme is nog altijd niet terug.
En mn weekenden zijn goedverdoemme veel te kort nu. WTF man; 2 ddagen weekend, welke lul bedenkt zoiets?!![]()
Goeie vraag, ik werk nu al 2 jaar 9-5 maar mijn slaapregime is nog steeds dramatisch (om 8 uur opstaanquote:
Ochtendmensenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:20 schreef edcetera het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik werk nu al 2 jaar 9-5 maar mijn slaapregime is nog steeds dramatisch (om 8 uur opstaan). Nooit problemen met nachtdienst gehad. Veel gedaan en waarschijnlij voor geboren:
Er bestaat zoiets als een ochtendmens en avondmens. De meerderheid is het eerste: Life zuigt als je niet tot de eerste categorie hoort
Natuurlijk 26 uurs ritme meldtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:20 schreef edcetera het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik werk nu al 2 jaar 9-5 maar mijn slaapregime is nog steeds dramatisch (om 8 uur opstaan). Nooit problemen met nachtdienst gehad. Veel gedaan en waarschijnlij voor geboren:
Er bestaat zoiets als een ochtendmens en avondmens. De meerderheid is het eerste: Life zuigt als je niet tot de eerste categorie hoort
Ja ik heb het even aangekeken, maar ik heb 2 weken nonstop zitten coockieklikken dus ik heb er geen zin meer inquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:23 schreef edcetera het volgende:
[..]
Much mining:
http://dogeminer.se/
Probleem blijft, dat de meeste mensen 9/5 werken: Blijft dat alarm van je buurman schreeuwen, terwijl jij moet slapen en hij niet thuis isquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Natuurlijk 26 uurs ritme meldt
5 ploegen was echt natuurlijk voor me, geen last van jetleg of wat dan ook wat sommige anderen wel hebben
Al komt de buurman met zijn vrienden van de fanfare oefenen dan slaap ik nog lekker door, als je dat niet op tijd leert met nachtdienst enzo zou je het zomaar heel zwaar kunnen krijgenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:31 schreef edcetera het volgende:
[..]
Probleem blijft, dat de meeste mensen 9/5 werken: Blijft dat alarm van je buurman schreeuwen, terwijl jij moet slapen en hij niet thuis is![]()
In Zuid-Afrika hebben ze daar een ander oplossing voor, maar dat is een ander verhaal
Pump van Wolong. Hij gaf het vorige week al aan, ook dat ie de prijs ging cappen op 0.02, zodat ie goedkoop aan zijn 30k stuks kon komen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:37 schreef smiths het volgende:
Waarom is die Unobtanium in een week 10x meer waard geworden?
Wat is er zo speciaal aan die coin.
https://www.cryptsy.com/markets/view/133
Hij is Fontas 2.0?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:45 schreef Bowny het volgende:
[..]
Pump van Wolong. Hij gaf het vorige week al aan, ook dat ie de prijs ging cappen op 0.02, zodat ie goedkoop aan zijn 30k stuks kon komen.
Hij lijkt nu los te gaan
Dat zou goed kunnen want hij heeft wel naaktfoto's van fontas.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:47 schreef roislecxe het volgende:
GTAnoob = Wolong denk ik. Moet haast wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |