quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:21 schreef Susteren het volgende:
Trouwens bezig met website te vernieuwen!
Voor de liefhebbers:Heb je geen menutjes? Een portfolio? Er zijn echt 2 foto's, geen eens een contactmogelijkheid, niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.
"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
IK doe niet aan naaktshoots van mannen though..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:47 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ait boi, kom eens langs foto's maken
Je doet atm uberhaupt niet aan foto's maken...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:52 schreef J03llV het volgende:
[..]
IK doe niet aan naaktshoots van mannen though..
Agh laat dat joch toch. Komt vanzelf wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je doet atm uberhaupt niet aan foto's maken...
Kan natuurlijk met een mobielquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je doet atm uberhaupt niet aan foto's maken...
Dat zijn geen foto'squote:
Je begint zelf.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:08 schreef J03llV het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus op reageren?
Ik hoop dat je begrijpt dat het WIP isquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:50 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Heb je geen menutjes? Een portfolio? Er zijn echt 2 foto's, geen eens een contactmogelijkheid, niets.
En, hoe was het in de achtertuin?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:43 schreef xuryah het volgende:
Goede morgen!!
Mijn valentijnsdag was perfect ♥
altijd gaan kijken en voelenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:43 schreef J03llV het volgende:
Kan de D5100 dus via MP overnemen voor 308. INcl 18-55mm kitlens originele doos en originele accesoires. Nu is het nog kwestie van het geld overmaken. Verkoper doet echter niet aan paypal.. Toch het risico nemen?
Zou ik niet doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:55 schreef J03llV het volgende:
[..]
Die optie heb ik helaas niet. Dus ik moet wel laten verzenden
Waarom heb je die optie niet?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:55 schreef J03llV het volgende:
[..]
Die optie heb ik helaas niet. Dus ik moet wel laten verzenden
jou kennende, voor 4 uur klaar?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:12 schreef Puala het volgende:
Ik ga vandaag kijken hoe ver ik hiermee kom:
[ link | afbeelding ]
Ben benieuwd
quote:
Ahh, dacht ik eindelijk iets goeds te hebbenquote:
Geen auto, ouders brengen niet, met de trein mag ik zeker niet zo'n reisje maken. Zeker niet in mn eentjequote:
Waarom mag jij niet alleen met de trein..maat is apart. Maar niet doen in dat geval je moet de camera eerst uitproberen enzo. Je zult niet de eerste zijn die opgelicht wordt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:13 schreef J03llV het volgende:
[..]
[..]
Ahh, dacht ik eindelijk iets goeds te hebben
[..]
Geen auto, ouders brengen niet, met de trein mag ik zeker niet zo'n reisje maken. Zeker niet in mn eentje
Doe ik sws uit eigen principes ook niet, in m'n eentje naar een vreemde ventquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waarom mag jij niet alleen met de trein..maat is apart. Maar niet doen in dat geval je moet de camera eerst uitproberen enzo. Je zult niet de eerste zijn die opgelicht wordt.
Doe dat maarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:18 schreef J03llV het volgende:
[..]
Doe ik sws uit eigen principes ook niet, in m'n eentje naar een vreemde vent![]()
Dan maar wachten en nieuw een D3200 kopen...
vriendin mee?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:18 schreef J03llV het volgende:
[..]
Doe ik sws uit eigen principes ook niet, in m'n eentje naar een vreemde vent![]()
Dan maar wachten en nieuw een D3200 kopen...
Neuh, ik hoop morgen einde vd middag. Maar ben bang van niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
jou kennende, voor 4 uur klaar?
Waar moet je heen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:13 schreef J03llV het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen auto, ouders brengen niet, met de trein mag ik zeker niet zo'n reisje maken. Zeker niet in mn eentje
Hmm, dat is ook niet hier. Anders had ik wel willen kijken of t wat was.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:38 schreef J03llV het volgende:
[..]
Spaarndam, maar dat is al no-go dusja. Maar meer betalen voor nieuwe!
Dat had wel leuk geweestquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook niet hier. Anders had ik wel willen kijken of t wat was.
Gast ben je wereldvreemd ofzo? Je bent ouder dan ikquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:18 schreef J03llV het volgende:
[..]
Jezus man, laat dat toch eensquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:13 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gast ben je wereldvreemd ofzo? Je bent ouder dan ik
En je ouders lijken me ram irritant als ik dit zo hoor.
Dus je zou zo een kind van hun kunnen zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:13 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gast ben je wereldvreemd ofzo? Je bent ouder dan ik
En je ouders lijken me ram irritant als ik dit zo hoor.
lief!quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus je zou zo een kind van hun kunnen zijn
Helaasquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:13 schreef J03llV het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |