quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:21 schreef Susteren het volgende:
Trouwens bezig met website te vernieuwen!
Voor de liefhebbers:Heb je geen menutjes? Een portfolio? Er zijn echt 2 foto's, geen eens een contactmogelijkheid, niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.
"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
IK doe niet aan naaktshoots van mannen though..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:47 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ait boi, kom eens langs foto's maken
Je doet atm uberhaupt niet aan foto's maken...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:52 schreef J03llV het volgende:
[..]
IK doe niet aan naaktshoots van mannen though..
Agh laat dat joch toch. Komt vanzelf wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je doet atm uberhaupt niet aan foto's maken...
Kan natuurlijk met een mobielquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je doet atm uberhaupt niet aan foto's maken...
Dat zijn geen foto'squote:
Je begint zelf.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:08 schreef J03llV het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus op reageren?
Ik hoop dat je begrijpt dat het WIP isquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:50 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Heb je geen menutjes? Een portfolio? Er zijn echt 2 foto's, geen eens een contactmogelijkheid, niets.
En, hoe was het in de achtertuin?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:43 schreef xuryah het volgende:
Goede morgen!!
Mijn valentijnsdag was perfect ♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |