Confronterend, ditquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:11 schreef Tem het volgende:
Jammer alleen dat jullie zo verschrikkelijk lelijk zijn.
Ook mooi dat iedere documentaire die zijn kant op lult als absolute waarheid wordt geaccepteertquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
Natuurlijk begrijpt Tiger het gewauwel van GS. De beste man neemt genoegen met een halfgare uitleg en accepteert natuurlijk kritiekloos de gedane beweringen.
Nee, het waren 27 mensen en 54 waterbuffels.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:11 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Loop je bij de psychiater omdat je in Irak 22 mensen hebt doodgeschoten ?
En verstandelijk beperkt, dat verbindt ons allen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:11 schreef Tem het volgende:
Dat lot heeft men geaccepteerd en men zoekt aansluiting bij de lotgenoten hier.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:11 schreef Tem het volgende:
Dat heeft in elk geval niets met de kop van het GS-artikel te maken. De inhoud van zo'n GS-artikel zal dan wel mooi proberen de boel te verdraaien.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lees dan gewoon het door GS 'herschreven' Reuters-stuk zelf:
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA1B1ZI20140212
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:15 schreef waht het volgende:
LotgenotenSC lijkt me een passende naam.
Iedereen met de hersencel van een amoebe prikt er wel doorheen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat heeft in elk geval niets met de kop van het GS-artikel te maken. De inhoud van zo'n GS-artikel zal dan wel mooi proberen de boel te verdraaien.
Geeft niets, we zijn allemaal stinkend rijk ter compensatie.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:11 schreef Tem het volgende:
En een penis van minimaal 30cm.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geeft niets, we zijn allemaal stinkend rijk ter compensatie.
Penis is natuurlijk een rekbaar begrip.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Dat is wel erg beledigend voor Perrin.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Iedereen met de hersencel van een amoebe prikt er wel doorheen.
Juist niet, het zegt meer over wat Koos van andere mensen denkt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is wel erg beledigend voor Perrin.
Gedaan. GS heeft het stuk niet zozeer herschreven, maar er gewoon een eigen verhaal van gemaakt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lees dan gewoon het door GS 'herschreven' Reuters-stuk zelf:
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA1B1ZI20140212
Wat heb ik nou weer te maken met de opmerking van de Pruis?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:24 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Juist niet, het zegt meer over wat Koos van andere mensen denkt.
Inspelend op allerlei angsten en vooroordelenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gedaan. GS heeft het stuk niet zozeer herschreven, maar er gewoon een eigen verhaal van gemaakt.
* Perrin is diep beledigdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is wel erg beledigend voor Perrin.
En jij bent in deze SC toch de newbie waar niemand eigenlijk aandacht aan besteedt?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:31 schreef Pokkelmans het volgende:
Koos is toch een beetje de knuffelklootzak van de slowchat? Koos een beetje laten kankeren, "grote jongen" tegen hem zeggen, en dan is hij weer blij.
Ik beschouw dit als een podium. Boeit mij werkelijk niet wat anderen van mijn bijdragen vinden. Ik acht jullie allemaal al gezegend dat jullie deelgenoot mogen zijn van mijn intellectuele oprispingen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En jij bent in deze SC toch de newbie waar niemand eigenlijk aandacht aan besteedt?
De belofte dat je zou verdwijnen leek zo mooi.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik beschouw dit als een podium. Boeit mij werkelijk niet wat anderen van mijn bijdragen vinden. Ik acht jullie allemaal al gezegend dat jullie deelgenoot mogen zijn van mijn intellectuele oprispingen.
Veel meer dan een tyfusverwensing was het niet hoor. Die strooi ik rond als een schurftlijer met zijn huidschilfers doet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De belofte dat je zou verdwijnen leek zo mooi.
Je kunt wel merken dat je een student bent.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik beschouw dit als een podium. Boeit mij werkelijk niet wat anderen van mijn bijdragen vinden. Ik acht jullie allemaal al gezegend dat jullie deelgenoot mogen zijn van mijn intellectuele oprispingen.
Dankje.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt wel merken dat je een student bent.
Zonde.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Veel meer dan een tyfusverwensing was het niet hoor. Die strooi ik rond als een schurftlijer met zijn huidschilfers doet.
Klopt, je kan raden dat hij nog wel wat bij gaat trekken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo'n typische betweter attitude terwijl de beste jongen nog nooit een dag van z'n leven heeft gewerkt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:43 schreef 99.999 het volgende:
Klopt, je kan raden dat hij nog wel wat bij gaat trekken.
Ah, meneer heeft even mijn belastingaangiften erbij gepakt, ja?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo'n typische betweter attitude terwijl de beste jongen nog nooit een dag van z'n leven heeft gewerkt.
Altijd weer grappig om te zien.
Dat zou onwettelijk zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ah, meneer heeft even mijn belastingaangiften erbij gepakt, ja?
Tsja, als we een militaire junta hadden gehad dan zouden verdwijningen zo zijn geregeld.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De belofte dat je zou verdwijnen leek zo mooi.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Regel dat. Men heeft mijn invloed hier teniet gedaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, als we een militaire junta hadden gehad dan zouden verdwijningen zo zijn geregeld.
Mooi, ik zal mijn plannen weer eens uit de kast halen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Regel dat. Men heeft mijn invloed hier teniet gedaan.
Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik hier de beest uit kan hangen zonder dat jij over bami begint.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
twitter:PieterOmtzigt twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 11:32:03CDA zal dinsdag brief en debat met Rutte aanvragen over bericht dat EU commissie spaargeld Europeanen wil gebruiken. (uw geld!) reageer retweet
Moge Bram_van_Loon het hele oeuvre van Synthercell voor je zingen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:49 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb weekend, dus even een frisse neus halen. De meest creatieve belediging aan mijn adres krijgt de Pokkelmans Onvoorwaardelijke Liefde Award 2014 (ook bekend als dé POL-award 2014). Enkel uitgereikt op Valentijnsdag.
Ah de volledige zuivering is begonnen. Stalin zou trots op ze zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, zo samen is die goelag ook best knus en gezellig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah de volledige zuivering is begonnen. Stalin zou trots op ze zijn.
Ja, ik kan ook Engels. Constateerde alleen dat GS er weer een eigen doorgeflipte draai aan had gegeven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:03 schreef Perrin het volgende:
Speciaal voor Koos zijn bloeddruk:twitter:PieterOmtzigt twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 11:32:03CDA zal dinsdag brief en debat met Rutte aanvragen over bericht dat EU commissie spaargeld Europeanen wil gebruiken. (uw geld!) reageer retweet
Nigga please.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is mijn Valentijnskaart voor jou
[ afbeelding ]
New York, Yonkers en Jersey City. Verreweg het beste accent van de Verenigde Staten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:51 schreef Kowloon het volgende:
Grappig testje, laat zien met welke plaatsen in de VS jouw Engels het meest overeenkomt. Bij mij was het New York, Honolulu en nog een plaats die ik even vergeten ben.
http://www.nytimes.com/in(...)ialect-quiz-map.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |