Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
San Francisco/San Jose/Jersey City.
Ik kom alleen uit op NYC.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
San Francisco/San Jose/Jersey City.
U geniet zelfs bekendheid op kleine plattelandsscholen.quote:
NYC, NJ.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom alleen uit op NYC.
En ik scoor best rood op Hawaii en LA.
En het minst op Mid-West, naja dan moet ik dat maar overslaan. Nebraska zuigt toch balls.
Een mix van het British English dat ik op school heb geleerd en het Amerikaanse gewauwel van tv denk ik.quote:
CLA, snel afslanken zonder spierverlies! CLA wordt gebruikt als afslankproduct en is daarnaast ook zeer doeltreffend voor sporters. Dit komt doordat CLA het mogelijk maakt om je vetpercentage te verlagen en daarnaast ook nog een positieve bijdrage levert aan het voorkomen van spierafbraak. Voor mensen die aan krachtsport doen is het zelfs mogelijk met CLA meer spiermassa aan te zetten, naast het verlagen van het vetpercentage. Het meest voorname effect van CLA is dat het zorgt dat opgeslagen lichaamsvet gebruikt kan worden als energiebron in het lichaam, daarnaast zorgt CLA ervoor dat er minder vetopslag plaatsvindt.quote:
Ik vind die Amerikaanse pre-suv's uit de jaren 70 bijzonder lelijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:21 schreef arjan1112 het volgende:
dit is een mooie wagen.
[ afbeelding ]
Ah ik zag de reclame-banner al voorbijkomen, maar eens voor gaan zitten binnenkort.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:09 schreef waht het volgende:
House of Cards is weer geniaal. Alle vervelende journalisten worden uitgeschakeld.
Beste Engels.quote:
Gelukkig heb ik nog geen status.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:09 schreef waht het volgende:
House of Cards is weer geniaal. Alle vervelende journalisten worden uitgeschakeld.
Een keer wat anders dan George Michael, nicht.quote:
Wel een reputatie.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog geen status.
Hm, teveel foute avonden op gehad op die muziek.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:46 schreef remlof het volgende:
Even wat goeie muziek uit de 80s.
Hier hoor je al de sound of hope die in de 90s goed doorbrak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |