Wel een reputatie.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog geen status.
Hm, teveel foute avonden op gehad op die muziek.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:46 schreef remlof het volgende:
Even wat goeie muziek uit de 80s.
Hier hoor je al de sound of hope die in de 90s goed doorbrak.
Van onder de rivieren hoef je deze weken toch niks meer te verwachten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
Heeft iemand nog goede platen.
Arjan lijkt me wel een ouwe gabber.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
Here we go...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
Dit is wel een goede plaat voor de vrijdagmiddag.
Kwaliteitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
Ik had vorige week nog een vrimibo met deze hits.
Jij houdt van TOA?quote:
Geniaal sfeertje, lekker lamzuipen in een bruine kroeg, zoals het hoort.quote:
Mijn collega zet altijd Jimi Hendrix op tijdens de vrijmibo....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geniaal sfeertje, lekker lamzuipen in een bruine kroeg, zoals het hoort.
Held.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn collega zet altijd Jimi Hendrix op tijdens de vrijmibo....
"Houden van" is een groot woord. Eigenlijk twee. Voor zo'n 20 minuten per avond vind ik het wel geinig.quote:
Wansmaak zoals het hoort.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geniaal sfeertje, lekker lamzuipen in een bruine kroeg, zoals het hoort.
Tijdens de afwas mag ik die meuk graag luisteren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Houden van" is een groot woord. Eigenlijk twee. Voor zo'n 20 minuten per avond vind ik het wel geinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |