En met die BTC die hij ervoor kreeg vanwege chantage kan hij de boel best een pump geven.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen want hij heeft wel naaktfoto's van fontas.
Waar volg je die gekke meneer?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:49 schreef Bowny het volgende:
[..]
Fontas mocht willen dat ie zoveul knaken als wolong heeft :p
: :quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Al komt de buurman met zijn vrienden van de fanfare oefenen dan slaap ik nog lekker door, als je dat niet op tijd leert met nachtdienst enzo zou je het zomaar heel zwaar kunnen krijgen
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:58 schreef Maxbet het volgende:
Nee Netflix, ik ben niet in slaap gevallen. Net zoals de vorige 5 keer dat je stopte met afspelen
Crashen? Laat het maar eens naar de maan gaan!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:07 schreef edcetera het volgende:
Ga zo crashen, maar nier zonder mijn muisje:
Trusteeeh
![]()
![]()
Zaterdag, crashdag je weetquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Crashen? Laat het maar eens naar de maan gaan!
Houdoeee
Als het de enige echte isquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:29 schreef Maxbet het volgende:
Lazlo is terug op Bitcointalk(De 10k BTC pizza koper
)
https://bitcointalk.org/index.php?topic=109.0
Wel leuk om te lezenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:29 schreef Maxbet het volgende:
Lazlo is terug op Bitcointalk(De 10k BTC pizza koper
)
https://bitcointalk.org/index.php?topic=109.0
En op welke manier heeft dit met coins te maken?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:54 schreef Maxbet het volgende:
HoC is afgelopen
Nu is het weer lang wachten op seizoen 3
House of Coinsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En op welke manier heeft dit met coins te maken?
Haha ik ben eerst halverwege seizoen 1 gaan kijken, om de boel even op te frissen aangezien ik dat een jaar geleden voor het laatst heb gezien. Ik begin nu pas aan het nieuwe seizoenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:54 schreef Maxbet het volgende:
HoC is afgelopen
Nu is het weer lang wachten op seizoen 3
Lekker vroeg ben jequote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:25 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Mijn humor wordt steeds erger :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |