Ik ben niet zo van de kou maar geef mij aub een echte winter volgend jaar want 5 maanden herfst is al helemaal niets.quote:
Het moet nog echt koud worden had vorige week een mug in de keuken. Als er geen kou komt krijgen we een ware insecten plaag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:58 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de kou maar geef mij aub een echte winter volgend jaar want 5 maanden herfst is al helemaal niets.
En muggen zijn echt dol op mij dus ik kan mij alvast voorbereiden. Het liefst steken ze op mijn oogleden zodat ik wakker word met een dik oog.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het moet nog echt koud worden had vorige week een mug in de keuken. Als er geen kou komt krijgen we een ware insecten plaag.
Ik weet hoe je je voeltquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En muggen zijn echt dol op mij dus ik kan mij alvast voorbereiden. Het liefst steken ze op mijn oogleden zodat ik wakker word met een dik oog.
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt![]()
Mijn vriend wordt niet geprikt en ik sta helemaal onder ondanks de enorm sterke deet. Toen hebben ze ook op mijn lippen gestoken ik was net zo'n opgespoten trien en pijn dat het deed
Verzuipen die handel dat zal ze leren. Ik ga voor van de zomer een klamboe kopen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:20 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt![]()
Misschien kwijl ik genoeg in mijn slaap waardoor de mug zou verdrinken.
Ik zou ervoor tekenenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het moet nog echt koud worden had vorige week een mug in de keuken. Als er geen kou komt krijgen we een ware insecten plaag.
Een insectenplaag.quote:
Dan wordt jij zeker niet iedere nacht enkele keren wakker omdat je helemaal onder de beten stond. Ik heb best veel libelle's gezien. Vooral op Texel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:37 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Een insectenplaag.
Met dat ijzig koude voorjaar van vorig jaar waren er helemaal geen muggen en dus ook geen libellen en juffers en tal van andere leuke insecten, het duurde echt tot de zomer voor ik de eerste exemplaren kon vereeuwigen.
Hebben wijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Last van muggen? Horren voor je ramen!
Neem van mij aan dat de insecten me nogal lusten. Vooral in de vochtige gebieden waar het goed insecten schieten is kom je af en toe exemplaren tegen die niet 'normaal' steken, maar gewoon een hap nemen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan wordt jij zeker niet iedere nacht enkele keren wakker omdat je helemaal onder de beten stond. Ik heb best veel libelle's gezien. Vooral op Texel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Tof ben benieuwd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:34 schreef J03llV het volgende:
Waarschijnlijk in de loop van deze week overname van een D5100
Ait boi, kom eens langs foto's makenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:34 schreef J03llV het volgende:
Waarschijnlijk in de loop van deze week overname van een D5100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |