Van onder de rivieren hoef je deze weken toch niks meer te verwachten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
Heeft iemand nog goede platen.
Arjan lijkt me wel een ouwe gabber.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
Here we go...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
Dit is wel een goede plaat voor de vrijdagmiddag.
Kwaliteitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
Ik had vorige week nog een vrimibo met deze hits.
Jij houdt van TOA?quote:
Geniaal sfeertje, lekker lamzuipen in een bruine kroeg, zoals het hoort.quote:
Mijn collega zet altijd Jimi Hendrix op tijdens de vrijmibo....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geniaal sfeertje, lekker lamzuipen in een bruine kroeg, zoals het hoort.
Held.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn collega zet altijd Jimi Hendrix op tijdens de vrijmibo....
"Houden van" is een groot woord. Eigenlijk twee. Voor zo'n 20 minuten per avond vind ik het wel geinig.quote:
Wansmaak zoals het hoort.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tijdens de afwas mag ik die meuk graag luisteren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Houden van" is een groot woord. Eigenlijk twee. Voor zo'n 20 minuten per avond vind ik het wel geinig.
De jenever en shagkroeg waar ik me Arjan in voorstel. Tinie, vroeger een mooie dame, achter de bar. Vloerkleden op de tafels. De gezichten van zeemannen met gebroken harten worden verlicht door de gokautomaat die in de hoek staat te knipperen. In de verte passeert een vrachtschip...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat was ooit ons lijflied...quote:
Dat dachten ze op het bankfeest ook toen ik vol in pak stond te hakken op Paul Elstak.quote:
zoals hier.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De jenever en shagkroeg waar ik me Arjan in voorstel. Tinie, vroeger een mooie dame, achter de bar. Vloerkleden op de tafels. De gezichten van zeemannen met gebroken harten worden verlicht door de gokautomaat die in de hoek staat te knipperen. In de verte passeert een vrachtschip...
Nee, toen we net gingen stappenquote:
Hehe, keken jullie ook 'COPS' op Sky Channel waar dit het theme van was?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, toen we net gingen stappen
Draaiden we dat plaatje voordat we naar de disco gingen.
Nee, we hadden de film Bad Boys gezien.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Hehe, keken jullie ook 'COPS' op Sky Channel waar dit het theme van was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |