quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Rijd hij je straks weer naar huis, tent in de tuin opzetten en midwinterkamperen
Is het niet meer de bedoeling dat de trein jou komt halenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:32 schreef Pizza_Boom het volgende:
Net ook weer: Rozen voor een goed doel, ja dahag, ik moet de trein halen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:07 schreef Flipmoehoe het volgende:
Enigste minpunt is dat ik een flinke smakkerd gemaakt heb! blijkbaar zat mijn voorwiel niet helemaal vast dus die gleed weg in een kombocht en BAM daar lag ik op de grond.
Gelukkig helmpje op en nergens tegen aan geknald.
Paar minuten wat dizzy en schaafwondje op mijn arm en been.
Gelukkig niks kapot en weer verder kunnen fietsen nadat ik beide wielen nog ff extra gecheckt heb
Ja vind ik ook dat ik ben niet zo'n i love you never want to lose you blablabla type.quote:
Haha,rwe hebben geen tuin helaas. En was anders ook een heel leuk idee. Maar niet met dit weer :/quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Rijd hij je straks weer naar huis, tent in de tuin opzetten en midwinterkamperen
Ik leef nogquote:
Nee idd. Ik ook niet. Dus heb ook leuke dingen genoemd die we samen hebben gedaan en bereikt enzoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja vind ik ook dat ik ben niet zo'n i love you never want to lose you blablabla type.
Gelukkig leef je nog!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:14 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Ik leef nog
Zondag weer fijn meedoen aan een fietstocht bij de heelweg (25 of 35km)
Hoop dat ik niet al te stijf ben dan
Ik ga morgen als 't niet al te slecht weer is een trainingswedstrijdje doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:14 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Ik leef nog
Zondag weer fijn meedoen aan een fietstocht bij de heelweg (25 of 35km)
Hoop dat ik niet al te stijf ben dan
Ben een keer over een boomstam gefietst die in het gras verstopt was toen ik van een afdaling aankwam. Over de kop, krakende nek maar niets aan de handquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Gelukkig leef je nog!
Maar dat is wel even schrikken lijkt me, als je opeens op de grond ligtheb het een keer gehad toen mn stuur niet goed vast zat, had ik alleen mn stuur nog vast. XD
Nee, ik haal altijd de trein. En dan gaan we samen naar huis.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:56 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Is het niet meer de bedoeling dat de trein jou komt halen
Auch..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben een keer over een boomstam gefietst die in het gras verstopt was toen ik van een afdaling aankwam. Over de kop, krakende nek maar niets aan de hand
Virus?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:37 schreef over_hedge het volgende:
Geen idee hoe het kan. Maar ik kan geen spoilers meer openen, niet meer quote en de smiles pagina niet meer opklikken.
Adblocker? Wel raar gezien er meer mensen klagen. Heb op de iPad nog nergens last van.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:40 schreef over_hedge het volgende:
Denk het niet. Heb van de rest nergens last van. Alleen op fok. En virus scanner geeft niks raars aan.
Auw! Dat lijkt me pas schrikken! Opeens alleen een stuur in je hand!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Gelukkig leef je nog!
Maar dat is wel even schrikken lijkt me, als je opeens op de grond ligtheb het een keer gehad toen mn stuur niet goed vast zat, had ik alleen mn stuur nog vast. XD
Ook leuk! Op de racefiets of de mtb?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga morgen als 't niet al te slecht weer is een trainingswedstrijdje doen.
35 km neem ik aan?
Klinkt als dhr Blockerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:40 schreef over_hedge het volgende:
Denk het niet. Heb van de rest nergens last van. Alleen op fok. En virus scanner geeft niks raars aan.
Ome Ad iddquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:17 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Klinkt als dhr Blocker
vrienden mogen hem Ad noemen
Racefiets. 55 red je toch ook wel?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:47 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Ook leuk! Op de racefiets of de mtb?
Uiteraard ga ik voor de 35km! 55 is er ook, maar dat is me (nog) net iets te gek.
Volgend weekend is er een toertocht door de plaatselijke fietsclub. Doe ik ook weer mee denk ik.
Leer je weer wat mooie wegen kennen zo
Het gaat stormen morgen dus doe je beenspieren nu maar alvast opwarmen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga morgen als 't niet al te slecht weer is een trainingswedstrijdje doen.
35 km neem ik aan?
Ik ben niet zo van de kou maar geef mij aub een echte winter volgend jaar want 5 maanden herfst is al helemaal niets.quote:
Het moet nog echt koud worden had vorige week een mug in de keuken. Als er geen kou komt krijgen we een ware insecten plaag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:58 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de kou maar geef mij aub een echte winter volgend jaar want 5 maanden herfst is al helemaal niets.
En muggen zijn echt dol op mij dus ik kan mij alvast voorbereiden. Het liefst steken ze op mijn oogleden zodat ik wakker word met een dik oog.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het moet nog echt koud worden had vorige week een mug in de keuken. Als er geen kou komt krijgen we een ware insecten plaag.
Ik weet hoe je je voeltquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En muggen zijn echt dol op mij dus ik kan mij alvast voorbereiden. Het liefst steken ze op mijn oogleden zodat ik wakker word met een dik oog.
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt![]()
Mijn vriend wordt niet geprikt en ik sta helemaal onder ondanks de enorm sterke deet. Toen hebben ze ook op mijn lippen gestoken ik was net zo'n opgespoten trien en pijn dat het deed
Verzuipen die handel dat zal ze leren. Ik ga voor van de zomer een klamboe kopen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:20 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt![]()
Misschien kwijl ik genoeg in mijn slaap waardoor de mug zou verdrinken.
Ik zou ervoor tekenenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het moet nog echt koud worden had vorige week een mug in de keuken. Als er geen kou komt krijgen we een ware insecten plaag.
Een insectenplaag.quote:
Dan wordt jij zeker niet iedere nacht enkele keren wakker omdat je helemaal onder de beten stond. Ik heb best veel libelle's gezien. Vooral op Texel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:37 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Een insectenplaag.
Met dat ijzig koude voorjaar van vorig jaar waren er helemaal geen muggen en dus ook geen libellen en juffers en tal van andere leuke insecten, het duurde echt tot de zomer voor ik de eerste exemplaren kon vereeuwigen.
Hebben wijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Last van muggen? Horren voor je ramen!
Neem van mij aan dat de insecten me nogal lusten. Vooral in de vochtige gebieden waar het goed insecten schieten is kom je af en toe exemplaren tegen die niet 'normaal' steken, maar gewoon een hap nemen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan wordt jij zeker niet iedere nacht enkele keren wakker omdat je helemaal onder de beten stond. Ik heb best veel libelle's gezien. Vooral op Texel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Tof ben benieuwd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:34 schreef J03llV het volgende:
Waarschijnlijk in de loop van deze week overname van een D5100
Ait boi, kom eens langs foto's makenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:34 schreef J03llV het volgende:
Waarschijnlijk in de loop van deze week overname van een D5100
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:21 schreef Susteren het volgende:
Trouwens bezig met website te vernieuwen!
Voor de liefhebbers:Heb je geen menutjes? Een portfolio? Er zijn echt 2 foto's, geen eens een contactmogelijkheid, niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.
"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
IK doe niet aan naaktshoots van mannen though..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:47 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ait boi, kom eens langs foto's maken
Je doet atm uberhaupt niet aan foto's maken...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:52 schreef J03llV het volgende:
[..]
IK doe niet aan naaktshoots van mannen though..
Agh laat dat joch toch. Komt vanzelf wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je doet atm uberhaupt niet aan foto's maken...
Kan natuurlijk met een mobielquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je doet atm uberhaupt niet aan foto's maken...
Dat zijn geen foto'squote:
Je begint zelf.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:08 schreef J03llV het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus op reageren?
Ik hoop dat je begrijpt dat het WIP isquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:50 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Heb je geen menutjes? Een portfolio? Er zijn echt 2 foto's, geen eens een contactmogelijkheid, niets.
En, hoe was het in de achtertuin?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:43 schreef xuryah het volgende:
Goede morgen!!
Mijn valentijnsdag was perfect ♥
altijd gaan kijken en voelenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:43 schreef J03llV het volgende:
Kan de D5100 dus via MP overnemen voor 308. INcl 18-55mm kitlens originele doos en originele accesoires. Nu is het nog kwestie van het geld overmaken. Verkoper doet echter niet aan paypal.. Toch het risico nemen?
Zou ik niet doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:55 schreef J03llV het volgende:
[..]
Die optie heb ik helaas niet. Dus ik moet wel laten verzenden
Waarom heb je die optie niet?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:55 schreef J03llV het volgende:
[..]
Die optie heb ik helaas niet. Dus ik moet wel laten verzenden
jou kennende, voor 4 uur klaar?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:12 schreef Puala het volgende:
Ik ga vandaag kijken hoe ver ik hiermee kom:
[ link | afbeelding ]
Ben benieuwd
quote:
Ahh, dacht ik eindelijk iets goeds te hebbenquote:
Geen auto, ouders brengen niet, met de trein mag ik zeker niet zo'n reisje maken. Zeker niet in mn eentjequote:
Waarom mag jij niet alleen met de trein..maat is apart. Maar niet doen in dat geval je moet de camera eerst uitproberen enzo. Je zult niet de eerste zijn die opgelicht wordt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:13 schreef J03llV het volgende:
[..]
[..]
Ahh, dacht ik eindelijk iets goeds te hebben
[..]
Geen auto, ouders brengen niet, met de trein mag ik zeker niet zo'n reisje maken. Zeker niet in mn eentje
Doe ik sws uit eigen principes ook niet, in m'n eentje naar een vreemde ventquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waarom mag jij niet alleen met de trein..maat is apart. Maar niet doen in dat geval je moet de camera eerst uitproberen enzo. Je zult niet de eerste zijn die opgelicht wordt.
Doe dat maarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:18 schreef J03llV het volgende:
[..]
Doe ik sws uit eigen principes ook niet, in m'n eentje naar een vreemde vent![]()
Dan maar wachten en nieuw een D3200 kopen...
vriendin mee?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:18 schreef J03llV het volgende:
[..]
Doe ik sws uit eigen principes ook niet, in m'n eentje naar een vreemde vent![]()
Dan maar wachten en nieuw een D3200 kopen...
Neuh, ik hoop morgen einde vd middag. Maar ben bang van niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
jou kennende, voor 4 uur klaar?
Waar moet je heen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:13 schreef J03llV het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen auto, ouders brengen niet, met de trein mag ik zeker niet zo'n reisje maken. Zeker niet in mn eentje
Hmm, dat is ook niet hier. Anders had ik wel willen kijken of t wat was.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:38 schreef J03llV het volgende:
[..]
Spaarndam, maar dat is al no-go dusja. Maar meer betalen voor nieuwe!
Dat had wel leuk geweestquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook niet hier. Anders had ik wel willen kijken of t wat was.
Gast ben je wereldvreemd ofzo? Je bent ouder dan ikquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:18 schreef J03llV het volgende:
[..]
Jezus man, laat dat toch eensquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:13 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gast ben je wereldvreemd ofzo? Je bent ouder dan ik
En je ouders lijken me ram irritant als ik dit zo hoor.
Dus je zou zo een kind van hun kunnen zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:13 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gast ben je wereldvreemd ofzo? Je bent ouder dan ik
En je ouders lijken me ram irritant als ik dit zo hoor.
lief!quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus je zou zo een kind van hun kunnen zijn
Helaasquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:13 schreef J03llV het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |